На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Строк дії пропозиції: протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. 4. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Замовником протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується. Документи що подаються учасником на участь у закупівлі: 1. Копія свідоцтва (витягу/виписки) платника ПДВ. 2. Копія свідоцтва (витягу/виписки) про державну реєстрацію. 3. Документи на товар (сертифікати, паспорти, висновки тощо), що передбачені чинним законодавством України для такого товару. 4. Довідка про учасника із зазначенням місцезнаходження та банківських реквізитів для оплати Товару. 5. Комерційна пропозиція у вигляді рахунку-фактури або подібній формі.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41036887 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, Київ, просп. Степана Бандери |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тесленко Олена Валентинівна |
Телефон | +380445377399 |
Ел. пошта | dor.systemy@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2018-01-10-001633-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 800.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 34.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 січня, 16:15 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 січня, 16:15 |
Дата останніх змін | 22 січня, 16:56 |
Рефлектор збільшений20 штука Адреса поставки: 04071, Україна, Київ, Київ, вул. Електриків,19-А Строк: до Код ДК 021:2015: 34920000-2, Дорожнє обладнання |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359121 |
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Ім'я |
Магрело Марина Олександрівна (Magrelo Marina Oleksandrivna) |
Телефон | 380444625215 |
Ел. пошта | sheupodoltender@ukr.net |