На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
88 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Поставка товару здійснюється одноразово. Умови оплати: Покупець зобов'язаний сплатити вартість Товару шляхом безготівкового платежу протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту поставки товару в розмірі 100 % на підставі видаткової накладної (оформленої належним чином: підпис, печатка (у разі її використання)) на оплату товару; Джерело фінансування: кошти НСЗУ( Національна служба здоров'я України); Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та з урахуванням п. 19 Особливостей, з обов’язковим зазначенням порядку змін умов Договору. Прохання врахувати бажання Замовника у закупівлі товару: Ноутбук ThinkBook 15 G2 ITL Grey (20VE0007RA), Windows 10 Pro (Медичний заклад потребує закупівлі вищезазначеного товару, оскільки за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам Замовника)
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 7 березня, 16:50
Опис
У зв’язку з тим, що переможцем відбору запропоновано для постачання товар, технічні характеристики якого не відповідають наявним потребам Замовника прийнято рішення про відміну запиту ціни пропозицій ( у протоколі зазначена детальніша інформація щодо обставин відміни)
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-01-008841-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 88 200.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 березня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 7 березня, 17:34 |
Ноутбук для офісу, базовий варіант з Windows 103 штука Адреса поставки: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Будівельників, буд. 23(Комунальне некомерційне підприємство «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області) Строк: до 10.03.2023 15:14 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01983683 |
Поштова адреса | 93009, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, вул. Студентська, 19 |
Ім'я |
Федоркова Інесса ( ) |
Телефон | +380508203220 |
Ел. пошта | tender.rcml@ukr.net |