На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Згідно попереднього розгляду конкурсної пропозиції учасника було встановлено невідповідності в інформації та документах. На виконання пункту 10.31 Порядку та п. 1 Розділу 5 Конкурсної документації було прийнято рішення про направлення учаснику вимоги про 24 год (Протокол №53 від 15.05.2023). Вимогу про 24 год було направлено 15.05.2023 13:16. На виконання зазначеного, Учасник не завантажив документи, що вимагались. За результатами повторного розгляду конкурсної пропозиції учасника встановлено, що учасник не надав документи, що вимагалися згідно частини І Додатку 1 Конкурсної документації та не підтвердив відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 Конкурсної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», та не надав документи відповідно до вимоги частини ІІ Додатку 1 до Конкурсної документації, що є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно підпункту 1 пункту 3 Розділу 5 Конкурсної документації, а саме: «конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Організатором після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи викладене, слід відхилити пропозицію учасника Конкурсу відповідно до зазначених підстав.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Згідно попереднього розгляду конкурсної пропозиції учасника було встановлено невідповідності в інформації та документах. На виконання пункту 10.31 Порядку та п. 1 Розділу 5 Конкурсної документації було прийнято рішення про направлення учаснику вимоги про 24 год (Протокол №53 від 15.05.2023). Вимогу про 24 год було направлено 15.05.2023 13:16. На виконання зазначеного, Учасник не завантажив документи, що вимагались. За результатами повторного розгляду конкурсної пропозиції учасника встановлено, що учасник не надав документи, що вимагалися згідно частини І Додатку 1 Конкурсної документації та не підтвердив відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 Конкурсної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», та не надав документи відповідно до вимоги частини ІІ Додатку 1 до Конкурсної документації, що є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно підпункту 1 пункту 3 Розділу 5 Конкурсної документації, а саме: «конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Організатором після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи викладене, слід відхилити пропозицію учасника Конкурсу відповідно до зазначених підстав.
Код ЄДРПОУ | 24782148 |
---|---|
Поштова адреса | 54051, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ АРТЕМА, будинок 38, квартира 172 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Шепель |
Телефон | +380950125962,+380507294047 |
Ел. пошта | stankoremnaladka@i.ua |
Час публікації: 2023-05-15 13:16:58
Ідентифікатор: 0d9f403c35b7405685139a70414947c5
Кінцевий строк для усунення: 2023-05-16 13:16:46
Опис
У ході розгляду конкурсної пропозиції Учасника встановлено невідповідності в інформації та документах конкурсної пропозиції відповідно до І частини повного переліку документів, що вимагалася згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції: 1. П. 4 Додатку 1 та п. 2 Додатку 2 Вимога КД: Документ(и), що підтверджують право власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Це можуть бути скановані копії технічних паспортів або та/або бухгалтерську довідку про наявності на балансі підприємства матеріально-технічної бази тощо. Якщо майно вказане в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скановані копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. Наявність у складі пропозиції: Документи не надано. Відповідність інформації та перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги необхідно надати документ(и), що підтверджують право власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Це можуть бути скановані копії технічних паспортів або та/або бухгалтерську довідку про наявності на балансі підприємства матеріально-технічної бази тощо. Якщо майно вказане в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скановані копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг є меншими за строк виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом Конкурсу до повного виконання обов’язків за договором. 2. П. 5 Додатку 1 та п. 2 Додатку 2 Вимога КД: Довідка у довільній формі щодо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконувати роботи підвищеної небезпеки. Наявність у складі пропозиції: Лист від 04.05.2023 №88 щодо дозволу на виконання особливо небезпечних робіт Відповідність інформації та перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник мав надати довідку з інформацією про наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконувати роботи підвищеної небезпеки. З наданої довідки вбачається, що Учасник не має запитуваної декларації, а лише буде її отримувати. На виконання вимоги Учасник повинен надати Довідку у довільній формі щодо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконувати роботи підвищеної небезпеки. 3. П. 6 Додатку 1 та п. 2 Додатку 2 Вимога КД.: Діючий сертифікат офіційного партнера SIEMENS. Дія такого документу повинна бути безстроковою або із кінцевою датою не раніше 31.05.2024*… *у разі якщо Сертифікат (лист) має більш ранню дату закінчення ніж 31.05.2024, учасник повинен надати гарантійний лист довільної форми від виробника/партнера/ щодо пролонгації статусу). Наявність у складі пропозиції: Сертифікат офіційного партнера. Термін дії сертифікату по 31.12.2023 включно. Відповідність інформації та перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати гарантійний лист довільної форми від виробника/партнера/ щодо пролонгації статусу офіційного партнера до 31.05.2024. 4. П. 9 Додатку 1 та п. 3 Додатку 2 Вимога КД: Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом «Наймані працівники», копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), наказів про прийняття на роботу, трудові договори (у разі наявності), штатний розпис (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). Наявність у складі пропозиції: Надано скановані копії трудових книжок Шепель О.М., Горячий С.М., Брагар С.М., Шепель І.М., Ніколаєв Г.А. Відповідність інформації та перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Не надано документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками Сиротін О.В., Грабовський Д.О., Лісунов М.М., Омельченко І.В. На виконання вимоги необхідно надати скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та вищевказаними працівниками, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом «Наймані працівники», копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), наказів про прийняття на роботу, трудові договори (у разі наявності), штатний розпис (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). У сканованій копії трудової книжки Шепель І.М. на ст.6-7 зазначено у п 12, що він прийнятий на слюсарем-ремонтником верстатів 5 розряду, при цьому відсутня інформація щодо місця працевлаштування. На виконання вимоги необхідно надати скановану копію документу (відповідно до вказаного у вимозі переліку документів), що підтверджує трудові відносини між Учасником та працівником Шепель І.М. 5. П. 10 Додатку 1 та п. 3 Додатку 2 Вимога КД: Скановані копії документів (дипломів) про технічну освіту відповідальних працівників. Наявність у складі пропозиції: Надано скановані копії дипломів Шепель О.М., Сиротін О.В., Грабовський Д.О., Лісунов М.М., Омельченко І.В. Відповідність інформації та перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Не надано скановані копії документів (дипломів) про технічну освіту працівників Горячий Ю.І., Брагар С.М., Шепель І.М., Ніколаев Г.А. На виконання вимоги необхідно надати скановані копії документів (дипломів) вище вказаних працівників. 6. П. 14 Додатку 1 Згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. Наявність у складі пропозиції: Не надано. Відповідність інформації та перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги необхідно надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. 7. П. 15 Додатку 1 Вимога КД: Документи що підтверджують права підпису пропозиції: - наказ або рішення засновників про призначення керівника; - довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник)… Наявність у складі пропозиції: Не надано Відповідність інформації та перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги необхідно надати документи що підтверджують права підпису пропозиції: - наказ або рішення засновників про призначення керівника; - довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник)… Відповідно до ІІ частини документів, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозицій (з моменту переходу на етап «Кваліфікація) учасник повинен був надати: «1. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 2. Кошторис в довільній формі згідно з розрахунками витрат, що передбачені в проєкті договору. 3. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.» Однак, учасник завантажив Конкурсно-цінову пропозицію та кошторис не приведені у відповідність до результату аукціону. Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з яких не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи та учасника-переможця (юридичної особи) датовані жовтнем 2022 року, тобто піврічної давнини. Враховуючи викладене, на виконання вимог ІІ частини Додатку 1 конкурсної документації необхідно надати: 1. Конкурсно-цінову пропозицію згідно з Додатком 5 приведену у відповідність до результатів аукціону; 2. Кошторис в довільній формі згідно з розрахунками витрат, що передбачені в проєкті договору та приведений у відповідність до результатів аукціону; 3. Оновлену інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи); 4. Оновлену інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. На виконання пункту 1 Розділу 5 Конкурсної документації та пункту 10.31 Порядку закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром», затвердженого наказом від 29.11.2019 №333 в редакції наказу від 29.09.2021 №433 (далі – Порядок) необхідно направити вказаному вище учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30354307 |
---|---|
Поштова адреса | 84122 , Україна, Донецька область, Слов'янськ, 84122, Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шульц Борис |
Телефон | 380992452288 |
Ел. пошта | STANTECHSERVIS@UKR.NET |
Час публікації: 2023-05-18 16:09:52
Ідентифікатор: e3763d35dfdd4ea88c1cb23ec6e24102
Кінцевий строк для усунення: 2023-05-19 16:09:25
Опис
У ході розгляду конкурсної пропозиції Учасника встановлено невідповідності в інформації та документах конкурсної пропозиції відповідно до І частини Додатку 1 Конкурсної документації повного переліку документів, що вимагалася згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції, а саме: «4. Документ(и), що підтверджують право власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Це можуть бути скановані копії технічних паспортів або та/або бухгалтерську довідку про наявності на балансі підприємства матеріально-технічної бази тощо. Якщо майно вказане в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скановані копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. 5. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг є меншими за строк виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом Конкурсу до повного виконання обов’язків за договором. На виконання п.4 вимоги Учасником надано Договір суборенди від 09.08.2022 №090822-1 з терміном суборенди до 31.12.2023. На виконання п.5 вимоги Учасником надано лист-підтвердження від ТОВ «Хозхімсервіс» від 13.04.2023 №10 з підтвердженням використання ТОВ «Стантехсервіс» орендованих приміщень до завершення виконання обов’язків за договором. Однак, номер Договору суборенди вказаний від 06.06.2022 №060622 та не співпадає з тим, що надав Учасник. Враховуючи викладене, Учасник не виконав вимоги п. 5 Додатку 1 Конкурсної документації та не надав лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його приміщення, машин та механізмів для виконання робіт Учасником за предметом Конкурсу до повного виконання обов’язків за договором. Враховуючи викладене, на виконання вимог Конкурсної документації необхідно надати: - Лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його приміщення, машин та механізмів для виконання робіт Учасником за предметом Конкурсу до повного виконання обов’язків за договором. На виконання пункту 1 Розділу 5 Конкурсної документації та пункту 10.31 Порядку закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром», затвердженого наказом від 29.11.2019 №333 в редакції наказу від 29.09.2021 №433 (далі – Порядок) необхідно направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-28-009593-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 500 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 500.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 4 травня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 19 травня, 16:53 |
Аукціон |
10 травня, 15:13 Переглянути |
Капітальний ремонт та модернізація фрезерного верстату мод. ФП-7СМН51 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Розрахунок за виконані ВИКОНАВЦЕМ роботи проводиться ЗАМОВНИКОМ шляхом 50% попередньої оплати протягом 14 банківських днів з моменту отримання ЗАМОВНИКОМ від ВИКОНАВЦЯ рахунку - фактури.
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок з ВИКОНАВЦЕМ проводиться на підставі Акта виконаних робіт, протягом 10 банківських днів від дати підписання зазначеного Акта обома Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
Ім'я |
Цюпко Інна Володимирівна |
Телефон | 0445862431 |
Ел. пошта | etm@ukroboronprom.com |