На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
477 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД_СПЕЦІАЛЬНА_ХІМІЧНА_ПРОДУКЦІЯ_РІЗНА). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-18-010684-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 лютого, 10:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 477 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 386.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 14 000.00 UAH |
Гальмівна рідина DOT4380 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82 (центральний склад Замовника) Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24950000-8, Спеціалізована хімічна продукція |
Багатоцільове мастило WD 40190 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82 (центральний склад Замовника) Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24950000-8, Спеціалізована хімічна продукція |
Гідравлічна рідина ATF13 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82 (центральний склад Замовника) Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24950000-8, Спеціалізована хімічна продукція |
Антифризна рідина G1163 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82 (центральний склад Замовника) Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24950000-8, Спеціалізована хімічна продукція |
Антифризна рідина G1290 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82 (центральний склад Замовника) Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24950000-8, Спеціалізована хімічна продукція |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
1) Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, передбачено: «1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрація місця проживання; - відомості про місце роботи. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції» Учасником в складі тендерної пропозиції надано згоду суб’єкта персональних даних на ім’я Коваленко Олег Станіславович (файл «Підписаний_230102_Zgoda_PersonalniDani_Kovalenko (1).pdf») яка не адресована Замовнику відкритих торгів та не містить посилання на закупівлю. Також Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду суб’єкта персональних даних на ім’я Заіграєв Євген Олександрович персональні дані якого містяться в складі тендерної пропозиції (файл «Підписаний_230102_Dovirenist_Zaigraev_5220-K-Н-O_Zavirena (1).pdf»), Скачкова Марина Анаитоліївнаперсональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції (файл «2024 Договораренды Авто завер (1).pdf»), Єрьоменко Олена Василівнаперсональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції (файл «Установчі документи Авто-комфорт плюс 2021 (1).pdf»), Коженікова Наталія Миколаївна персональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції (файл 2495+ БД (договір+ВН+відгук) химия.pdf), в тому числі не надано згоди суб’єкта персональних даних на працівників учасника інформація (персональні дані) щодо яких містяться в складі тендерної пропозиції (файл «Кваліфікація (2) pdf»). Учасник на виконання вимог «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» не виправив невідповідність та не надав згоду суб’єкта персональних даних на ім’я Коженікова Наталія Миколаївна (персональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції (файл 2495+ БД (договір+ВН+відгук) химия.pdf)), та на ім’я Заіграєв Євген Олександрович (персональні дані якого містяться в складі тендерної пропозиції (файл «Підписаний_230102_Dovirenist_Zaigraev_5220-K-Н-O_Zavirena (1).pdf»)). 2) Відповідно до пункту 2.3 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897.» У наданій Учасником у складі тендерної пропозиції банківській гарантії (файл «Підписаний_Гарантія_G0123-7846.pdf») відсутній абзац 4 пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, що в свою чергу суперечить змісту вищезазначеної Форми та вимозі пункту 2.3 Розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник на виконання вимог «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» не виправив невідповідність та не надав Банківську гарантію форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. 3) Згідно абзацу 1 та 4 підпункту 5.1.1.3. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: «5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.3. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, з інформацією про постачання товару передбаченого у Додатку 2 до тендерної документації. Довідкамає містити наступні відомості:№ з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконанняучасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).» Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання Аналогічного Договору (файл «Довідка про аналог договір (4).pdf»), Відгук до Аналогічного договору №66 від 17.06.2020 року (договір+ВН+відгук) химия.pdf») та Відгук до Аналогічного договору № 38- В-БДФ від 30.11.2020 року( файл «2495+ БД (договір+ВН+відгук) химия .pdf») згідно довідки, в яких зазначено предмети закупівлі, що не відповідають предметам закупівлі зазначеним в Аналогічному договорі №66 від 17.06.2020 року (файл «2495 ВЧ (договір+ВН+відгук) химия.pdf») та Аналогічному договорі№ 38- В-БДФ від 30.11.2020 року (файл «2495+ БД (договір+ВН+відгук) химия .pdf»). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, з інформацією про постачання товару передбаченого у Додатку 2 до тендерної документації. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору згідно предмету договору зазначеному в аналогічному договорі (Аналогічнийу договір № 66 від 17.06.2020 року та Аналогічний договір № 38- В-БДФ від 30.11.2020 року), Стан виконання договору (виконано/частково виконано,Номер та дата договору,Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. - позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі що відповідає найменуванню предмета закупівлі згідно наданих аналогічних договорів (Аналогічний договір №66 від 17.06.2020 року та Аналогічний договір № 38- В-БДФ від 30.11.2020 року), інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Учасник не виконав вимоги Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не виправив виявлені невідповідності. 4) Згідно абзацу 2 пункту 4.2 Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено: « 4.2. Істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: • предмет договору; • ціна Договору; • строк поставки товару; • місце поставки товару; • строк дії Договору. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації (окрім ціни Договору).» Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору (файл «Кваліфікація (2) pdf»), без перелічення таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. Учасник на виконання вимог «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» не виправив невідповідність та не надав довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації (окрім ціни Договору).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1) Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, передбачено: «1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрація місця проживання; - відомості про місце роботи. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції» Учасником в складі тендерної пропозиції надано згоду суб’єкта персональних даних на ім’я Коваленко Олег Станіславович (файл «Підписаний_230102_Zgoda_PersonalniDani_Kovalenko (1).pdf») яка не адресована Замовнику відкритих торгів та не містить посилання на закупівлю. Також Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду суб’єкта персональних даних на ім’я Заіграєв Євген Олександрович персональні дані якого містяться в складі тендерної пропозиції (файл «Підписаний_230102_Dovirenist_Zaigraev_5220-K-Н-O_Zavirena (1).pdf»), Скачкова Марина Анаитоліївнаперсональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції (файл «2024 Договораренды Авто завер (1).pdf»), Єрьоменко Олена Василівнаперсональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції (файл «Установчі документи Авто-комфорт плюс 2021 (1).pdf»), Коженікова Наталія Миколаївна персональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції (файл 2495+ БД (договір+ВН+відгук) химия.pdf), в тому числі не надано згоди суб’єкта персональних даних на працівників учасника інформація (персональні дані) щодо яких містяться в складі тендерної пропозиції (файл «Кваліфікація (2) pdf»). Учасник на виконання вимог «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» не виправив невідповідність та не надав згоду суб’єкта персональних даних на ім’я Коженікова Наталія Миколаївна (персональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції (файл 2495+ БД (договір+ВН+відгук) химия.pdf)), та на ім’я Заіграєв Євген Олександрович (персональні дані якого містяться в складі тендерної пропозиції (файл «Підписаний_230102_Dovirenist_Zaigraev_5220-K-Н-O_Zavirena (1).pdf»)). 2) Відповідно до пункту 2.3 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897.» У наданій Учасником у складі тендерної пропозиції банківській гарантії (файл «Підписаний_Гарантія_G0123-7846.pdf») відсутній абзац 4 пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, що в свою чергу суперечить змісту вищезазначеної Форми та вимозі пункту 2.3 Розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник на виконання вимог «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» не виправив невідповідність та не надав Банківську гарантію форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. 3) Згідно абзацу 1 та 4 підпункту 5.1.1.3. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: «5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.3. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, з інформацією про постачання товару передбаченого у Додатку 2 до тендерної документації. Довідкамає містити наступні відомості:№ з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконанняучасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).» Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання Аналогічного Договору (файл «Довідка про аналог договір (4).pdf»), Відгук до Аналогічного договору №66 від 17.06.2020 року (договір+ВН+відгук) химия.pdf») та Відгук до Аналогічного договору № 38- В-БДФ від 30.11.2020 року( файл «2495+ БД (договір+ВН+відгук) химия .pdf») згідно довідки, в яких зазначено предмети закупівлі, що не відповідають предметам закупівлі зазначеним в Аналогічному договорі №66 від 17.06.2020 року (файл «2495 ВЧ (договір+ВН+відгук) химия.pdf») та Аналогічному договорі№ 38- В-БДФ від 30.11.2020 року (файл «2495+ БД (договір+ВН+відгук) химия .pdf»). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, з інформацією про постачання товару передбаченого у Додатку 2 до тендерної документації. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору згідно предмету договору зазначеному в аналогічному договорі (Аналогічнийу договір № 66 від 17.06.2020 року та Аналогічний договір № 38- В-БДФ від 30.11.2020 року), Стан виконання договору (виконано/частково виконано,Номер та дата договору,Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. - позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі що відповідає найменуванню предмета закупівлі згідно наданих аналогічних договорів (Аналогічний договір №66 від 17.06.2020 року та Аналогічний договір № 38- В-БДФ від 30.11.2020 року), інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Учасник не виконав вимоги Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не виправив виявлені невідповідності. 4) Згідно абзацу 2 пункту 4.2 Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено: « 4.2. Істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: • предмет договору; • ціна Договору; • строк поставки товару; • місце поставки товару; • строк дії Договору. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації (окрім ціни Договору).» Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору (файл «Кваліфікація (2) pdf»), без перелічення таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. Учасник на виконання вимог «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» не виправив невідповідність та не надав довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації (окрім ціни Договору).
Код ЄДРПОУ | 42444456 |
---|---|
Поштова адреса | 49051, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ, будинок 40 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Елена Журавель |
Телефон | +380952755005 |
Ел. пошта | elena.zhuravel@auto-comfort.com.ua |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41Особливостейучасник процедури закупівліне надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до пункту 2 Розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерної документації: 2.1. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. 2.2. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 цього Розділу. 2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. 2.4. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії; 2.4.2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії; 2.4.3. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; 2.4.4. документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 2.5. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 14 000,00 грн. (чотирнадцять тисяч грн. 00 коп.). Отже, Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиціїа тому підлягає відхиленню згідноабзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41Особливостейучасник процедури закупівліне надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до пункту 2 Розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерної документації: 2.1. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. 2.2. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 цього Розділу. 2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. 2.4. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії; 2.4.2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії; 2.4.3. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; 2.4.4. документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 2.5. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 14 000,00 грн. (чотирнадцять тисяч грн. 00 коп.). Отже, Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиціїа тому підлягає відхиленню згідноабзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 36585046 |
---|---|
Поштова адреса | 25016, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, м.Кропивницький провул.Санаторний, 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Чайка Олександр Філімонович |
Телефон | +380502853750 |
Ел. пошта | 36585046pp@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2986902982 |
---|---|
Поштова адреса | 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця. Князів Коріатовичів буд. 155 кв.93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Чайка Вікторія Василівна |
Телефон | 380958756350 |
Ел. пошта | peugeot.parts2000@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2781911101 |
---|---|
Поштова адреса | 18029, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ 30 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 42, квартира 461 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Табацька Валерія Олександрівна |
Телефон | +380671149148 |
Ел. пошта | valeriyaot@meta.ua |
Розрахунки проводяться наступним чином: відстрочка платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів з дати постачання партії товару. Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22800735 |
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Ім'я |
Діана ЗОЗУЛЯ |
Телефон | +380472395577 |
Ел. пошта | d.zozulia@cherkasyoblenergo.com |