На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8544.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1.2. Консультування Замовника в усній або письмовій формі (на прохання Замовника) стосовно виявлених у Проекті будівництва помилок та відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі до доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної безпеки, енергозбереження і енергоефективності, та. в разі необхідності, кошторисної частини; 1.3. Консультування Замовника в усній або письмовій формі щодо шляхів та способів усунення виявлених помилок і відхилень, зазначених у п. 1.2 даного Договору; 1.4. Консультування Замовника в усній або в письмовій формі (на прохання Замовника) щодо правового регулювання за українським законодавством окремих питань в сфері будівництва, діючих державних будівельних норм і правил, вимог чинного в Україні законодавства: 1.5. Результати робіт з проведення експертизи надаються Замовнику у вигляді письмового експертного звіту щодо експертизи Проекту будівництва (далі - Звіт), оформленого відповідно до вимог чинного законодавства. 1.6. Виконавець проводить експертизу Проекту будівництва протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів. 1.7. Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані Роботи з проведення експертизи на умовах, визначених даним Договором. 1.8. Строк проведення експертизи починається від дня підписання договору
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2023-06-14-016509-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 544.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 14 червня, 21:50 |
---|
Роботи з проведення експерттизи1 робота Адреса поставки: 74105, Україна, Херсонська область, c. Мала Олександрівка, вул. Миру, 76 Строк: до 23.06.2023 21:45 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71310000-4, Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Малоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24946288 |
Поштова адреса | 74100, Україна, Херсонська область, Мала Олександрівка, вулиця Миру, будинок 76 |
Ім'я |
Килюшик Наталя Володимирівна |
Телефон | +380960851482 |
Ел. пошта | malajazoch2019@ukr.net |