На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 345 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30354307 |
---|---|
Поштова адреса | 84122 , Україна, Донецька область, Слов'янськ, 84122, Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шульц Борис |
Телефон | 380992452288 |
Ел. пошта | STANTECHSERVIS@UKR.NET |
Час публікації: 2023-05-15 14:30:20
Ідентифікатор: 0b2ff58c50844954bffc589e2bd691aa
Кінцевий строк для усунення: 2023-05-16 14:29:52
Опис
У ході розгляду конкурсної пропозиції Учасника встановлено невідповідності в інформації та документах конкурсної пропозиції відповідно до І частини повного переліку документів, що вимагалася згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції, а саме: «4. Документ(и), що підтверджують право власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Це можуть бути скановані копії технічних паспортів або та/або бухгалтерську довідку про наявності на балансі підприємства матеріально-технічної бази тощо. Якщо майно вказане в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скановані копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. 5. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг є меншими за строк виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом Конкурсу до повного виконання обов’язків за договором. На виконання п.4 вимоги Учасником надано Договір суборенди від 09.08.2022 №090822-1 з терміном суборенди до 31.12.2023. На виконання п.5 вимоги Учасником надано лист-підтвердження від ТОВ «Хозхімсервіс» від 13.04.2023 №10 з підтвердженням використання ТОВ «Стантехсервіс» орендованих приміщень до завершення виконання обов’язків за договором. Однак, номер Договору суборенди вказаний від 06.06.2022 №060622 та не співпадає з тим, що надав Учасник. Враховуючи викладене, Учасник не виконав вимоги п. 5 Додатку 1 Конкурсної документації та не надав лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його приміщення, машин та механізмів для виконання робіт Учасником за предметом Конкурсу до повного виконання обов’язків за договором. Крім цього, відповідно до ІІ частини документів, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозицій (з моменту переходу на етап «Кваліфікація) учасник повинен був надати: «1. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 2. Кошторис в довільній формі згідно з розрахунками витрат, що передбачені в проєкті договору. 3. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.» Учасник не надав вищезазначені документи протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозицій. Враховуючи викладене, на виконання вимог Конкурсної документації необхідно надати: 1. лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його приміщення, машин та механізмів для виконання робіт Учасником за предметом Конкурсу до повного виконання обов’язків за договором; 2. Конкурсно-цінову пропозицію згідно з Додатком 5 приведену у відповідність до результатів аукціону; 3. Кошторис в довільній формі згідно з розрахунками витрат, що передбачені в проєкті договору та приведений у відповідність до результатів аукціону; 4. Оновлену інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи); 5. Оновлену інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. На виконання пункту 1 Розділу 5 Конкурсної документації та пункту 10.31 Порядку закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром», затвердженого наказом від 29.11.2019 №333 в редакції наказу від 29.09.2021 №433 (далі – Порядок) необхідно направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31287394 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 04176, м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кравченко Степан Семенович |
Телефон | 380503520530 |
Ел. пошта | stepan28.04@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 24782148 |
---|---|
Поштова адреса | 54051, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ АРТЕМА, будинок 38, квартира 172 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Шепель |
Телефон | +380950125962,+380507294047 |
Ел. пошта | stankoremnaladka@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-01-001222-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 345 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 11 725.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 5 травня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 10 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 17 травня, 10:50 |
Аукціон |
11 травня, 14:36 Переглянути |
Капітальний ремонт та модернізація фрезерного верстату мод. ФП-37Н31 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Розрахунок за виконані ВИКОНАВЦЕМ роботи проводиться ЗАМОВНИКОМ шляхом 50% попередньої оплати протягом 14 банківських днів з моменту отримання ЗАМОВНИКОМ від ВИКОНАВЦЯ рахунку - фактури.
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок з ВИКОНАВЦЕМ проводиться на підставі Акта виконаних робіт, протягом 10 банківських днів від дати підписання зазначеного Акта обома Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
Ім'я |
Цюпко Інна Володимирівна |
Телефон | 0445862431 |
Ел. пошта | etm@ukroboronprom.com |