На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
640 050.00 EUR
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-21-009407-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 серпня, 12:00 |
Дата останніх змін | 6 вересня, 14:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 640 050.00 EUR без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 200.25 EUR без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 19 200.00 EUR |
Послуги з юридичного супроводу фінансування на міжнародних ринках капіталу1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 27.07.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79110000-8, Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44177891 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, Київ, пров.Бехтерівський, будинок 4, корпус літ.А, нежиле приміщення 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шудренко Дмитро Андрійович |
Телефон | +380993657984 |
Ел. пошта | gnussmail@gmail.com |
Norton Rose Fulbright LLP
Час публікації: 2024-08-27 14:08:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-28 14:08:19
Опис
ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ №1. 1.1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником надано Гарантійний лист про відповідність кваліфікаційним критеріям, що не відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Додатка 3 тендерної документації, а саме в стовпці «Досвід роботи фахівця» Таблиці 2 в описі досвіду роботи відсутня інформація щодо дати (місяць та рік) початку і завершення проекту, посади та функціональних обов’язків фахівця у проекті. 1.2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до пп. 2.1 п. 2 Додатка 3 до тендерної документації в стовпці «Досвід роботи фахівця» Таблиці 2 опис досвіду роботи у відповідній сфері має включати в себе назву та/або стислий зміст проекту, дату (місяць та рік) початку і завершення проекту, посаду та функціональні обов’язки у проекті. 1.3 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати Гарантійний лист про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, а саме в Таблиці 2 в стовпці «Досвід роботи фахівця» додатково до викладеної інформації зазначити дату (місяць та рік) початку та закінчення проекту, посаду та функціональні обов’язки у проекті щодо кожного фахівця, зазначеного у Таблиці 2. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ №2. 2.1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Листи роботодавця, надані АО «ЕКВО» та Norton Rose Fulbright LLP, не відповідають вимогам пп. 2.2 п. 2 Додатка 3 тендерної документації, оскільки в них відсутня деталізована інформація на підтвердження досвіду фахівця, а саме щодо дати (місяць, рік) початку і завершення проекту, посади та функціональних обов'язків у проекті. 2.2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до вимог пп. 2.2 п. 2 Додатка 3 до тендерної документації інформація щодо відповідності вимогам, визначеним у цьому підпункті 2.2, має бути додатково підтверджена листом (листами) роботодавця (роботодавців) та/або замовників послуг, що містить необхідну для підтвердження досвіду деталізовану інформацію (назву проекту, дати (місяць, рік) початку і завершення проекту, посаду та функціональні обов'язки у проекті тощо). 2.3 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати листи роботодавця, викладені у відповідності з вимогами Додатку 3 тендерної документації, а саме доповнити листи інформацією про дату (місяць, рік) початку і завершення проекту, посаду та функціональні обов'язків у проекті щодо кожного фахівця, зазначеного у відповідних листах роботодавця. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ №3. 3.1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Банківська гарантія №2024/1/2110/Т не відповідає вимогам тендерної документації в частині розміру тендерного забезпечення, яке має становити еквівалент 19 200 євро в гривні за курсом НБУ Євро на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Станом на 07.08.2024 сума гарантії в гривневому еквіваленті має становити: 19 200 * 44,7931 (курс НБУ на 07.08.2024) – 860 027,52 грн. 3.2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п. 2 розділу ІІІ тендерної документації розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 200,00 євро (Дев’ятнадцять тисяч двісті євро). Для учасників-резидентів сума забезпечення тендерної пропозиції може визначатися як еквівалент зазначеної вище суми в гривні за курсом НБУ Євро до гривні на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції. 3.3 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати банківську гарантію у відповідності до вимог тендерної документації, а саме із визначеною сумою гарантії у гривневому еквіваленті по курсу НБУ Євро до гривні на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції (дати видачі гарантії). ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ №4. 4.1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Лист підтвердження та довіреність, що надані учасником на вимогу відповідно до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, містять невідповідності, а саме в листі підтверджені в числі іншого зазначено, що АО «ЕКВО» видало довіреність на Кирпу Ю. на підписання документів тендерної пропозиції, проте довіреність, що надана в складі тендерної пропозиції, підтверджує повноваження представника учасника на підписання договору. Таким чином, учасник на вимогу п.1 Додатку 2 надав два документи, один з яких відповідає вимогам тендерної документації (довіреність підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису договору), разом з тим інформація, викладена в довіреності, не відповідає інформації, викладеній в листі підтвердженні. 4.2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п. 1 Додатку 2 учасник надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору. 4.3 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Усунути невідповідності між наданими документами, надавши довіреність про яку зазначено в листі підтверджені.
Розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 20 (двадцяти) робочих днів після приймання їх Замовником (пункт 5.10 Договору). Датою оплати є дата перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, підтвердженням якого для нерезидента України є SWIFT-повідомлення. Строк надання послуг: 12 (дванадцять) місяців від дати укладення Договору. Обсяг надання послуг: зазначено в Додатку 1 тендерної документації. Загальна кількість годин надання послуг орієнтовно складе 1 700 годин. Місце надання послуг: територія України та/або територія будь-якої іншої країни у випадку необхідності надання Послуг безпосередньо на території іншої країни. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Не вимагається переклад документів, викладених англійською мовою, що надаються на підтвердження відповідності критеріям, зазначеним: 1) в пп. 1.2 пункту 1 Додатка 3 тендерної документації; 2) в пп. 2.3 пункту 2 Додатка 3 тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20077720 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Ім'я |
Валерія Соловйова |
Телефон | +380445863809 |
Ел. пошта | solovyova@naftogaz.com |