На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Ціна тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з НАЙНИЖЧОЮ ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.) Поставка товару передбачає НАВАНТАЖЕННЯ, ТРАНСПОРТУВАННЯ, РОЗВАНТАЖЕННЯ, ВИМІРЮВАННЯ товару Постачальником, ПРИЙМАННЯ продукції, тому вартість цих послуг учасники ПОВИННІ ВКЛЮЧИТИ в ціну товару та ціну тендерної пропозиції. До розрахунку ціни пропозиції НЕ ВКЛЮЧАЮТЬСЯ будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Забезпечення тендерної пропозиції НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ. Забезпечення виконання договору про закупівлю НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ. ВІДСУТНІСТЬ будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, ОЗНАЧАТИМЕ, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, ПОВНІСТЮ усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та ВИМОГИ, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-05-008758-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 травня, 12:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 295 016.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 475.08 UAH з ПДВ |
---|
Деревина дров’яна непромислового використання для опалення (дуб та/або ясен та/або акація)142.52 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03413000-8, Паливна деревина |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 1820413181 |
---|---|
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, місто Благовіщенське, вул.Зоряна, будинок 87 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Аліса Дереховська |
Телефон | +380934821233 |
Ел. пошта | sblagik@hotmail.com |
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Благовіщенська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05402697 |
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, м. Благовіщенське, вул. Промислова, 23/54 |
Ім'я |
Тетяна Ступак |
Телефон | +380677404021 |
Ел. пошта | tstupak_r@ukr.net |