На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
976 710.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Згідно Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами)Термін дії договору – до 31.08.2023 року, а в частині зобов’язань, що залишилися невиконаними за договором,- до повного їх виконання Сторонами. Поставка Товару за цим Договором здійснюється партіями на підставі заявок Замовника, в яких зазначаються необхідна кількість Товару, що направляються Замовником Постачальнику. Строк поставки талонів або смарт-карток - протягом 3 робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником. Поставка талонів або смарт-карток здійснюється шляхом передачі талонів або смарт-карток представником Постачальника уповноваженій особі Замовника в межах м. Черкаси на АЗС Постачальника. Учасник надає перелік автозаправних станцій, який налічує не менше 3 (трьох) в межах м. Черкаси. Термін дії талонів або смарт-карток : не менше 4 (чотирьох) місяців. Відпуск (відвантаження) Товару Постачальник здійснює з резервуарів автозаправних станцій (АЗС) Постачальника. Умови оплати – протягом 10-ти робочих днів з моменту набуття права на отримання Товару. При цьому набуття права на отримання Товару Замовник набуває з моменту передачі Постачальником Замовнику талонів або смарт-карток. Ціна Товару включає його вартість, витрати по його транспортуванню до місця поставки, зберігання на складі Постачальника, оформленню всієї необхідної для поставки Товару документації і складається із вартості (ціни) окремих партій Товару, що підлягають поставці. Постачальник зобов’язаний поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент) та вимогам НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ 7687:2015 БЕНЗИНИ АВТОМОБІЛЬНІ ЄВРО. Постачальник повинен дотримуватись норм чинного законодавства України, щодо підвищення якості й безпечності нафтопродуктів, які реалізуються через мережу автозаправних станцій (далі – АЗС): забороняється продаж нафтопродуктів, які не відповідають обов’язковим вимогам щодо їх якості та безпечності. Постачальник постачає Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам відповідності (якості)/ паспортам якості/ декларації про відповідність та придатний для мети, з якою Товар використовується. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, крім випадків, передбачених п.19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022р №1178.( зі змінами).
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 10 травня, 11:33
Опис
під час публікації оголошення закупівлі допущено технічну помилку, а саме невірно зазначено показник «Кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи наданих послуг : 2100 л ».
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-09-013927-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 976 710.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 травня, 17:33 |
---|---|
Дата останніх змін | 10 травня, 11:35 |
Бензин А-95 (Євро 5), талон, 1л2100 літр Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, за адресами автозаправних станцій (АЗС) Постачальника Строк: до 31.08.2023 17:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 07.10.10, Руди залізні |
Назва організації | Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03357168 |
Поштова адреса | 18036, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12 |
Ім'я |
Бугайова Лада Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380472635830 |
Ел. пошта | zakvodkanal@ukr.net |