На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-06-007956-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 березня, 17:00 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 863 549.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 14 березня, 17:02 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 317.75 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Поточний ремонт укриття адмінбудівлі по вул. Чернівецькій, 6А, м. Сторожинець, Чернівецького району Чернівецької області1 робота Адреса поставки: 59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинець, вул.Чернівецька, будинок 6 А Строк: до 31.10.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ФОП Предій Юрій Валентинович код ЄДРПОУ/ІПН: 3482011399 (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника є такою, що не відповідає наступним вимогам. Так, в тендерній документації замовника, а саме в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було встановлено: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Враховуючи викладене, та зважаючи на виявлену невідповідність, а саме ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію такого учасника з наведених вище підстав. Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника – протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Протокол від 20.03.2023 № 56
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ФОП Предій Юрій Валентинович код ЄДРПОУ/ІПН: 3482011399 (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника є такою, що не відповідає наступним вимогам. Так, в тендерній документації замовника, а саме в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було встановлено: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Враховуючи викладене, та зважаючи на виявлену невідповідність, а саме ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію такого учасника з наведених вище підстав. Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника – протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Протокол від 20.03.2023 № 56
Код ЄДРПОУ | 3482011399 |
---|---|
Поштова адреса | 59452, Україна, Чернівецька область, с. Горішні Шерівці, вул. Горішня, буд. 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Предій Юрій |
Телефон | 380978939960 |
Ел. пошта | prediy1995@ukr.net |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Пунктом 39 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Тендерна документація містить такі вимоги: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 1) На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір на ремонт укриття, споруд цивільного захисту - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, -копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2) На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, Учасник має надати: - довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування тощо відповідним майном На підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Учасник надав аналогічний договір підряду № 16 про виконання робіт з поточного ремонту укриття від 03.07.2022 року з ПП «Західспецмонтаж-1» в особі директора Рибака О.В.; Акт про виконання робіт до договору № 16 від 03.07.2022 року; Лист-відгук № 20 від 10.03.2023 року від ПП «Західспецмонтаж-1» з підписом директора Рибака О.В.; Договір про надання послуг №2022/02/22 від 22.02.2022 року з ПП «Західспецмонтаж-1» на Послуги Автомобільний кран IVECO STRALIS-1 – 1 одиниця, в особі директора Рибака О.В. На всіх вищевказаних документах не чіткий відбиток печатки ПП «Західспецмонтаж-1», а на договорі підряду № 16 про виконання робіт з поточного ремонту укриття від 03.07.2022 року печатка ТОВ "МАП-БУД". Замовник звернувся до Уповноваженої особи відділу освіти Сторожинецької міської ради за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, оскільки даний Учасник брав участь у закупівлі Поточний ремонт системи теплопостачання зовнішніх мереж (підготовка до опалювального періоду) будівлі Ропчанського ліцею імені «Штефана чел Маре ші Сфинт»,с. Ропча; вул. М. Емінеску, 1; Чернівецького району; Чернівецької області; за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, яку оголошував відділ освіти Сторожинецької міської ради та його тендерна пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною. Відділом освіти здійснено звернення до директора ПП «Західспецмонтаж-1»Рибака О.В., який був зазначений підписантом аналогічних документів, що були надані в тендерній пропозиції Учасника в обох закупівлях, із запитом про перевірку достовірності інформації від 14.03.2023 № 78 для підтвердження вищезазначеної інформації. Рибак О.В. надав відповідь на запит від 14.03.2023 № 78 «На Ваш запит від 14.03.2023 № 78, щодо перевірки достовірності інформації повідомляю, що документи вказані в запиті мною як керівником ПП «Західспецмонтаж-1», не підписувались і не надавались. Додатково доводжу до Вашого відома, що згідно протоколу №12/082022 загальних зборів власників підприємств від 12.08.2022 року я був звільнений з посади директора ПП «Західспецмонтаж-1» за власним бажанням про що були внесені зміни в держаний реєстр юридичних осіб ( копія протоколу додається). Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі. Згідно з підпунктом 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом 2 пункту 39 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Протокол від 22.03.2023 № 57
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Пунктом 39 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Тендерна документація містить такі вимоги: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 1) На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір на ремонт укриття, споруд цивільного захисту - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, -копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2) На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, Учасник має надати: - довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування тощо відповідним майном На підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Учасник надав аналогічний договір підряду № 16 про виконання робіт з поточного ремонту укриття від 03.07.2022 року з ПП «Західспецмонтаж-1» в особі директора Рибака О.В.; Акт про виконання робіт до договору № 16 від 03.07.2022 року; Лист-відгук № 20 від 10.03.2023 року від ПП «Західспецмонтаж-1» з підписом директора Рибака О.В.; Договір про надання послуг №2022/02/22 від 22.02.2022 року з ПП «Західспецмонтаж-1» на Послуги Автомобільний кран IVECO STRALIS-1 – 1 одиниця, в особі директора Рибака О.