На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
103 166.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Електронний аукціон не проводиться. Відповідно до змін ухвалених КМУ від 30.12.2022 у Постанову КМУ № 1178 від 12.10.2022, які покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії, з 03.01.2023р. тимчасово відключено модуль аукціону у відкритих торгах з особливостями. Інформація щодо кроку ціни та дати проведення аукціону може тимчасово відображатись через особливості функціонування електронної системи закупівель, на яку не може вплинути замовник.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-11-006143-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 08:00 |
Дата останніх змін | 19 червня, 08:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 103 166.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 031.67 UAH без ПДВ |
---|
Сервісне обслуговування автомобільних ваг3 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Калібрування автомобільних ваг1 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Державна повірка автомобільних ваг, оформлення метрологічних документів (свідоцтво, протокол повірки)1 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36053387 |
---|---|
Поштова адреса | 49083, Україна, Дніпропетровська область, Днепропетровск, пр.им Газеты Правда 29,офис 400 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Захарченко |
Телефон | +380567906520,+380967891217,+380675571285 |
Ел. пошта | tender.service@vis.ua |
Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Замовнику, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання Акту наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. Виконавець зобов'язаний зареєструвати податкову накладну та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) (для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця) – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; (для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця) – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені (Застосовується для платників ПДВ). Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання Акту наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. (Застосовується для неплатників ПДВ)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Поштова адреса | 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Ім'я |
Башлик Лідія Леонідівна |
Телефон | 0487389375 |
Ел. пошта | L.BASHLYIK@IMTP.UA |