На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
1 628 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Період оскаржень до 17 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, а саме: у зв’язку з нагальною необхідністю зміни переліку об’єктів специфікації, які підлягають обслуговуванню відповідно до предмету закупівлі, а також з необхідністю внесення уточнень до тендерної документації відповідно до змін у законодавстві, що призводять в цілому до зміни технічних вимог надання послуг, - у замовника виникла необхідність у відміні даного тендеру.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-13-005106-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 серпня, 14:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 628 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 березня, 14:21 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 140.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва, код ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 75250000-3, Послуги пожежних і рятувальних служб |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 41124150 |
---|---|
Поштова адреса | 02081, Україна, Київська область, Київ, вул. Здолбунівська, 7Д, корпус Г |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Куцевіл Павло Іванович |
Телефон | +380677449966 |
Ел. пошта | dzo_pozhduma@ukr.net |
не залучається
Час публікації: 2024-03-29 14:51:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-03-30 14:51:51
Опис
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПОЖДУМА", код ЄДРПОУ/ІПН 41124150 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пп. 1.1.1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації не надано підтвердження щодо наявності Програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з Підсистемою ПД. 1.1.1. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди) наступними копіями можливих документів: - витягом з оборотно-сальдової відомості учасника не раніше дати оголошення проведення закупівлі, який підтверджує наявність обладнання та матеріально- технічної бази або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів (або механізмів), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); 2. На вимогу п.1.3. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації надано підтвердження наявності електротехнічної лабораторії, з наданням свідоцтва та/або сертифіката, що засвідчує технічну компетентність електролабораторії, чинність якого закінчується 01.11.2024 року. 3. На вимогу пункту 3 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку №1 до тендерної документації не надано проєкт Договору з усіма додатками, підписаний Учасником що міститься в Додатку № 6 до Тендерної документації; 4. На вимогу пункту 7 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку №1 до тендерної документації надані завірені Учасником копії особових медичних книжок на керівника робіт та кожного з працівників, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 не чинні на дату подання тендерної пропозиції Учасником та на весь період надання послуг. Непроходження вчасно медичного огляду керівником робіт та кожним з працівників порушує пункт 3 «ПРАВИЛ проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150), «ІНСТРУКЦІЮ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» в редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я №150 від 21.02.2013 та п.6 постанови КМУ №559 від 23.05.2023. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп. 1.1.1 пункт 1 Додатку №1 до тендерної документації; - п.1.3. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації; - пункту 3 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку №1 до тендерної документації; - 3 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку № 1 до тендерної документації; - пункт 7 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. підтвердження щодо наявності Програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з Підсистемою ПД. 1.1.1. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди) наступними копіями можливих документів: - витягом з оборотно-сальдової відомості учасника не раніше дати оголошення проведення закупівлі, який підтверджує наявність обладнання та матеріально- технічної бази або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів (або механізмів), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); 2. надати підтвердження подовження чинності свідоцтва та/або сертифіката, що засвідчує технічну компетентність електролабораторії; 3. надати проєкт Договору з усіма додатками, підписаний Учасником що міститься в Додатку № 6 до Тендерної документації; 4. надати особові медичні книжки на керівника робіт та кожного з працівників, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 чинні на дату подання тендерної пропозиції Учасником та на весь період надання послуг, підтвердити вчасне проходження медичного огляду витягом з реєстру медичних оглядів. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-08-06 16:51:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-08 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 41112700 |
---|---|
Поштова адреса | 02088, Україна, м. Київ, м.Київ, 1-Й ПРОВУЛОК ІВАНА ФРАНКА, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Цегельник |
Телефон | +380679848087 |
Ел. пошта | tsegelnyk@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37961573 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК ДИКАНСЬКИЙ , будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Кондратенко |
Телефон | +380678262900 |
Ел. пошта | vityaz-kb@i.ua |
Оплата за виконані Виконавцем роботи з регламентного технічного обслуговування (в т.ч. поточний ремонт), здійснюється Замовником щомісячно на підставі підписаного Сторонами Акту виконаних робіт за місяць, оформлених у встановленому порядку. Замовник вносить плату на рахунок Виконавця протягом десяти банківських днів з дати підписання Сторонами актів виконаних робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37470086 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |
Ім'я |
Красієнко Інна Леонідівна |
Телефон | 380444893554 |
Ел. пошта | iiisdf789@gmail.com |