На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 одиниця. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - 49124, м. Дніпро, вул. Іларіонівська, 22л .Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову .
Скасовано
14 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 14 травня, 00:00
Опис
Відмінити відкриті торги без застосування електронного аукціону на закупівлю: Послуги з поточного ремонту токарно-гвинторізного верстату мод. 1М65( код ДК 021-2015:50532000-3) код ДК 021-2015 код ДК 021-2015: «50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (за № ЦБД UA-2023-04-17-001802-a) згідно частини 2 пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості) в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень., які неможливо усунути: на підставі листа служби ініціатора від 01.05.2023 №ТТ40/109, по виявленим невідповідностям в документах учасника з найменшою ціною ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс», 39220709, Замовником було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей від 02.05.2023 №9, але даною вимогою не були передбачені всі невідповідності учасника в інформації та /або документах, а саме п. 1.2 Додатку №2 «…з документальним підтвердженням (сканована копія наказу про призначення та документ який підтверджує кваліфікацію працівника відповідно до предмету закупівлі, тощо). Відповідно до абзацу 3 п. 40 особливостей, замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерноїх пропозиції. Зазначена невідповідність позбавляє можливості, якісно провести відкриті торги без застосування електронного аукціону. З урахуванням вище викладеного та в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень, закупівля підлягає відміні на підставі частини 2 пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості) в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-17-001802-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 20:00 |
Дата останніх змін | 14 травня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 200 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 27 квітня, 20:03 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту токарно-гвинторізного верстату мод. 1М65( код ДК 021-2015:50532000-3) код ДК 021-2015 код ДК 021-2015: «50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»1 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 29.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Для контрагентів-платників ПДВ,оплата за надані послуги здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних актів приймання-передачі послуг на 10 -й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,оплата за надані послуги здійснюється Замовником на 10-й банківський день від дати надання послуг за умови наявності належним чином оформленого акту приймання-передачі послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081237 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Ім'я |
Олійник Оксана Сергіївна |
Телефон | 380567933546 |
Ел. пошта | o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |