На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 866 445.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-18-007015-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 червня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 866 445.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 49 332.22 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з оздоровлення дітей7035 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Послуги для осіб, які супроводжують дітей (проживання, харчування)5691 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей): - на вимогу замовника щодо виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, учасником надано довідку про наявність власного або орендованого обладнання, необхідної матеріально-технічної бази та технологій, що є достатнім для надання послуг, яка не містить інформації про кількість двомісних та тримісних номерів (підрозділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; додатком 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, про наявність власного або орендованого обладнання, необхідної матеріально-технічної бази та технологій, що є достатнім для надання послуг; Довідка повинна містити, зокрема інформацію про будівлі та споруди, які використовуються учасником для надання послуг з тимчасового розміщення та харчування (надати поверхові плани будівель), інформацію про кількість двомісних та тримісних номерів. Учасник має документально підтвердити право користування будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі. На підтвердження цього учасник надає копії правовстановлюючих документів або копії відповідних договорів та актів прийому-передачі (строк дії таких договорів повинен бути не менший, строку надання послуг, передбаченого цією тендерною документацією)); - на вимогу замовника щодо виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Учасником не надано копію аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в довідці, копії/ю документів/а (акт наданих послуг тощо) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, лист-відгук замовника щодо виконання договору. (підрозділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; додатком 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). У довідці також має бути зазначено предмет договору, № та дата укладення; не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; копії/ю документів/а (акт наданих послуг тощо) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. У разі якщо наданий Учасником договір не було виконано у повному обсязі, Учасник надає у складі тендерної пропозиції обгрунтовані пояснення щодо такого недовиконання; Лист-відгук замовника щодо виконання договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету договору та інформації про належне виконання договору; Аналогічним договором вважається договір надання послуг з оздоровлення дітей у супроводі дорослих); Відповідно пункту 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з документами, наданими на вимогу Замовника щодо виправлення виявлених невідповідностей, Учасником надано документи, які містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та, враховуючи вимоги пункту 40 Особливостей, Замовником не вимагалися та не можуть бути враховані під час розгляду пропозиції. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей (абзац 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей): - додатком 2 тендерної документації визначено, що кожен Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції, зокрема технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, установленим Замовником, а також таблицю відповідності вимогам Замовника з коментарем Учасника щодо кожного пункту вимог Замовника, що подається Учасником за визначеною формою. На виконання вищезазначеної вимоги учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку від 25.05.2023 №110. Довідка подана не за визначеною додатком 2 тендерної документації формою та не містить повного обсягу інформації, що вимагалася замовником. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен мати акредитацію рівнем не нижче першого (надати копію акредитаційного сертифіката Міністерства охорони здоров’я України). У складі пропозиції учасника відсутня інформація щодо наявності у учасника акредитації рівнем не нижче першого, відсутня копія акредитаційного сертифіката Міністерства охорони здоров’я України - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен забезпечити надання реабілітаційних послуг (медична, фізична реабілітація) особам, які перехворіли на Covid-19. На підтвердження можливості надання вищезазначених послуг, учасник має надати у складі пропозиції програму реабілітації. У складі пропозиції учасника відсутня вищезазначена програма. - додатком 2 тендерної документації визначено, що оздоровчий заклад має відповідати вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. На підтвердження даної вимоги учасник у складі пропозиції має надати документ щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу, виданий уповноваженими на це органами не раніше 2021 року, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. У складі пропозиції учасника відсутній документ щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу, виданий уповноваженими на це органами. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен мати ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики. На виконання вищезазначеної вимоги учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку від 25.05.2023 №110, в якій зазначено інформацію щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики від 21.04.2020 №2039. Водночас у ліцензійному реєстрі МОЗ України з медичної практики відсутні записи щодо видачі ТОВ "ЛАЯР СІТІ" (код 39102819) ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. - додатком 2 тендерної документації визначено, що у кожному номері, який пропонується Учасником на торги, повинна бути забезпечена наявність ліжок, крісел або стільців, приліжкових тумб, графину зі склянками, індивідуальних освітлювальних приладів, шафи для одягу з вішаками відповідно до кількості місць, телевізора, холодильника, кондиціонера (підтверджується фотографічними зображеннями номерів з різних ракурсів). У складі пропозиції учасника відсутні фотографічні зображення номерів з різних ракурсів. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасником має бути забезпечена наявність критого опалювального плавального басейну на території закладу, пристосованого для забезпечення комфортного плавання з вільним безкоштовним доступом отримувачів послуг. Басейн повинен відповідати будівельним та санітарним нормам, що стосуються дитячих басейнів (ДБН В.2.2-4-97, ДСанПіН 5.5.5.23-99, ДБН В2.2-12-2003, довідковий посібник до СНиП 2.08.02-89) (підтверджується наданням технічного паспорту на басейн). Учасником не надано технічний паспорт на басейн.