На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Запит цінових пропозицій !!!УВАГА!!!! дана процедура не проводиться за положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», а є виключно інструментом для збору інформації для подальшого проведення процедури закупівлі відкриті торги і з метою розширення кола постачальників та отримання актуальної інформації щодо рівня цін. Очікувана вартість закупівлі 500 000,00 грн в системі вказана виключно з технічною метою для заповнення електронного поля та формування оголошення, вказана сума не є орієнтиром для учасників. Філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» використовує систему https://prozorro.gov.ua/ з метою отримання пропозицій від постачальників. Для надання пропозиції учаснику необхідно надіслати цінову пропозицію по формі додатку 2 на електронну адресу: komar.m.m@uz.gov.ua до 22.11.2022 13:00 за підписом Уповноваженої особи та печаткою (за наявністю). Технічні вимоги та перелік документів, які будуть !!! вимагатись при оголошенні відкритих торгів!!! для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі публікуються виключно для ознайомлення та зазначені у додатку 1.» Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі (виключно для ознайомлення) № п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації. 1. Документи про відповідність (Документи про відповідність надаються учасником також при постачанні продукції, якщо учасник буде визнаний переможцем) 1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. 1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного. 1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. 1.4 Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції. 2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію 2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95. 2.2 Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу. 2.3 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 32894:2016. Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. 2.4 Учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля. 3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції 3.1 Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. 3.2 Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам. 3.3 Довідка у довільній формі про відсутність відносин Учасника з російською федерацією/республіки білорусь. 3.4. Довідка у довільній формі, про те що Товар запропонований Учасником у своїй ціновій пропозиції не має походження з російської федерації/республіки білорусь та з тимчасово окупованих територій. Товар має бути новим та з не пропущеним гарантійним терміном зберігання. Додаток 2 ЗРАЗОК ФОРМИ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (на фірмовому бланку контрагента) Цінова пропозиція Направляється цінова пропозиція щодо постачання товару: код ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний із макулатури, без гільзи): № з/п Найменування товару Технічні характеристики/опис Од. вим. Кількість Назва виробника та країна походження Ціна без ПДВ Сума без ПДВ 1 Папір туалетний із макулатури, без гільзи зазначаються технічні характеристики Товару, що пропонується - ширина паперової стрічки __ мм; - діаметр рулону __ мм; - маса паперу площею 1 м² - __ г/м²; - довжина стрічки у рулончику __ м.) рул 100 000 Всього без ПДВ: ПДВ: Всього з ПДВ: 1.Умови оплати: відтермінування платежу ___________ банківських днів. (зазначається максимально можлива відстрочка платежу). *Замовник здійснює оплату за фактично поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок фактура тощо), що підтверджують отримання Товару. Мінімальна можлива відстрочка платежу від 10 банківських днів (замовник при виборі контрагента буде враховувати більш вигідну відстрочку платежу). 2. Строк поставки: ___________ календарних днів (зазначається строк поставки з дати укладення договору). 3. Ціни мають враховувати податки, збори та всі витрати по доставці тощо. 4. Якість Товару підтверджується відповідними документами. 5. Постачання Товару: Товар повинен бути поставлений на умовах DDP, м. Київ. (посада керівника) (ПІБ) (підпис та печатка)
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-17-006503-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 500 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 листопада, 00:03 |
Папір туалетний, 1-шаровий, макулатурна основа, від 45м100000 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, м.Київ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний із макулатури, без гільзи) № з/п Найменування товару Технічні характеристики/опис (ДСТУ 8862-2019 або еквівалент*) Од. вим. Орієнтовна кількість 1 Папір туалетний із макулатури, без гільзи Загальні технічні вимоги: Загальні технічні вимоги: - папір туалетний із макулатури, без гільзи; - не ароматизований одношаровий, без перфорації, сірого кольору, незабарвленого; - ширина паперової стрічки 95±5 мм; - діаметр рулону 90±5 мм; - маса паперу площею 1 м² - 32 ±3г/м²; - довжина стрічки у рулончику – не менше 40 м. Намотка повинна бути рівномірною та щільною, без механічних пошкоджень та складок, в рулончиках відсутні обриви та склейки паперу. Деформації та короблення не допускаються. На поверхні товару не допускаються дірки, плями та забруднення. Гарантійні зобов’язання: відповідно до нормативного документу виробника. Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника. Умови тра Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33760000-5, Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки |
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |