На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 170.00 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-09-008672-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 грудня, 17:00 |
Дата останніх змін | 27 грудня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 43 170.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 431.70 UAH з ПДВ |
---|
1. Вивезення для подальшої утилізації люмінесцентних ламп (І кл. небезпеки), відходів500 штука Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90523000-9, Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів |
2. Вивезення для подальшої утилізації матеріалів обтиральних зіпсованих (ІV кл. небезпеки), відходів0.05 тонна Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90523000-9, Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів |
3. Вивезення для подальшої утилізації гальмівних накладок (композиційних) (ІІІ кл. небезпеки), відходів7000 кілограм Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
4. Вивезення для подальшої утилізації відпрацьованих автомобільних шин (ІV кл. небезпеки), відходів0.2 тонна Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90523000-9, Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів |
5. Вивезення для подальшої утилізації відходів гумовотехнічних виробів (ІV кл. небезпеки), відходів1 тонна Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90523000-9, Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів |
6. Вивезення для подальшої утилізації відпрацьованих повітряних фільтрів (ІV кл. небезпеки), відходів0.1 тонна Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90523000-9, Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів |
7. Вивезення для подальшої утилізації відходів склобою технічного та скловиробів (ІV кл. небезпеки), відходів3 тонна Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90523000-9, Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме: 1. Відповідно пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:» Додатку № 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати «довідку в довільній формі з інформацією про наявність не менше 2-х працівників, які мають необхідні знання та досвід.» Водночас, цим пунктом передбачено на підтвердження кваліфікації працівника (-ів), який(-і) пройшов(-ли) навчання надаються наступні документи: 1) документ підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу)/відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). Учасником надано довідку довільної форми від 16.12.2022 № 1216/2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак, документи підтверджуючі взаємовідносини працівників, зазначених у довідці, з Учасником, відсутні. Учасник повинен надати на підтвердження кваліфікації працівника (-ів), який(-і) пройшов(-ли) навчання надаються наступні документи: 1) документ підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу)/відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). 2. Відповідно пункту 4 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку № 1 до Тендерної документації, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), в якому зазначається інформація, про незалучення субпідрядників/ співвиконавців для надання Послуг. Або Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), в якому зазначається: 1) Інформація (ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядників/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В разі надання листа про залучення субпідрядників, учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист на фірмовому бланку із зазначенням вихідного номеру та дати за підписом керівника субпідрядника/ співвиконавця, який може бути завірена печаткою субпідрядника/ співвиконавця (в разі її використання), якого Учасник планує залучити до надання послуг, що підтверджує згоду щодо надання таких послуг (лист надається по кожному з субпідрядників/ співвиконавців, якого планується залучити до надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасником надано Лист про субпідрядника від 16.12.2022 № 1216/6 про залучення ТОВ «НВК «Укрекопром». Однак, гарантійний лист від субпідрядника, якого Учасник планує залучити до надання послуг, відсутній. Учаснику необхідно надати Гарантійний лист на фірмовому бланку із зазначенням вихідного номеру та дати за підписом керівника субпідрядника/ співвиконавця, який може бути завірена печаткою субпідрядника/ співвиконавця (в разі її використання), якого Учасник планує залучити до надання послуг, що підтверджує згоду щодо надання таких послуг (лист надається по кожному з субпідрядників/ співвиконавців, якого планується залучити до надання послуг, які є предметом закупівлі). 3. Відповідно пункту 4 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку № 1 до Тендерної документації, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка відсутня в складі тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Вимога про усунення невідповідностей до 21 грудня 2022 11:32 1. Учасник повинен був надати на підтвердження наявності працівників, які зазначені в довідці від 16.12.2022 № 1216/2 наступні документи: 1) документ підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу)/відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). У довідці надано інформацію про 9 працівників учасника. В електронній системі закупівель 21 грудня 2022 о 02:23 завантежено файл «Трудові книжки.pdf», який містить трудові книжки на 5 працівників. З них, на Моргунова Є.В. та Лисичкина Р.І., яких в довідці не зазначено. Тобто, наявні трудові книжки лише на трьох працівників учасника. 