На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівлі – послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах, ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень із застосуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Ліцей № 3 міста Житомира; 10014, Житомир, вул. М.Грушевського, 8; код 22058980; Категорія замовника, п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ " Про публічні закупівлі" юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень Розмір бюджетного призначення: 463 680,00грн.( Чотириста шістдесят три тисячі шістсот вісімдесят гривень 00 копійок) Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями. Особливості здійснення закупівлі: В зв’язку із потребою в організації зайнятості дозвілля учнів під час літніх канікул виникла необхідність в отриманні послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) Тому, вирішено провести відкриті торги з особливостями відповідно постанови КМУ №1178.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-17-009020-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 7 червня, 15:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 463 680.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 636.80 UAH з ПДВ |
---|
Послуга з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах1 послуга Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. М. Грушевського,8 Строк: до 30.06.2023 14:17 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3038804102 |
---|---|
Поштова адреса | 10031, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Покровська, 155, кв.64 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Біденко Ірина Михайлівна |
Телефон | +380979704590 |
Ел. пошта | bidenko1403@gmail.com |
Здійснення оплати відбувається після фактичного надання послуг на підставі надісланих актів наданих послуг (актів виконаних робіт). Надання послуг підтверджуються складеним Сторонами актів наданих послуг(актів виконаних робіт). Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту надання послуг (акту виконаних робіт), відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 20 календарних днів з дня підписання акту наданих послуг (акту виконаних робіт) з урахуванням вимог даного договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЛІЦЕЙ № 3 МІСТА ЖИТОМИРА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22058980 |
Поштова адреса | 10012, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.М.Грушевського,8 |
Ім'я |
Крупеня Павло Іванович ( ) |
Телефон | +380937329719 |
Ел. пошта | krupenia64@ukr.net |