На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
195 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-02-22-013598-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 березня, 18:00 |
Дата останніх змін | 20 березня, 13:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 195 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 950.00 UAH з ПДВ |
---|
Санаторно-курортна путівка (санаторно-курортні послуги з профілем лікування захворювань нервової системи, дихальної системи, захворювань шлунку, шлунково-кишкового тракту та захворювань пов’язаних з порушенням обміну речовин терміном на 12 діб)13 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 02649615 |
---|---|
Поштова адреса | 89641, Україна, Закарпатська область, Карпати, Карпати, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кошеля Іван Іванович |
Телефон | 380505139503 |
Ел. пошта | s.karpaty2011@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 20776323 |
---|---|
Поштова адреса | 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, Провулок Тихий, буд. 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Нагурний Володимир Вікторович |
Телефон | +380324767077 |
Ел. пошта | konvalia1@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 20140252 |
---|---|
Поштова адреса | 45235, Україна, Волинська область, с. Грем'яче, 45235, Волинська обл., Луцький р-н, село Грем'яче |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Оксана Бугайчук |
Телефон | 380673611864 |
Ел. пошта | prolisok.san@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32418168 |
---|---|
Поштова адреса | 82482, Україна, Львівська область, місто Моршин, ВУЛИЦЯ ДЖЕРЕЛЬНА, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Безруков Віктор Андрійович |
Телефон | +380503153509 |
Ел. пошта | dpsm@ukr.net |
Оплата Замовником за послуги лікувальних закладів здійснюється лише за фактично надані послуги на підставі належним чином наданих рахунків та актів приймання-передачі наданих послуг Виконавцем. Замовник зобов’язаний оплатити послуги протягом 30 банківських днів з дати отримання зазначених документів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних призначень. У випадку відсутності фінансування, неналежного оформлення документів (рахунки, накладні та інше), або не надання Замовнику актів звірки, Замовник має право затримати оплату за путівки до моменту надходження фінансування або усунення виявлених недоліків. У разі порушення порядку взаєморозрахунків, ненадходження належних сум в строк, Виконавець залишає за собою право відмовити в наданні послуг, вказаних в Договорі, шляхом його розірвання в односторонньому порядку, про що повинен повідомити Замовника письмово. В цьому випадку договір припинить свою дію, не раніше закінчення тридцятиденного строку з дня направлення зазначеного повідомлення. Звірка використання путівок проводиться між Виконавцем та Замовником щоквартально до 15 числа місяця наступного за звітним. Виконавець надає довідку, де зазначено номер путівки, прізвище, фактичний термін лікування, яка засвідчується підписом головного лікаря та скріплюється печаткою. Довідка подається в двох примірниках один з яких передається Замовнику, другий – Виконавцю.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321955 |
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Світла, 6 |
Ім'я |
Маркова Тетяна Віталіївна |
Телефон | 0445628790 |
Ел. пошта | TMarkova@dpsu.gov.ua |