На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 986 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-08-001024-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 травня, 16:00 |
Дата останніх змін | 8 червня, 09:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 986 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 29 866.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 14 900.00 UAH |
Капітальний ремонт мосту через р. Десна на км 80+650 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка» - Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт «Катеринівка», Чернігівська область. Технічний нагляд. (71520000-9) Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.1 робота Адреса поставки: Україна, Чернігівська область Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71520000-9, Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт Код UA-ROAD: P-65, Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” - Семенівка - Новгород-Сіверський - Глухів - контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.. За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН " (надалі – «Учасник») на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, Замовником було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 26 травня 2023 року, керуючись пунктом 43 Особливостей Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк передбачений Особливостями, зокрема: 1. Щодо інформації про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання робіт. Згідно з вимогою ч.1. Додатку 3 до тендерної документації в учасника обов’язково має бути в наявності та включено в Довідку про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: - Лазерна рулетка (віддалемір) (або еквівалент) *– не менше 1 одиниці; - Нівелір (або еквівалент)* – не менше 1 одиниці; - Рейка нівелірна (або еквівалент)* - не менше 1 одиниці. Для підтвердження правових підстав щодо наявності всього залученого обладнання, зазначеного в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів: - договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо), адресовані замовнику, щодо не заперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі протягом всього терміну виконання робіт, з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору. В складі тендерної пропозиції учасника надано гарантійний лист ДП «ДорждорНДІ» від 23.05.2023 року №19.2-15-551 адресований Учаснику, згідно якого ДП «ДорждорНДІ» гарантує надання послуг лабораторних випробувань, перевіряння якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та аналізування із залученням обладнання потрібного для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Однак, згідно вимог тендерної документації передбачено, що для підтвердження правових підстав щодо наявності всього залученого обладнання, зазначеного в Довідці про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо), адресовані замовнику, щодо не заперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі протягом всього терміну виконання робіт, з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору. Відповідно зазначений вище лист Учасником не відповідає вимогам визначеним в тендерній документації. 2. Щодо документів про відповідність лабораторії вимогам Згідно з вимогою ч.3. Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати, зокрема: - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. В складі тендерної пропозиції учасника було надано копію чинного договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії, однак учасником не надано документ(-ти) про відповідність цієї лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання, що в свою чергу не відповідає вимогам визначеним в тендерній документації. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.. За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН " (надалі – «Учасник») на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, Замовником було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 26 травня 2023 року, керуючись пунктом 43 Особливостей Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк передбачений Особливостями, зокрема: 1. Щодо інформації про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання робіт. Згідно з вимогою ч.1. Додатку 3 до тендерної документації в учасника обов’язково має бути в наявності та включено в Довідку про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: - Лазерна рулетка (віддалемір) (або еквівалент) *– не менше 1 одиниці; - Нівелір (або еквівалент)* – не менше 1 одиниці; - Рейка нівелірна (або еквівалент)* - не менше 1 одиниці. Для підтвердження правових підстав щодо наявності всього залученого обладнання, зазначеного в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів: - договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо), адресовані замовнику, щодо не заперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі протягом всього терміну виконання робіт, з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору. В складі тендерної пропозиції учасника надано гарантійний лист ДП «ДорждорНДІ» від 23.05.2023 року №19.2-15-551 адресований Учаснику, згідно якого ДП «ДорждорНДІ» гарантує надання послуг лабораторних випробувань, перевіряння якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та аналізування із залученням обладнання потрібного для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Однак, згідно вимог тендерної документації передбачено, що для підтвердження правових підстав щодо наявності всього залученого обладнання, зазначеного в Довідці про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо), адресовані замовнику, щодо не заперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі протягом всього терміну виконання робіт, з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору. Відповідно зазначений вище лист Учасником не відповідає вимогам визначеним в тендерній документації. 2. Щодо документів про відповідність лабораторії вимогам Згідно з вимогою ч.3. Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати, зокрема: - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. В складі тендерної пропозиції учасника було надано копію чинного договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії, однак учасником не надано документ(-ти) про відповідність цієї лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання, що в свою чергу не відповідає вимогам визначеним в тендерній документації. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 38670934 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, м. Київ, Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, 61 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Омеляненко Ірина Григорівна |
Телефон | +380443844337 |
Ел. пошта | I.Omelianenko@ic-group.org |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42055455 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вулиця Звіринецька, будинок 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Винник Сергій Сергійович |
Телефон | +380509193478 |
Ел. пошта | tov.ik.avtomagistral@gmail.com |
Кошти Державного бюджету України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25901106 |
Поштова адреса | 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
Ім'я |
Велігорська Оксана |
Телефон | 380462651260 |
Ел. пошта | veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |