На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
490 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
1 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 1 вересня, 00:00
Опис
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: В Оголошенні про Закупівлю щодо Опису окремої частини або частин предмета закупівлі – зазначено 440 година, а в Договорі про Закупівлю (Додаток 1 Специфікації до Договору та у Формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ») вказано 400 годин. Що не відповідає зазначеній в Оголошенні кількості годин навання. (Переможець надав Тендерну пропозицію враховуючи 400 годин, а не 440 годин. У Додатку 3 до тендерної документації зазначений інший предмет закупівлі. Зазначені поруш
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-12-007252-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 490 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 900.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги консультування, доопрацювання та подальшого розвитку існуючого спеціального програмного забезпечення «Бухгалтерія комунального підприємства» для управління бухгалтерським обліком медичної установи440 година Адреса поставки: 03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72227000-2, Консультаційні послуги з питань інтеграції програмного забезпечення |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02011976 |
Поштова адреса | 03032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43 |
Ім'я |
Едуард Оскольський |
Телефон | +380506421030 |
Ел. пошта | eduard.oskolskyy@unci.org.ua |