На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
222 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Текст перекладу (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Місце виконання послуг за адресою замовника: м. Вінниця, вул. вул. Сковороди Григорія, 38), 21050. Обсяг розробки: територія кварталу, обмеженого вулицями вулицями Агатангела Кримського, Пирогова, Заболотного, Тараса Шевченка у м.Вінниці 5,56 га. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-18-013274-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 12 лютого, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 222 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 26 січня, 10:01 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 224.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 - 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» Розроблення проєкту розподілу території кварталу, обмеженого вулицями Агатангела Кримського, Пирогова, Заболотного, Тараса Шевченка у м.Вінниці1 послуга Адреса поставки: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сковороди Григорія, будинок 38 Строк: до 12.05.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71410000-5, Послуги у сфері містобудування |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
За результатами розгляду поданих Учасником документів було встановлено, що у тендерній пропозиції Учасника Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. Підпунктом 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 Розділу ІІІ документації всі Інформаційні довідки та документи згідно Додатку №3 цієї документації, зокрема, учасник надає Інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та документи, що підтверджують цю інформацію за формою, що визначена Таблицею 1 Додатку 3. Таблицею №1 «Інформаційна довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 3 «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (нова редакція) (надалі Таблиця 1 Додатку №3 ТД) до Тендерної документації передбачена вимога до Учасника: - підтвердити, в тому числі, наявність в учасника плотеру/ або широкоформатного принтеру з доступним форматом друку до А1 включно (не менше 1), та надати документи на підтвердження такої інформації; - надати підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача у спосіб: Учасник який застосовує технологію GPS-корекції RTK додатково надає Договір про надання послуг з доступу до отримання корегуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України; Учасник який застосовує технологію GPS-корекції технологію PPK додатково надає довідку чи інший документ що підтверджує надання Адміністратором банку геодезичних даних передачі заявнику (учаснику) геодезичних даних по території розробки: - координати пунктів Державної геодезичної мережі 1, 2, 3, 4 класів; - нівелірні пункти I, II, класів; - послуги з виконання координатних операцій перетворення та трансформування координат точок CK-63, місцеву систему координат, УСК-2000. Учасником Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази надано: Інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази №42 від 24.01.23 та документи, що підтверджують цю інформацію. Подана інформаційна довідка містить інформацію про наявність принтеру HP LJT525 c Wi-Fi 24, що підтверджується видатковою накладною №КС – 0000021 від 02.10.2019. Разом з тим, обладнання (принтеру/плотеру) з таким маркуванням не існує. Отже, в тендерній пропозиції учасника відсутня інформація та документи про наявність плотеру / або широкоформатного принтеру з доступним форматом друку до А1 включно (не менше 1). Крім того, Учасник на підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача надав Договір №57 про надання GNSS інформації від мережі референтних станцій ZAKOPS від 07.05.2021, який згідно п. 6.1 цього договору діяв лише до 30.04.2022. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які вимагались тендерною документацією на підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача. 2. Підпунктом 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 Розділу ІІІ документації всі Інформаційні довідки та документи згідно Додатку №3 цієї документації, зокрема, учасник надає Інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та документи, що підтверджують цю інформацію за формою, що визначена Таблицею 2 Додатку 3. Таблицею №2 «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід» Додатку № 3 «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (нова редакція) (надалі Таблиця 2 Додатку №3 ТД) до Тендерної документації передбачена вимога до Учасника підтвердити, в тому числі, наявність в учасника сертифікованого інженера – геодезиста, якому поновлено доступ до Державного земельного кадастру, та надати посилання на сторінку в мережі Інтернет, що містить інформацію про поновлення доступу до Державного земельного кадастру із зазначенням інформації про дату, номер наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру в наказі, за яким зазначені дані про сертифікованого інженера – геодезиста, якому поновлено доступ, або надати копію такого наказу з додатком на підтвердження такої інформації. Учасником Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» на підтвердження наявності в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід надано: Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід №43 від 24.01.23 та документи, що підтверджують цю інформацію. Подана інформаційна довідка містить інформацію про наявність в учасника сертифікованого інженера – геодезиста – Шлапакова Дмитра Олександровича. Проте, в супереч вимогам тендерної документації, учасником не зазначено в цій довідці посилання на сторінку в мережі Інтернет, що містить інформацію про поновлення доступу до Державного земельного кадастру сертифікованому інженеру – геодезисту та зазначення інформації про дату, номер наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру в наказі, за яким зазначені дані про сертифікованого інженера – геодезиста, якому поновлено доступ або, як альтернативу, не надано копію такого наказу з додатком. Враховуючи вищезазначені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (Дата публікації: 31-01-23, 08:44:16). Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-02-23, 08:44:16. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей визначені в повідомлені. Проте, учасник Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 п.41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 п.41 Особливостей, відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ДК 021:2015 - 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» Розроблення проєкту розподілу території кварталу, обмеженого вулицями Агатангела Кримського, Пирогова, Заболотного, Тараса Шевченка у м. Вінниці (UA-2023-01-18-013274-a) Міського комунального підприємства «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» код ЄДРПОУ 36886878 – ціною 217 247,80 грн, з причини, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду поданих Учасником документів було встановлено, що у тендерній пропозиції Учасника Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. Підпунктом 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 Розділу ІІІ документації всі Інформаційні довідки та документи згідно Додатку №3 цієї документації, зокрема, учасник надає Інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та документи, що підтверджують цю інформацію за формою, що визначена Таблицею 1 Додатку 3. Таблицею №1 «Інформаційна довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 3 «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (нова редакція) (надалі Таблиця 1 Додатку №3 ТД) до Тендерної документації передбачена вимога до Учасника: - підтвердити, в тому числі, наявність в учасника плотеру/ або широкоформатного принтеру з доступним форматом друку до А1 включно (не менше 1), та надати документи на підтвердження такої інформації; - надати підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача у спосіб: Учасник який застосовує технологію GPS-корекції RTK додатково надає Договір про надання послуг з доступу до отримання корегуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України; Учасник який застосовує технологію GPS-корекції технологію PPK додатково надає довідку чи інший документ що підтверджує надання Адміністратором банку геодезичних даних передачі заявнику (учаснику) геодезичних даних по території розробки: - координати пунктів Державної геодезичної мережі 1, 2, 3, 4 класів; - нівелірні пункти I, II, класів; - послуги з виконання координатних операцій перетворення та трансформування координат точок CK-63, місцеву систему координат, УСК-2000. Учасником Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази надано: Інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази №42 від 24.01.23 та документи, що підтверджують цю інформацію. Подана інформаційна довідка містить інформацію про наявність принтеру HP LJT525 c Wi-Fi 24, що підтверджується видатковою накладною №КС – 0000021 від 02.10.2019. Разом з тим, обладнання (принтеру/плотеру) з таким маркуванням не існує. Отже, в тендерній пропозиції учасника відсутня інформація та документи про наявність плотеру / або широкоформатного принтеру з доступним форматом друку до А1 включно (не менше 1). Крім того, Учасник на підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача надав Договір №57 про надання GNSS інформації від мережі референтних станцій ZAKOPS від 07.05.2021, який згідно п. 6.1 цього договору діяв лише до 30.04.2022. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які вимагались тендерною документацією на підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача. 2. Підпунктом 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 Розділу ІІІ документації всі Інформаційні довідки та документи згідно Додатку №3 цієї документації, зокрема, учасник надає Інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та документи, що підтверджують цю інформацію за формою, що визначена Таблицею 2 Додатку 3. Таблицею №2 «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід» Додатку № 3 «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (нова редакція) (надалі Таблиця 2 Додатку №3 ТД) до Тендерної документації передбачена вимога до Учасника підтвердити, в тому числі, наявність в учасника сертифікованого інженера – геодезиста, якому поновлено доступ до Державного земельного кадастру, та надати посилання на сторінку в мережі Інтернет, що містить інформацію про поновлення доступу до Державного земельного кадастру із зазначенням інформації про дату, номер наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру в наказі, за яким зазначені дані про сертифікованого інженера – геодезиста, якому поновлено доступ, або надати копію такого наказу з додатком на підтвердження такої інформації. Учасником Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» на підтвердження наявності в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід надано: Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід №43 від 24.01.23 та документи, що підтверджують цю інформацію. Подана інформаційна довідка містить інформацію про наявність в учасника сертифікованого інженера – геодезиста – Шлапакова Дмитра Олександровича. Проте, в супереч вимогам тендерної документації, учасником не зазначено в цій довідці посилання на сторінку в мережі Інтернет, що містить інформацію про поновлення доступу до Державного земельного кадастру сертифікованому інженеру – геодезисту та зазначення інформації про дату, номер наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру в наказі, за яким зазначені дані про сертифікованого інженера – геодезиста, якому поновлено доступ або, як альтернативу, не надано копію такого наказу з додатком. Враховуючи вищезазначені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (Дата публікації: 31-01-23, 08:44:16). Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-02-23, 08:44:16. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей визначені в повідомлені. Проте, учасник Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 п.41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 п.41 Особливостей, відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ДК 021:2015 - 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» Розроблення проєкту розподілу території кварталу, обмеженого вулицями Агатангела Кримського, Пирогова, Заболотного, Тараса Шевченка у м. Вінниці (UA-2023-01-18-013274-a) Міського комунального підприємства «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» код ЄДРПОУ 36886878 – ціною 217 247,80 грн, з причини, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 36886878 |
---|---|
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Пушкіна, будинок 38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Брижань Олег Вікторович |
Телефон | 380938577010 |
Ел. пошта | vmcmia@vmr.gov.ua |
За результатами розгляду поданих Учасником ТОВ «ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ» документів було встановлено наступне. Згідно п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (надалі Розділ ІІІ ТД) тендерної документації на проведення цих торгів, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №4 цієї документації. Додатком №4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015 - 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» Розроблення проєкту розподілу території кварталу, обмеженого вулицями Агатангела Кримського, Пирогова, Заболотного, Тараса Шевченка у м. Вінниці, встановлено вимогу та опис усіх необхідних характеристик послуг, що закуповуються, у тому числі їх якісні характеристики, зокрема: «Виконавець зобов’язується стабільно, безперервно надавати послуги та гарантувати їх якість, що задовольняє вимоги Замовника протягом всього часу їх виконання. Застосовувати при їх виконанні законодавчі й регламентувальні вимоги. В організації роботи з виконання послуг орієнтуватися на підвищення задоволеності Замовника їх результатами, застосовувати процеси поліпшування. Виконавець повинен гарантувати, що всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість Послуг та використовуються під час надання Послуг знаходяться під його контролем, а персонал належним чином кваліфікований. Виконавець зобов’язаний своєчасно визначити зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на якість та своєчасність виконання послуг, визначати стратегічний напрямок, що впливає на його здатність досягати результату співпраці з Замовником, зокрема: - забезпечити розуміння чинників, що їх зумовлюють правове, технологічне, культурне, соціальне та економічне середовища, тощо; застосовувати законодавчі та регламентувальні вимоги щодо виконання Послуг. Дотримуватись стадій процесу виконання Послуг; - здійснювати своєчасний контроль за отриманням інформації за зворотним зв’язком з Замовником стосовно виконання послуг, опрацювання зауважень, побажань та скарг, враховуючи потребу залучати Замовника для контролю процесу проектування та забезпечення ознайомлення Замовника з вихідними даними проектування для задовольняння кінцевим результатом; - здійснювати контроль за наявністю ресурсів та інфраструктури, що використовуються під час виконання послуг (інфраструктура може охоплювати: будівлі та пов’язані з ними інженерні мережі; устаткування, зокрема технічні та програмні засоби; транспортні засоби; інформаційні та комунікаційні технології; тощо); забезпечувати належному стані для гарантування постійної придатності ресурсів, що використовуються для надання Послуг; - забезпечує необхідну компетентність особи (осіб), яка(-і) під її контролем виконує(-ють) послуги, відповідає, за компетентність цих осіб, яка ґрунтується на належних освіті, професійній підготовленості чи досвіді; забезпечує обізнаність таких осіб з політикою у сфері якості; - здійснювати інші можливі заходи щодо забезпечення якістю надання Послуг.» Відповідно Додатку №4 тендерної документації, для підтвердження зазначених вище вимог, зокрема, спроможності стабільно, безперервно надавати послуги та гарантувати їх якість, що задовольняє вимоги Замовника протягом всього часу їх виконання учасник надає дійсний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (або еквівалент), яким посвідчується система управління якістю стосовно: розроблення проектної містобудівної документації (планування міст). Сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, що акредитований органом з акредитації. Замовник приймає сертифікат, що підтверджує відповідність еквівалентним ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим шляхом, визначеним законодавством. Дана вимога також встановлена 7 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Проте, Учасником ТОВ «ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ» Код ЄДРПОУ 44457006 не надано на підтвердження вимогам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (або його еквівалент), яким учасник мав підтвердити свою спроможності стабільно, безперервно надавати послуги та гарантувати їх якість, для задоволеня вимог Замовника протягом всього часу їх виконання, як це передбачено Додатком №4. Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, відсутній сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» є документом, що мав підтвердити відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, то згідно п. 40 Особливостей, відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, виключає можливість усунення учасником таких недоліків в порядку цього пункту. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ» по ДК 021:2015 - 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» Розроблення проєкту розподілу території кварталу, обмеженого вулицями Агатангела Кримського, Пирогова, Заболотного, Тараса Шевченка у м. Вінниці ціною 222 000,00 грн відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду поданих Учасником ТОВ «ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ» документів було встановлено наступне. Згідно п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (надалі Розділ ІІІ ТД) тендерної документації на проведення цих торгів, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №4 цієї документації. Додатком №4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015 - 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» Розроблення проєкту розподілу території кварталу, обмеженого вулицями Агатангела Кримського, Пирогова, Заболотного, Тараса Шевченка у м. Вінниці, встановлено вимогу та опис усіх необхідних характеристик послуг, що закуповуються, у тому числі їх якісні характеристики, зокрема: «Виконавець зобов’язується стабільно, безперервно надавати послуги та гарантувати їх якість, що задовольняє вимоги Замовника протягом всього часу їх виконання. Застосовувати при їх виконанні законодавчі й регламентувальні вимоги. В організації роботи з виконання послуг орієнтуватися на підвищення задоволеності Замовника їх результатами, застосовувати процеси поліпшування. Виконавець повинен гарантувати, що всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість Послуг та використовуються під час надання Послуг знаходяться під його контролем, а персонал належним чином кваліфікований. Виконавець зобов’язаний своєчасно визначити зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на якість та своєчасність виконання послуг, визначати стратегічний напрямок, що впливає на його здатність досягати результату співпраці з Замовником, зокрема: - забезпечити розуміння чинників, що їх зумовлюють правове, технологічне, культурне, соціальне та економічне середовища, тощо; застосовувати законодавчі та регламентувальні вимоги щодо виконання Послуг. Дотримуватись стадій процесу виконання Послуг; - здійснювати своєчасний контроль за отриманням інформації за зворотним зв’язком з Замовником стосовно виконання послуг, опрацювання зауважень, побажань та скарг, враховуючи потребу залучати Замовника для контролю процесу проектування та забезпечення ознайомлення Замовника з вихідними даними проектування для задовольняння кінцевим результатом; - здійснювати контроль за наявністю ресурсів та інфраструктури, що використовуються під час виконання послуг (інфраструктура може охоплювати: будівлі та пов’язані з ними інженерні мережі; устаткування, зокрема технічні та програмні засоби; транспортні засоби; інформаційні та комунікаційні технології; тощо); забезпечувати належному стані для гарантування постійної придатності ресурсів, що використовуються для надання Послуг; - забезпечує необхідну компетентність особи (осіб), яка(-і) під її контролем виконує(-ють) послуги, відповідає, за компетентність цих осіб, яка ґрунтується на належних освіті, професійній підготовленості чи досвіді; забезпечує обізнаність таких осіб з політикою у сфері якості; - здійснювати інші можливі заходи щодо забезпечення якістю надання Послуг.» Відповідно Додатку №4 тендерної документації, для підтвердження зазначених вище вимог, зокрема, спроможності стабільно, безперервно надавати послуги та гарантувати їх якість, що задовольняє вимоги Замовника протягом всього часу їх виконання учасник надає дійсний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (або еквівалент), яким посвідчується система управління якістю стосовно: розроблення проектної містобудівної документації (планування міст). Сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, що акредитований органом з акредитації. Замовник приймає сертифікат, що підтверджує відповідність еквівалентним ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим шляхом, визначеним законодавством. Дана вимога також встановлена 7 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Проте, Учасником ТОВ «ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ» Код ЄДРПОУ 44457006 не надано на підтвердження вимогам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (або його еквівалент), яким учасник мав підтвердити свою спроможності стабільно, безперервно надавати послуги та гарантувати їх якість, для задоволеня вимог Замовника протягом всього часу їх виконання, як це передбачено Додатком №4. Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, відсутній сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» є документом, що мав підтвердити відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, то згідно п. 40 Особливостей, відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, виключає можливість усунення учасником таких недоліків в порядку цього пункту. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ» по ДК 021:2015 - 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» Розроблення проєкту розподілу території кварталу, обмеженого вулицями Агатангела Кримського, Пирогова, Заболотного, Тараса Шевченка у м. Вінниці ціною 222 000,00 грн відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 44457006 |
---|---|
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Визволення 2 кімната 217 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Афанасьєв Олег Георгійович |
Телефон | +380937668276 |
Ел. пошта | tovpp.vin@gmail.com |
Оплата здійснюється після виконання Послуг у повному обсязі (і прийняття розробленої містобудівної документації Замовником) у спосіб, обраний Виконавцем не пізніше укладання договору, а саме: 1. протягом 15 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання – передавання послуг (робіт) шляхом перерахування коштів на окремі небюджетні рахунки Виконавця відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відповідно до п. 19-1 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09.06.2021 № 590; 2. на розрахунковий рахунок Виконавця з урахуванням здійснення платежів відповідно до ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка та черговості, що визначена п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09.06.2021 № 590.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент архітектури та містобудування Вінницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41029864 |
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сковороди Григорія, будинок 38 |
Ім'я |
Мацюрак Наталія Олександрівна |
Телефон | 380972807928 |
Ел. пошта | matsiurakno@vmr.gov.ua |