2. Учаснику необхідно було надати Гарантійний лист на фірмовому бланку із зазначенням вихідного номеру та дати за підписом керівника субпідрядника/ співвиконавця, який може бути завірена печаткою субпідрядника/ співвиконавця (в разі її використання), якого Учасник планує залучити до надання послуг, що підтверджує згоду щодо надання таких послуг (лист надається по кожному з субпідрядників/ співвиконавців, якого планується залучити до надання послуг, які є предметом закупівлі). Однак, гарантійний лист від субпідрядника, якого Учасник планує залучити до надання послуг, відсутній. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме: 1. Відповідно пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:» Додатку № 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати «довідку в довільній формі з інформацією про наявність не менше 2-х працівників, які мають необхідні знання та досвід.» Водночас, цим пунктом передбачено на підтвердження кваліфікації працівника (-ів), який(-і) пройшов(-ли) навчання надаються наступні документи: 1) документ підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу)/відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). Учасником надано довідку довільної форми від 16.12.2022 № 1216/2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак, документи підтверджуючі взаємовідносини працівників, зазначених у довідці, з Учасником, відсутні. Учасник повинен надати на підтвердження кваліфікації працівника (-ів), який(-і) пройшов(-ли) навчання надаються наступні документи: 1) документ підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу)/відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). 2. Відповідно пункту 4 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку № 1 до Тендерної документації, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), в якому зазначається інформація, про незалучення субпідрядників/ співвиконавців для надання Послуг. Або Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), в якому зазначається: 1) Інформація (ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядників/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В разі надання листа про залучення субпідрядників, учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист на фірмовому бланку із зазначенням вихідного номеру та дати за підписом керівника субпідрядника/ співвиконавця, який може бути завірена печаткою субпідрядника/ співвиконавця (в разі її використання), якого Учасник планує залучити до надання послуг, що підтверджує згоду щодо надання таких послуг (лист надається по кожному з субпідрядників/ співвиконавців, якого планується залучити до надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасником надано Лист про субпідрядника від 16.12.2022 № 1216/6 про залучення ТОВ «НВК «Укрекопром». Однак, гарантійний лист від субпідрядника, якого Учасник планує залучити до надання послуг, відсутній. Учаснику необхідно надати Гарантійний лист на фірмовому бланку із зазначенням вихідного номеру та дати за підписом керівника субпідрядника/ співвиконавця, який може бути завірена печаткою субпідрядника/ співвиконавця (в разі її використання), якого Учасник планує залучити до надання послуг, що підтверджує згоду щодо надання таких послуг (лист надається по кожному з субпідрядників/ співвиконавців, якого планується залучити до надання послуг, які є предметом закупівлі). 3. Відповідно пункту 4 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку № 1 до Тендерної документації, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка відсутня в складі тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Вимога про усунення невідповідностей до 21 грудня 2022 11:32 1. Учасник повинен був надати на підтвердження наявності працівників, які зазначені в довідці від 16.12.2022 № 1216/2 наступні документи: 1) документ підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу)/відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). У довідці надано інформацію про 9 працівників учасника. В електронній системі закупівель 21 грудня 2022 о 02:23 завантежено файл «Трудові книжки.pdf», який містить трудові книжки на 5 працівників. З них, на Моргунова Є.В. та Лисичкина Р.І., яких в довідці не зазначено. Тобто, наявні трудові книжки лише на трьох працівників учасника. 2. Учаснику необхідно було надати Гарантійний лист на фірмовому бланку із зазначенням вихідного номеру та дати за підписом керівника субпідрядника/ співвиконавця, який може бути завірена печаткою субпідрядника/ співвиконавця (в разі її використання), якого Учасник планує залучити до надання послуг, що підтверджує згоду щодо надання таких послуг (лист надається по кожному з субпідрядників/ співвиконавців, якого планується залучити до надання послуг, які є предметом закупівлі). Однак, гарантійний лист від субпідрядника, якого Учасник планує залучити до надання послуг, відсутній. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 22634952 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 61176, м. Харків, вул. Краснодарська, буд. 177, к. 51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гладка Людмила Володимирівна |
Телефон | 380667149953 |
Ел. пошта | LHLADKA@BIGMIR.NET |
Замовник після підписання Сторонами Акта наданих послуг, на 30 (тридцятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Поштова адреса | 02096, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Ім'я |
Онищенко Ольга Федорівна |
Телефон | 380444652622 |
Ел. пошта | yur.ursc@uz.gov.ua |