На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
310 257.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-26-011599-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 310 257.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 листопада, 14:31 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 102.57 UAH без ПДВ |
---|
Акумулятор 6СТ-2252 штука Адреса поставки: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31440000-2, Акумуляторні батареї |
Акумулятор 6СТ-1908 штука Адреса поставки: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31440000-2, Акумуляторні батареї |
Акумулятор 6СТ-1403 штука Адреса поставки: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31440000-2, Акумуляторні батареї |
Акумулятор 6СТ-10040 штука Адреса поставки: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31440000-2, Акумуляторні батареї |
Акумулятор 6СТ-759 штука Адреса поставки: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31440000-2, Акумуляторні батареї |
Акумулятор 6СТ-6012 штука Адреса поставки: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31440000-2, Акумуляторні батареї |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №71 від 08.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, після спливу вказаного строку Учасником не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника та не завантажено відповідні документи/інформації в Електронній системі. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №71 від 08.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, після спливу вказаного строку Учасником не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника та не завантажено відповідні документи/інформації в Електронній системі. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 41152392 |
---|---|
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Запорізька, 8в |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Северенчук Альона Анатоліївна |
Телефон | +380688503850 |
Ел. пошта | severenchuk@s-t.biz.ua |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №76 від 10.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, після спливу вказаного строку Учасником не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника та не завантажено відповідні документи/інформації в Електронній системі. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №76 від 10.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, після спливу вказаного строку Учасником не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника та не завантажено відповідні документи/інформації в Електронній системі. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 35775727 |
---|---|
Поштова адреса | 81100, Україна, Львівська область, Пустомити, 81100, Львівська обл., Пустомитівський район, місто Пустомити, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 10 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бачинська Євдокія Борисівна |
Телефон | 380674391830;380322974828 |
Ел. пошта | YEVDOKIIA.BACHYNSKA@ASG.UA |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №84 від 11.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, після спливу вказаного строку Учасником не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника та не завантажено відповідні документи/інформації в Електронній системі. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №84 від 11.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, після спливу вказаного строку Учасником не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника та не завантажено відповідні документи/інформації в Електронній системі. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 3361611735 |
---|---|
Поштова адреса | 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, 3-й Провулок Танкістів, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Медведюк Олександр Віталійович |
Телефон | 380636067261 |
Ел. пошта | smedveduk@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38624322 |
Поштова адреса | 10006, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 67-Б |
Ім'я |
Максим Обшта |
Телефон | +380636154566 |
Ел. пошта | obshta@zt.dsns.gov.ua |