На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 094 666.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-25-008247-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 24 липня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 31 094 666.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 155 473.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 155 473.33 UAH |
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Мала Олександрівка, вул. Миру, 761 робота Адреса поставки: 74105, Україна, Херсонська область, с. Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76 Строк: до 25.12.2024 15:18 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником та подання яких передбачалося тендерною документацією. 15 липня 2024 року Замовником була розміщена вимога про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником не виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником під час подання тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній сисетмі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником не дотримано вимог тендерної документації, передбачені вище, а також вимоги п. 31 Особливостей (невідповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених тендерною документацією). Абзацем 5 пп. 1 п. 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником та подання яких передбачалося тендерною документацією. 15 липня 2024 року Замовником була розміщена вимога про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником не виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником під час подання тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній сисетмі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником не дотримано вимог тендерної документації, передбачені вище, а також вимоги п. 31 Особливостей (невідповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених тендерною документацією). Абзацем 5 пп. 1 п. 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 39889714 |
---|---|
Поштова адреса | 50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Поля Олександра (Центрально-Міський р-н), будинок 18б, офіс 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Чумаченко |
Телефон | +30676094895 |
Ел. пошта | riteilercompany@gmail.com |
Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, у кількості не більше трьох платежів, відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Підрядника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Малоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24946288 |
Поштова адреса | 74100, Україна, Херсонська область, Мала Олександрівка, вулиця Миру, будинок 76 |
Ім'я |
Килюшик Наталя Володимирівна |
Телефон | +380960851482 |
Ел. пошта | malajazoch2019@ukr.net |