На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 839 787.97 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
2 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 2 вересня, 00:00
Опис
21 серпня 2024 о 00:00 відбулось розкриття пропозицій Учасників на закупівлю комплекту дверей на об’єкт зі встановленням за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби, в якій з найбільш економічно вигідною ціною системою визначено Учасника ФОП ЮЦЕВИЧ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (ІПН 2648505584). Під час документів поданих Учасником для участі в закупівлі, Замовником виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: в Додатку 2 до тендерної документації зазначено «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Закупівля жалюзі зі встановленням за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю», що не відповідає процедурі закупівлі, що проводиться та даним зазначеним в пункті 4.1 Розділу І тендерної документації. Також відповідно до звернення потенційного Учасника від 16.08.2024 12.29, а саме: «Шановний Замовнику! Прохання надати актуальні контактні дані відповідальної особи на об'єкті, на якому планується постачання та встановлення дверей, для зв'язку та погодження дати виїзду для огляду об'єкта та складання акту. Номер телефону в оголошенні недійсний, телефон, який вказаний в ТД не відповідає. Прохання надати інформацію оперативно, щоб Учасники закупівлі, мали час та змогу відвідати Ваш об'єкт та скласти необхідні Вашою ТД документи.» на що Замовником надано відповідь: «Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Актуальні дані вказані в тендерній документації (файл "ТД.docx"). Повідомляємо, що вимога щодо обстеження об'єкту буде видалена з тендерної документації та додатків до неї в найблищий час.». Відповідно до даного звернення та згідно пункту 54 Особливостей Замовником внесено зміни до тендерної документації та додатків до неї, що відображено в протоколі уповноваженої особи № Д-249 від 16.08.2024 року. Відповідно до пункту 54 Особливостей: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.». Уповноваженою особою розміщено документ «Перелік змін.docx» де не вказані зміни, що вносяться в додаток 2 до тендерної документації, а саме: видалення вимоги в пункті 6 додатку 2 до тендерної документації «Учаснику необхідно відвідати та оглянути об’єкт Замовника де необхідно встановити предмет закупівлі та провести відповідні заміри (надані Замовником є орієнтовні, об’єкт будується) та розрахунки для точного прорахунку тендерної пропозиції та всіх матеріалів, обладнання та устаткування, що буде необхідне потенційному переможцю процедури закупівлі для виконання умов договору. Об’єкт де планується встановлення Товару знаходиться у м. Дніпро. Вся необхідна інформація буде надана потенційним Учасникам за зверненням та при обстеженню об’єкта. Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку/акт, будь який інший документ, що підтверджує проведення замірів та розрахунків Учасником на об’єкті Замовника із підписами обох сторін.». Також в документі переліку змін, що вносяться до тендерної документації вказана неправильна назва процедури закупівлі, що не відповідає закупівлі розміщеній в електронній системі закупівель Prozorro, ідентифікатор № UA-2024-08-13-010542-a та не відповідає зазначеному в тендерній документації. Згідно відповіді Замовника наданій 16.08.2024 12.37 «Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Актуальні дані вказані в тендерній документації (файл "ТД.docx"). Повідомляємо, що вимога щодо обстеження об'єкту буде видалена з тендерної документації та додатків до неї в найблищий час.» внесено зміни, що не відповідають відповіді замовника на Звернення, а саме: в додатку 2 та додатку 3 до тендерної документації не видалено фразу: «Інші характеристики предмета закупівлі, що не вказані Замовником в Специфікації уточнюються при обстеженні об’єкта Учасником, з наданням пропозицій Замовнику та на вибір Замовника, у зв’язку із відсутністю кваліфікованих спеціалістів даного напрямку у Замовника.» Закупівля перебуває на етапі «Кваліфікація переможця». Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити або внести зміни до тендерної документації та додатків до неї для приведення у відповідність додатків до тендерної документації та законодавству. Таким чином Замовником прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Повідомляємо, що процедуру закупівлі буде переоголошено без будь яких змін до тендерної документації та додатків до неї (лише зміни згідно законодавства для усунення порушень) та запрошення щодо участі в процедурі закупівлі будуть надіслані через електронну систему закупівель Prozorro всім Учасникам які приймали участь в даній процедурі закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-13-010542-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 839 787.97 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 198.94 UAH з ПДВ |
---|
Комплект дверей на об’єкт зі встановленням1 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 05.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24521399 |
Поштова адреса | 03151, Україна, Київська область, Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28 |
Ім'я |
Джеріх Наталія Олександрівна |
Телефон | 380443631614 |
Ел. пошта | natalia.dzerih@gmail.com |