В. На всіх вищевказаних документах не чіткий відбиток печатки ПП «Західспецмонтаж-1», а на договорі підряду № 16 про виконання робіт з поточного ремонту укриття від 03.07.2022 року печатка ТОВ "МАП-БУД". Замовник звернувся до Уповноваженої особи відділу освіти Сторожинецької міської ради за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, оскільки даний Учасник брав участь у закупівлі Поточний ремонт системи теплопостачання зовнішніх мереж (підготовка до опалювального періоду) будівлі Ропчанського ліцею імені «Штефана чел Маре ші Сфинт»,с. Ропча; вул. М. Емінеску, 1; Чернівецького району; Чернівецької області; за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, яку оголошував відділ освіти Сторожинецької міської ради та його тендерна пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною. Відділом освіти здійснено звернення до директора ПП «Західспецмонтаж-1»Рибака О.В., який був зазначений підписантом аналогічних документів, що були надані в тендерній пропозиції Учасника в обох закупівлях, із запитом про перевірку достовірності інформації від 14.03.2023 № 78 для підтвердження вищезазначеної інформації. Рибак О.В. надав відповідь на запит від 14.03.2023 № 78 «На Ваш запит від 14.03.2023 № 78, щодо перевірки достовірності інформації повідомляю, що документи вказані в запиті мною як керівником ПП «Західспецмонтаж-1», не підписувались і не надавались. Додатково доводжу до Вашого відома, що згідно протоколу №12/082022 загальних зборів власників підприємств від 12.08.2022 року я був звільнений з посади директора ПП «Західспецмонтаж-1» за власним бажанням про що були внесені зміни в держаний реєстр юридичних осіб ( копія протоколу додається). Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі. Згідно з підпунктом 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом 2 пункту 39 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Протокол від 22.03.2023 № 57
Код ЄДРПОУ | 43255381 |
---|---|
Поштова адреса | 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, пров.Складський, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шаган Владислав Серафимович |
Телефон | +380503707049 |
Ел. пошта | tovmapbud@gmail.com |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією ( в Додатку 1) встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей та способу підтвердження їх відсутності. Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пп. 5 та пп. 12 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця у строки, встановлені зазначеними нормами. Протокол від 04.04.2023 № 68
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією ( в Додатку 1) встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей та способу підтвердження їх відсутності. Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пп. 5 та пп. 12 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця у строки, встановлені зазначеними нормами. Протокол від 04.04.2023 № 68
Код ЄДРПОУ | 3325109871 |
---|---|
Поштова адреса | 59044, Україна, Чернівецька область, Сторожинецький район, село Нові Бросківці |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Іліка |
Телефон | +380958549424 |
Ел. пошта | vasok77@i.ua |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Рішенням уповноваженої особи від 06.04.2023 р., відповідно до протоколу № 72 визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією ( в Додатку 1) встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пп. 5 та пп. 12 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця у строки, встановлені зазначеними нормами Протокол від 13.04.2023 р. № 76
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Рішенням уповноваженої особи від 06.04.2023 р., відповідно до протоколу № 72 визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією ( в Додатку 1) встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пп. 5 та пп. 12 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця у строки, встановлені зазначеними нормами Протокол від 13.04.2023 р. № 76
Код ЄДРПОУ | 33564442 |
---|---|
Поштова адреса | 60412, Україна, Чернівецька область, Глибоцький район,, село Чагор |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Гаценко |
Телефон | +380508724903 |
Ел. пошта | safary@ua.fm |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відповідно до пункту 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Учасником ТОВ «Буковина - Рембуд» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: На кваліфікаційну вимогу не надано довідку про виконання аналогічного предмету закупівлі договору та сам аналогічний договір на ремонт укриття, споруд цивільного захисту. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та / або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «Буковина - Рембуд». Згідно з пунктом 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та / або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буковина - Рембуд» протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення. Протокол від 17.04.2023 № 77
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Учасником ТОВ «Буковина - Рембуд» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: На кваліфікаційну вимогу не надано довідку про виконання аналогічного предмету закупівлі договору та сам аналогічний договір на ремонт укриття, споруд цивільного захисту. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та / або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «Буковина - Рембуд». Згідно з пунктом 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та / або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буковина - Рембуд» протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення. Протокол від 17.04.2023 № 77
Код ЄДРПОУ | 40504481 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ АВАНГАРДНА, будинок 9А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Гуцул |
Телефон | +380981011237 |
Ел. пошта | bukovinarembud@ukr.net |
Замовник здійснює оплату в такому порядку: протягом десяти робочих днів із дня підписання акта приймання виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми - КБ-3 проводиться із Виконавцем остаточний розрахунок в межах надходження бюджетних асигнувань на дані видатки на казначейський рахунок Замовника, а також відповідно до норм чинного законодавства України щодо оплати бюджетних видатків, шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04062179 |
Поштова адреса | 59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинець, вул.Чернівецька, будинок 6 А |
Ім'я |
Хорюк Руслана Валеріївна |
Телефон | 380990233609 |
Ел. пошта | stor-misk-r@ukr.net |