На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, а саме: здійснення публічних закупівель, - постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – постанова №1178) установлено, що в умовах воєнного стану оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, можуть здійснюватися без застосування порядку проведення відкритих торгів та/або електронного каталогу. Ураховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби ЛКП «Ратуша-сервіс» в умовах воєнного стану відповідно п.п. 4 п.13 постанови 1178 замовник прийняв рішення про застосуванні під час здійснення закупівлі постанови № 1178. Перевезення військових
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-30-001484-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 30 грудня, 09:59 |
---|
Послуги з перевезення (відповідний код за ДК 021:2015: 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення)1 послуга Адреса поставки: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1 Строк: до 31.12.2022 09:50 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60140000-1, Нерегулярні пасажирські перевезення |
Розрахунки здійснюються у безготівковій формі
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23949155 |
Поштова адреса | 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок,1,326 |
Ім'я |
Дуда Ігор Іванович ( ) |
Телефон | +380962925149 |
Ел. пошта | dudaigor80@gmail.com |