На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 392 854.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-20-014324-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 березня, 12:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 392 854.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 26 964.27 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі АЗПСМ № 6 КНП "ДЦПМСД № 2" ДМР у м. Дніпрі1 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, . Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Код ЄДРПОУ | 41871863 |
---|---|
Поштова адреса | 53200 , Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, 53200, Дніпропетровська обл., місто Нікополь, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 186, КВАРТИРА 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | САНДУЛ ІРИНА ВІКТОРІВНА |
Телефон | 380668666244 |
Ел. пошта | MR1510@I.UA |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Код ЄДРПОУ | 44503083 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, 36000, Полтавська обл., місто Полтава, вул.Європейська, будинок 21, офіс 207 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ворона Юрій Анатолійович |
Телефон | 380993146775 |
Ел. пошта | bud_intehno@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43167594 |
---|---|
Поштова адреса | 03059, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ВАНДИ ВАСИЛЕВСЬКОЇ, будинок 7, офіс 214 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Ліщина |
Телефон | +380507773050 |
Ел. пошта | avtomagistral2018@gmail.com |
Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості обсягу послуг за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2023 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 02.01.2023 р. № 02. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку Замовника.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунок здійснюється за фактично надані послуги на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт №КБ-2в, №КБ-3) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44053418 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Ім'я |
Наталя Науменко |
Телефон | +380955294936 |
Ел. пошта | up157dkb@i.ua |