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей): - на вимогу замовника щодо виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, учасником надано довідку про наявність власного або орендованого обладнання, необхідної матеріально-технічної бази та технологій, що є достатнім для надання послуг, яка не містить інформації про кількість двомісних та тримісних номерів (підрозділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; додатком 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, про наявність власного або орендованого обладнання, необхідної матеріально-технічної бази та технологій, що є достатнім для надання послуг; Довідка повинна містити, зокрема інформацію про будівлі та споруди, які використовуються учасником для надання послуг з тимчасового розміщення та харчування (надати поверхові плани будівель), інформацію про кількість двомісних та тримісних номерів. Учасник має документально підтвердити право користування будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі. На підтвердження цього учасник надає копії правовстановлюючих документів або копії відповідних договорів та актів прийому-передачі (строк дії таких договорів повинен бути не менший, строку надання послуг, передбаченого цією тендерною документацією)); - на вимогу замовника щодо виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Учасником не надано копію аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в довідці, копії/ю документів/а (акт наданих послуг тощо) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, лист-відгук замовника щодо виконання договору. (підрозділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; додатком 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). У довідці також має бути зазначено предмет договору, № та дата укладення; не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; копії/ю документів/а (акт наданих послуг тощо) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. У разі якщо наданий Учасником договір не було виконано у повному обсязі, Учасник надає у складі тендерної пропозиції обгрунтовані пояснення щодо такого недовиконання; Лист-відгук замовника щодо виконання договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету договору та інформації про належне виконання договору; Аналогічним договором вважається договір надання послуг з оздоровлення дітей у супроводі дорослих); Відповідно пункту 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з документами, наданими на вимогу Замовника щодо виправлення виявлених невідповідностей, Учасником надано документи, які містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та, враховуючи вимоги пункту 40 Особливостей, Замовником не вимагалися та не можуть бути враховані під час розгляду пропозиції. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей (абзац 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей): - додатком 2 тендерної документації визначено, що кожен Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції, зокрема технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, установленим Замовником, а також таблицю відповідності вимогам Замовника з коментарем Учасника щодо кожного пункту вимог Замовника, що подається Учасником за визначеною формою. На виконання вищезазначеної вимоги учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку від 25.05.2023 №110. Довідка подана не за визначеною додатком 2 тендерної документації формою та не містить повного обсягу інформації, що вимагалася замовником. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен мати акредитацію рівнем не нижче першого (надати копію акредитаційного сертифіката Міністерства охорони здоров’я України). У складі пропозиції учасника відсутня інформація щодо наявності у учасника акредитації рівнем не нижче першого, відсутня копія акредитаційного сертифіката Міністерства охорони здоров’я України - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен забезпечити надання реабілітаційних послуг (медична, фізична реабілітація) особам, які перехворіли на Covid-19. На підтвердження можливості надання вищезазначених послуг, учасник має надати у складі пропозиції програму реабілітації. У складі пропозиції учасника відсутня вищезазначена програма. - додатком 2 тендерної документації визначено, що оздоровчий заклад має відповідати вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. На підтвердження даної вимоги учасник у складі пропозиції має надати документ щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу, виданий уповноваженими на це органами не раніше 2021 року, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. У складі пропозиції учасника відсутній документ щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу, виданий уповноваженими на це органами. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен мати ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики. На виконання вищезазначеної вимоги учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку від 25.05.2023 №110, в якій зазначено інформацію щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики від 21.04.2020 №2039. Водночас у ліцензійному реєстрі МОЗ України з медичної практики відсутні записи щодо видачі ТОВ "ЛАЯР СІТІ" (код 39102819) ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. - додатком 2 тендерної документації визначено, що у кожному номері, який пропонується Учасником на торги, повинна бути забезпечена наявність ліжок, крісел або стільців, приліжкових тумб, графину зі склянками, індивідуальних освітлювальних приладів, шафи для одягу з вішаками відповідно до кількості місць, телевізора, холодильника, кондиціонера (підтверджується фотографічними зображеннями номерів з різних ракурсів). У складі пропозиції учасника відсутні фотографічні зображення номерів з різних ракурсів. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасником має бути забезпечена наявність критого опалювального плавального басейну на території закладу, пристосованого для забезпечення комфортного плавання з вільним безкоштовним доступом отримувачів послуг. Басейн повинен відповідати будівельним та санітарним нормам, що стосуються дитячих басейнів (ДБН В.2.2-4-97, ДСанПіН 5.5.5.23-99, ДБН В2.2-12-2003, довідковий посібник до СНиП 2.08.02-89) (підтверджується наданням технічного паспорту на басейн). Учасником не надано технічний паспорт на басейн.
