На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
450 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
19 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 19 листопада, 00:01
Опис
- В оголошенні про проведення процедури закупівлі термін надання послуг був помилково вказаний до 31.12.2023 року, проте фактично закупівля мала проводитись на термін надання послуг до 31.12.2022 року. Керуючись Законом України про публічні закупівлі, постановою Кабінету Міністрів України №1174 від 12.10.2022 року а також листом Міністерства економіки України на запит №2376/2020 в яких зазначено, що внесення змін можливо лише в тендерну документацію, але не в оголошення про проведення закупівлі, та вжиття у
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-07-014108-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 450 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з прибирання снігу вулично-шляхових мереж населених пунктів Маневицької селищної ради (ДК 021:2015 - 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90620000-9, Послуги з прибирання снігу |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44037988 |
Поштова адреса | 44601, Україна, Волинська область, селище міського типу Маневичі, вулиця Незалежності, будинок 30 |
Ім'я |
Олександр Неделюк |
Телефон | +380989443141 |
Ел. пошта | nedelyuk1995@gmail.com |