На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
195 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних (Доступ і обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах Печерського району м. Києва) згідно документації. 1. Система повинна бути придатною для налагодження централізованого і децентралізованого обліку в закладах освіти підпорядкованих Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. 2. Система повинна відповідати Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державної казначейської служби України та чинному податковому законодавству України. 3. Порядок роботи Системи має відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». 4. Система повністю забезпечує автоматизацію процесів управління, планування та організації харчування в закладах освіти. 5. Система повинна бути з онлайн доступом для користувачів та вирішувати такі завдання: - ведення документації по організації якісного і збалансованого харчування дітей; - створення баз технологічних карток та шаблонів страв, які містять: технологію приготування, рецепти і вихід страв відповідно до типу дітей, склад алергенів; - формування 4-тижневого сезонного меню; - розрахунок меню-вимоги та автоматичного формування бланку меню-вимоги; - складання щоденного меню для дітей відповідно до вікових норм харчування, з врахуванням особливих дієтичних потреб, специфіки навчального закладу та сезонних продуктів харчування; - аналіз виконання щоденних норм харчування по групах продуктів за будь-який період часу; - розрахунок енергетичної цінності за будь-який період часу по кожній з вікових груп, а також поживної цінності харчування за день (білки, жири, вуглеводи); - автоматичне формування бракеражних журналів (бракеражний журнал готової продукції та бракеражний журнал сирої продукції); - аналіз і перерозподіл норм харчування між віковими групами у випадку змін у меню-вимоги, пов’язаного з додатковою видачею їжі або її поверненням; - обчислення собівартості та вартості харчування по кожній з вікових груп; - складання (планування) меню на кожен день з можливістю подальшого формування додаткового меню або меню-повернення, у відповідності до кількості присутніх дітей/здобувачів освіти; - облік договорів з постачальниками; - електронні замовлення продуктів харчування у постачальників продуктів відповідно до укладених договорів; - моніторинг поставок у розрізі постачальників по датах; - облік відвідування їдальні дітьми/здобувачами освіти та автоматичний розрахунок вартості харчування, а також формування квитанцій на оплату для батьків; - облік обігу та обчислення залишків продуктів харчування на складі на будь-яку дату; - постійний онлайн доступ для батьків з метою замовлення (вибору) меню та відповідно моніторингом щоденного харчування їхньої дитини; - постійне онлайн-інформування батьків про склад страв, наявність продуктів, а також наявність алергенів відповідно до системи НАССР; - контроль та звітність щодо наявності алергенів у стравах (відповідно до принципів системи НАССР).
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-10-004094-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 195 750.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 978.75 UAH з ПДВ |
---|
Доступ і обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах Печерського району м. Києва. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.29 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72330000-2, Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей
Код ЄДРПОУ | 35962004 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, м. Київ, Київ, ПРОСПЕКТ В.ПОРИКА, будинок 7-Б, ЛІТЕРА А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сотніков Олексій Олегович |
Телефон | +380660007693 |
Ел. пошта | o.sotnikov@supik.com.ua |
Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 календарних днів з дати підписання Актом наданих послуг, за умови наявності (надходження) коштів на розрахунковий рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що відповідальність, передбачена ст. 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. Обов’язковою умовою для оплати наданих Послуг є Акт наданих послуг та інші документи, які передбачені чинним законодавством України. При відсутності зазначених документів, або неналежного їх оформлення, розбіжностей у відомостях чи даних, оплата за надані послуги Замовником не здійснюється до усунення Виконавцем таких порушень та надання всіх належним чином оформлених документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Стоцький Олег Леонідович |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | olegstotskij99@gmail.com |