На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 27 квітня, 10:00
Опис
У зв'язку з технічною помилкою, категорію товару вибрано неправильно,
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-27-001065-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 49 910.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 травня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 27 квітня, 10:00 |
Папір для друку, А5, 80 г/м², СIE 150%, 104 мкм, 91%, 500 арк., білий217 стопа паперу Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 19.05.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.11, Пшениця тверда |
Назва організації | Військова частина 2138 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321386 |
Поштова адреса | 65121, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, вул. Левітана 113 |
Ім'я |
Васильєва Вікторія Миколаївна |
Телефон | 380487019230 |
Ел. пошта | tender_2138@dpsu.gov.ua |