На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 995.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Поставка товару здійснюється однією партією силами та за рахунок Продавця. Строк поставки товару повинен становити не більше 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання замовлення від Покупця. Умови оплати - 100 % післяоплата. Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений Продавцем товар на підставі видаткової накладної, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця протягом 15 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Ціна товару повинна включати всі витрати Продавця на поставку товару Покупцю. (30197630-1-Папір для друку)
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 4 листопада, 11:50
Опис
Надходження від Учасника листа повідомлення про відмову від поставки від 03.11.2022 № 0311/7, щодо зкакупівлі "Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий".
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-26-011484-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 199 995.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 листопада, 11:58 |
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий1005 стопа паперу Адреса поставки: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул.Сенаторки Левчанівської, буд 1 Строк: до 20.11.2022 17:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26276277 |
Поштова адреса | 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул.Сенаторки Левчанівської, буд 1 |
Ім'я |
Трофимчук Юрій Ігорович ( ) |
Телефон | +380332773310 |
Ел. пошта | dsavl@vl.court.gov.ua |