На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Пухівська, 7а. Обсяг виконання робіт відображений у кошторисній документації, що завантажена у електронному вигляді, окремими файлами, а саме: «Проект організації будівництва», «Оновлений_Кошторис», «Завдання на проектування», «Експертний звіт повний», «ЗВІТ обстеження перекриття НБУ Пухівська» Строк виконання робіт в повному обсягу не повинен перевищувати 90 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт. Контактні особи: з технічних питань - Олександр Зуєвич, тел: (073) 074-03-19, електронна адреса: Oleksandr.Zuievych@bank.gov.ua з організаційних питань - Катерина Співак, тел: (050) 313-45-94, електронна адреса: Kateryna.Spivak@bank.gov.ua
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-31-007515-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 квітня, 11:00 |
Дата останніх змін | 12 квітня, 11:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 044 110.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 441.10 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 10 000.00 UAH |
Капітальний ремонт конструкцій будівлі Центрального сховища Національного банку (м. Київ, вул. Пухівська, 7а) - 45450000-61 робота Адреса поставки: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7а Строк: до 31.08.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати: оплата здійснюється відповідно до Розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ Додатку 6 до тендерної документації «Проєкт договору», а саме: «4.1. Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт, перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % від вартості робіт та устаткування, що становить __________ грн. (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - ________/без ПДВ. 4.2. Погашення авансу здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи та змонтоване устаткування (обладнання) шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання), відповідно до Акта та Довідки суми авансу до повного його погашення.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
4.3. Замовник здійснює оплату 95% вартості фактично виконаних робіт протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін щомісячного Акта та Довідки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
4.4. Оплата 5% вартості фактично виконаних робіт, що підтверджені підписаними раніше Актами та Довідками, здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта. 4.5. Вартість використаних Підрядником ресурсів, які надаються Замовником для виконання робіт на об’єкті (електроенергія, вода), утримуються Замовником з Підрядника під час здійснення розрахунків, згідно з вартістю зазначеною в Довідці, у відповідності до обсягів, зазначених у Акті та тарифами згідно з договірною ціною. 4.6. Оплата здійснюється за умови наявності в Акті, Довідці посилання на номер і дату укладення цього Договору (останнього додаткового договору до цього Договору), вартості виконаних робіт. 4.7. При виявленні в Акті та Довідці, які були оформлені та оплачені, беззаперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості виконаних робіт, їх загальна вартість підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок. 4.8. Оплата за фактично виконані роботи з авторського нагляду здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акту здавання-приймання виконаних робіт з авторського нагляду.»
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Національний Банк України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032106 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9 |
Ім'я |
Леся Колесан |
Телефон | +380442540108,+380952813837 |
Ел. пошта | lesia.kolesan@bank.gov.ua |