Код ЄДРПОУ | 39102819 |
---|---|
Поштова адреса | 82060, Україна, Львівська область, Хирів, вул.. Б. ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 7"А"/2, офіс 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Карєв Олександр |
Телефон | 380981722458 |
Ел. пошта | svitlanaselecka@gmail.com |
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей (абзац 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей): - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен забезпечити надання реабілітаційних послуг (медична, фізична реабілітація) особам, які перехворіли на Covid-19. На підтвердження можливості надання вищезазначених послуг, учасник має надати у складі пропозиції програму реабілітації. У складі пропозиції учасника відсутня вищезазначена програма. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен забезпечити безоплатну доставку автотранспортом, прибулих до оздоровниці з найближчих залізничних або автовокзалів і у зворотному напрямку (надається копія договору на надання послуг з перевезення або копія технічного паспорту на автотранспорт, що належить оздоровчому закладу). Учасником не надано копію договору на надання послуг з перевезення або копію технічного паспорту на автотранспорт, що належить оздоровчому закладу). - додатком 2 тендерної документації визначено, що оздоровчий заклад має відповідати вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. Надати документ щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу, виданий уповноваженими на це органами не раніше 2021 року, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. В коментарі до даної вимоги учасником зазначено «Оздоровчий заклад відповідає вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. Експертний висновок №005/21-EK», проте учасником не надано вищезазначений експертний висновок у складі тендерної пропозиції. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасником має бути забезпечена наявність критого опалювального плавального басейну на території закладу, пристосованого для забезпечення комфортного плавання з вільним безкоштовним доступом отримувачів послуг. Басейн повинен відповідати будівельним та санітарним нормам, що стосуються дитячих басейнів (ДБН В.2.2-4-97, ДСанПіН 5.5.5.23-99, ДБН В2.2-12-2003, довідковий посібник до СНиП 2.08.02-89) (підтверджується наданням технічного паспорту на басейн). Учасником не надано технічний паспорт на басейн.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей (абзац 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей): - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен забезпечити надання реабілітаційних послуг (медична, фізична реабілітація) особам, які перехворіли на Covid-19. На підтвердження можливості надання вищезазначених послуг, учасник має надати у складі пропозиції програму реабілітації. У складі пропозиції учасника відсутня вищезазначена програма. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен забезпечити безоплатну доставку автотранспортом, прибулих до оздоровниці з найближчих залізничних або автовокзалів і у зворотному напрямку (надається копія договору на надання послуг з перевезення або копія технічного паспорту на автотранспорт, що належить оздоровчому закладу). Учасником не надано копію договору на надання послуг з перевезення або копію технічного паспорту на автотранспорт, що належить оздоровчому закладу). - додатком 2 тендерної документації визначено, що оздоровчий заклад має відповідати вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. Надати документ щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу, виданий уповноваженими на це органами не раніше 2021 року, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. В коментарі до даної вимоги учасником зазначено «Оздоровчий заклад відповідає вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. Експертний висновок №005/21-EK», проте учасником не надано вищезазначений експертний висновок у складі тендерної пропозиції. - додатком 2 тендерної документації визначено, що учасником має бути забезпечена наявність критого опалювального плавального басейну на території закладу, пристосованого для забезпечення комфортного плавання з вільним безкоштовним доступом отримувачів послуг. Басейн повинен відповідати будівельним та санітарним нормам, що стосуються дитячих басейнів (ДБН В.2.2-4-97, ДСанПіН 5.5.5.23-99, ДБН В2.2-12-2003, довідковий посібник до СНиП 2.08.02-89) (підтверджується наданням технічного паспорту на басейн). Учасником не надано технічний паспорт на басейн.
Код ЄДРПОУ | 32114084 |
---|---|
Поштова адреса | 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, вулиця Суховоля, будинок 61. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Божко Віра Данилівна |
Телефон | 380673700168 |
Ел. пошта | book6@rhg.com.ua |
Учасник-переможець в строк, визначений для укладення договору, надав лист від 20.06.2023 за № 532, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури Закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник-переможець в строк, визначений для укладення договору, надав лист від 20.06.2023 за № 532, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури Закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 02649615 |
---|---|
Поштова адреса | 89641, Україна, Закарпатська область, Карпати, Карпати, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кошеля Іван Іванович |
Телефон | 380505139503 |
Ел. пошта | s.karpaty2011@ukr.net |
Замовник здійснює протягом 7 банківських днів оплату відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України за фактично надані протягом строку дії договору послуги на підставі Актів наданих послуг отриманих від Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37441694 |
Поштова адреса | 03165, Україна, Київська область, Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 7 |
Ім'я |
Слизько Михайло Володимирович |
Телефон | 380444040112 |
Ел. пошта | mykhailo.slyzko@kyivcity.gov.ua |