На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
330 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт підвального приміщення укриття гімназії № 117 ім. Лесі Українки з поглибленим вивченням іноземних мов Печерського району міста Києва, вул. Лютеранська, 10) згідно документації. Строк надання послуг/виконання робіт: протягом 70 календарних днів з моменту підписання договору, але не пізніше 2023 року. З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що система управління якістю стосовно виконання будівельних робіт (організація будівництва будівель) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; - сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, стосовно виконання будівельних робіт відповідна вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); - сертифікат на систему екологічного управління, що система екологічного управління відповідає: вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері будівництва: - сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, стосовно виконання робіт і послуг у сфері будівництва відповідає ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Примітка: кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. • Розрахунок договірної ціни здійснюється з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни: -локальний кошторис; -зведений кошторисний розрахунок; -розрахунок вартості матеріальних ресурсів; -дефектний акт.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-05-002906-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 січня, 12:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 330 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 650.00 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт підвального приміщення укриття гімназії № 117 ім. Лесі Українки з поглибленим вивченням іноземних мов Печерського району міста Києва, вул. Лютеранська, 10. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 07.04.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41483625 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 1/3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пилипчук Володимир Петрович |
Телефон | 380992004323 |
Ел. пошта | elitmiskbud@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44256124 |
---|---|
Поштова адреса | 04082, Україна, Київська область, Київ, Коноплянська, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ростислав Верещаков |
Телефон | 380931936210 |
Ел. пошта | vekoinvestbud@gmail.com |
Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-прийомки виконаних робіт по формі №КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 Бюджетні зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних бюджетних асигнувань, фінансові зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних фактичних надходжень коштів до фонду. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 3.1. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Стоцький Олег Леонідович |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | olegstotskij99@gmail.com |