На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
643 890.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-29-004788-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 4 червня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 7 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 серпня, 10:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 643 890.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 219.45 UAH без ПДВ |
---|
Плити покриття ребристі 2ПГ12-5А3ВТ11 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 01273711 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Василенко Анастасія |
Телефон | 380958200116 |
Ел. пошта | BZBK@UKR.NET |
Час публікації: 2024-06-25 08:35:47
Кінцевий строк для усунення: 2024-06-26 08:35:47
Опис
Шановний учаснику, ПАТ «Броварський завод залізобетонних конструкцій» За результатами конкурсу № UA-2024-05-29-004788-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-05-29-004788-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Плити покриття ребристі 2ПГ12-5А3ВТ» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності документів відповідно до свого статусу Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 3: «Учасник надає наступні документи відповідно до свого статусу: 1) для юридичних осіб-резидентів: - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство). 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація не зазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт);» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На підтвердження кваліфікаційного критерію учасником було надано 1) для юридичних осіб-резидентів: - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство). Але схематичне зображення структури власності складає не повні 100%. На виконання вимоги Учасник повинен надати повне схематичне зображення структури власності 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження конкурсно-цінової пропозиції згідно результатів аукціону Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 4: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати конкурсно-цінову пропозицію згідно з Додатком 5, приведену у відповідність до результатів аукціону Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Попередня оплата в розмірі 70% вартості Товару в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання рахунку від ПОСТАЧАЛЬНИКА;
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Післясплата в розмірі 30% вартості Товару в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання всього об’єму Товару та підписання Сторонами видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |