На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
458 780.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-06-003193-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 12 червня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 червня, 14:00 |
Дата останніх змін | 3 липня, 11:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 458 780.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 293.90 UAH без ПДВ |
---|
Штуцера та клапани200 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42650000-7, Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33517193 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МАЛИШЕВА, будинок 11, квартира 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Байер Максим |
Телефон | 380563784905 |
Ел. пошта | maxim.bayer@gmail.com |
Час публікації: 2024-07-01 10:14:42
Кінцевий строк для усунення: 2024-07-02 10:14:42
Опис
Шановний учаснику, ТОВ «Центр технічної підтримки «МЕМ» За результатами конкурсу № UA-2024-06-06-003193-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-06-06-003193-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Штуцера та клапани» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження дії договору на момент виконання Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 1: «Довідка згідно з формою 1 з інформацією про виконання за 2019-2024 роки аналогічних* договорів (не менше 1 (одного) договору). *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання ручного інструмента пневматичного чи моторизованного.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію Учасником було надано довідку про аналогічні договори, з вказаними даними про заключення Договору у 2018 році, але поставка товару проводилась у 2019 році, про що свідчить наявність видаткових накладних. На виконання вимоги Учасник повинен додати підтвердження того, що Договір діяв у 2019 році. 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження партнерських відносин постачальника та виробника продукції Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 3: «Сканована копія діючого на момент проведення конкурсу сертифікату партнера або дистриб’ютора та/або авторизаційний лист та/або лист про представництво інтересів виробника та/або інший документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з виробником торгової марки, що пропонується або його представником.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати інформацію від виробника або його представника про наявність партнерських відносин з ним, а саме: - або сканована копія діючого на момент проведення конкурсу сертифікату партнера або дистриб’ютора - та/або авторизаційний лист - та/або лист про представництво інтересів виробника - та/або інший документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з виробником торгової марки, що пропонується або його представником. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Розрахунок проводиться замовником наступним чином: передоплата 50% (п’ятдеcят) від вартості товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок 50% вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |