На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
283 813.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-13-010190-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 грудня, 14:00 |
Дата останніх змін | 21 грудня, 14:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 283 813.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 419.07 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з перевезення особового складу Головного центру спеціального контролю на 2023 рік по маршруту : відправлення з м. Малин до роботи – село Ворсівка, військова частина та перевезення працівників назад - до м. Малин15625 кілометр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60130000-8, Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів |
Розрахунок за виконанні перевезення по Договору проводитиметься Замовником після отримання Рахунку та Акту наданих послуг від Перевізника один раз на місяць до 20-го числа місяця, наступного за розрахунковим. Підставою для виписки Рахунку є фактичне здійснення перевезень відповідно до умов Договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головний центр спеціального контролю (філія Національного центру управління та випробувань космічних засобів) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21656472 |
Поштова адреса | 12265, Україна, Житомирська область, смт Городок, вул. Космічна,1 |
Ім'я |
Олійник Наталія Русланівна |
Телефон | 380931381086 |
Ел. пошта | OL_NATALI@I.UA |