На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану) – 1 послуга. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Період оскаржень до 29 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, торги на закупівлю за предметом «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)» підлягають відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-29-006067-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 березня, 11:00 |
Дата останніх змін | 14 червня, 13:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 березня, 12:49 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 250.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану1 послуга Адреса поставки: 03179, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 151 Строк: до 11.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Час публікації: 2024-03-11 12:49:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-03-13 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 43735762 |
---|---|
Поштова адреса | 12423, Україна, Житомирська область, Буки, Лесі Українки, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ДМИТРО ДЕХТЯРЕНКО |
Телефон | 380978764973 |
Ел. пошта | tvorchylyudy@ukr.net |
Час публікації: 2024-03-14 11:46:57
Кінцевий строк для усунення: 2024-03-15 11:46:57
Опис
Всупереч вимогам абзацу 1 підпункту 1) пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації (далі - ТД) учасником не надано документи, що підтверджують повноваження щодо підпису від імені учасника процедури закупівлі документів тендерної пропозиції. Всупереч вимогам підпункту 2) пункту 1 розділу ІІІ ТД учасником не надано в повному обсязі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД), а саме відсутній Додаток 1 до Технічного завдання «Технічна специфікація». Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу І Додатку № 2 до ТД учасником надано лист-відгук без обов’язкової інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкта та відсутності з боку замовника послуг претензій. Відповідно до абзацу 1 пункту 2 розділу І Додатку № 2 до ТД учасником надано довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, яка не підтверджує наявність у працівників необхідних знань та досвіду для надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 розділу І Додатку № 2 до ТД, в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано інформацію про досвід роботи, однак не уточнено, на посаді або за професією. Відповідно до абзацу 5 пункту 2 розділу І Додатку № 2 до ТД учасником надано лист про те, що працівники учасника, про яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних». В даному листі невідповідність ПІБ працівників учасника. Відповідно до абзаців 15 та 16 пункту 1 розділу ІІІ ТД, всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис (далі - КЕП/УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі*, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно підпункту 1) пункту 1 Розділу ІІІ ТД. Однак документи тендерної пропозиції учасника підписані різними особами. Документи підписані однією особою, а накладений кваліфікований підпис на пропозицію та документи учасника іншої особи. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно: 1. Надати Замовнику документи, що підтверджують повноваження щодо підпису від імені учасника процедури закупівлі документів тендерної пропозиції; 2. Надати Замовнику інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД); 3. Надати Замовнику лист-відгук про виконання договору із обов’язковою інформацією щодо якості виконаних робіт, класу наслідків (відповідальності) об’єкта, відсутності з боку замовника послуг претензій; 4. Надати Замовнику довідку, складену у довільній формі, про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити інформацію із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади (або професії), їх кваліфікацію/освіту, стаж (досвід) роботи (років) на посаді (або за професією), інформацію про взаємовідносини працівника з учасником (штатний працівник або працівник, що працює за трудовим договором/цивільно-правовою угодою, або працівник, що працює за сумісництвом, тощо); 5. Надати Замовнику довідку (лист) у довільній формі про те, що працівники учасника, про яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних»; 6. Всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис (далі - КЕП/УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі*, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно підпункту 1) пункту 1 Розділу ІІІ ТД.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-04-16 14:40:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-18 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 3113307833 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | В′ячеслав Конопля |
Телефон | 380660481557 |
Ел. пошта | vgk5629@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44661660 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Чупахін |
Телефон | 380958755662 |
Ел. пошта | tvisl777@gmail.com |
без залучення субпідрядників
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38408768 |
---|---|
Поштова адреса | 02660, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ МАРИНИ РАСКОВОЇ, будинок 4-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анатолій Боровик |
Телефон | +380672364548 |
Ел. пошта | bamtenderr@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 3104728056 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Молодід Олександр |
Телефон | 380673067359 |
Ел. пошта | molodid2005@ukr.net |
Субпідрядники не залучаються
Розрахунок за надані Послуги за Договором здійснюється Замовником Виконавцю протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів на підставі Накладної та Акту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01181765 |
Поштова адреса | 03179, Україна, Київська область, Киев, пр. Перемоги, 151 |
Ім'я |
Олександр Миколайович Гурлач |
Телефон | +380444228596 |
Ел. пошта | gurlachaleksandr@gmail.com |