На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-14-007530-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 15:55 |
Дата останніх змін | 25 травня, 09:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 278 620.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 393.10 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів та припливно-витяжних установок1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 15:55 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50730000-1, Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах) Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У строк передбачений Особливостями, Учасником надано уточнені документи. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника в цілому встановлено наступне: 1. Абзацом третім підпункту 3.6.1. пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» передбачено: «Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат або інший документ від виробника Daikin чи офіційного представника Daikin в Україні, яким підтверджується право Учасника на виконання ремонтних робіт обладнання марки Daikin.». Учасник в складі тендерної пропозиції не надав сертифікат або інший документ від виробника Daikin чи офіційного представника Daikin в Україні, яким підтверджується право Учасника на виконання ремонтних робіт обладнання марки Daikin. 2. Підпунктом 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікацій ним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «Оригінал/-и або засвідчену/і учасником копію/ї сертифікатів або інших документів про проходження навчання співробітників Учасника з технічного обслуговування кліматичного обладнання марки Chigo» Учасником в складі тендерної пропозиції, всупереч умовам тендерної документації не надано документів про проходження навчання співробітників Учасника з технічного обслуговування кліматичного обладнання марки Chigo. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей), та у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону (абзац 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах) Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У строк передбачений Особливостями, Учасником надано уточнені документи. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника в цілому встановлено наступне: 1. Абзацом третім підпункту 3.6.1. пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» передбачено: «Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат або інший документ від виробника Daikin чи офіційного представника Daikin в Україні, яким підтверджується право Учасника на виконання ремонтних робіт обладнання марки Daikin.». Учасник в складі тендерної пропозиції не надав сертифікат або інший документ від виробника Daikin чи офіційного представника Daikin в Україні, яким підтверджується право Учасника на виконання ремонтних робіт обладнання марки Daikin. 2. Підпунктом 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікацій ним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «Оригінал/-и або засвідчену/і учасником копію/ї сертифікатів або інших документів про проходження навчання співробітників Учасника з технічного обслуговування кліматичного обладнання марки Chigo» Учасником в складі тендерної пропозиції, всупереч умовам тендерної документації не надано документів про проходження навчання співробітників Учасника з технічного обслуговування кліматичного обладнання марки Chigo. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей), та у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону (абзац 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей)
Код ЄДРПОУ | 31238064 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, м. Київ, ВУЛ. СВЯТОШИНСЬКА, будинок 1, кімната 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шмерего Іван |
Телефон | 380959410088 |
Ел. пошта | 5070101@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30518990 |
---|---|
Поштова адреса | 03040, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Ломоносова, 8б, к. 201 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Довгаль Анастасія Вікторівна |
Телефон | 380933840500 |
Ел. пошта | tender@spec-servis.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34619481 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, Київська область, Київ, Оранжерейна, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кудріна Оксана Володимирівна |
Телефон | 380443310383,380444952101 |
Ел. пошта | sc06@ukr.net |
Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Розрахунки проводяться за умови здійснення всього обсягу послуг, що мають бути надані Виконавцем відповідно до Технічних вимог
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП ГІОЦ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04013755 |
Поштова адреса | 02192, Україна, м. Київ, Київ, Космічна, 12А |
Ім'я |
Тереверко Маріна Леонідівна ( ) |
Телефон | +380443668100 |
Ел. пошта | maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |