На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
6 402 650.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-23-000047-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 вересня, 15:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 402 650.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 14:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 32 013.25 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 32 000.00 UAH |
«Капітальний ремонт даху будівлі 30 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою, м. Львів, вул. Козельницька, 9» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)1 робота Адреса поставки: 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Козельницька, 9 Строк: до 09.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
В результаті розгляду були встановлені наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД": 1. Пунктом 4.3. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації "Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації", серед іншого вимагалось: "4.3. Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Додаток 5 до Тендерної документації), а саме: -Профнастил / чи профілі сталеві листові гнуті; --Мінеральна вата / чи вироби з мінеральної вати на основі базальту / чи теплоізоляційні вироби з мінеральної вати на основі базальту; -Гідроізоляційна плівка / чи матеріал рулонний покрівельний та гідроізоляційний / чи матеріал рулонний бітумний та бітумнополімерний покрівельний гідроізоляційний; -Комплект стержневого заземлювача / чи обладнання систем блискавко захисту та заземлення; - Блоки дверні металеві протипожежні / двері (люки) металеві протипожежні. Спроможність учасника поставити матеріали в обсягах та строки вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом від виробника матеріалів / представника / дилера / дистриб’ютора, із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) матеріалів для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. На підтвердження якості запропонованих матеріалів додатково надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість матеріалів (сертифікати відповідності / декларація про відповідність / технічні листи / технічні умови / посвідчення про якість / сертифікат якості / тощо)". Отже тендерною документацією вимагалось подання документів, що підтверджують якість матеріалів, перелічених у згаданому пункті. Всупереч зазначені вимозі учасником не подано жодного документа, що підтверджує якість на: -Гідроізоляційна плівка / чи матеріал рулонний покрівельний та гідроізоляційний / чи матеріал рулонний бітумний та бітумнополімерний покрівельний гідроізоляційний та на - Комплект стержневого заземлювача / чи обладнання систем блискавко захисту та заземлення. Також додатково варто зауважити, що часником подано Висновок ДП "Львівстандартметрологія" від 27.02.2024 р. (вих. №53-07/06) згідно якого певна перелічена у Висновку продукція не підлягає обов’язкові сертифікації та оцінці відповідності. Проте варто зауважити, що замовник не вимагав надання виключно сертифікатів відповідності, на підтвердження якості матеріалів. Тобто учасники мали право подавати і інші документи на підтвердження якості запропонованих матеріалів. Окрім того, згаданий Висновок не підтверджує неможливість отримання учасником чи взагалі відсутність будь-яких інших документів, що підтверджують якість на: -Гідроізоляційна плівка / чи матеріал рулонний покрівельний та гідроізоляційний / чи матеріал рулонний бітумний та бітумнополімерний покрівельний гідроізоляційний та на - Комплект стержневого заземлювача / чи обладнання систем блискавко захисту та заземлення. 2. Пунктом 4.6. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації "Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації", серед іншого вимагалось: "4.6. Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку 5), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 *; - зведений кошторисний розрахунок*; - пояснювальну записку*; - локальний (-і) кошторис (-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу)*; - підсумкову відомість ресурсів*". Відповідно Додатком 5 Тендерної документації передбачалось "Перелік - будівельні матеріали, вироби і комплекти", які мають використовуватись учасником при виконанні робіт. Проте, подана учасником "Підсумкова відомість ресурсів" не відповідає вказаному у Тендерній документації Переліку, зокрема по позиції " 5. Вогнебіозахист АЛАНА-1". Замовником передбачалось використання " 5. Вогнебіозахист АЛАНА-1" у обсязі 1278,01841 кг. Учасником натомість змінено обсяг даної позиції та вказано: "51. Вогнебіозахист АЛАНА-1" - 1278,0158 кг. Враховуючи все вище викладене, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції даного учасника, оскільки відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) дані невідповідності не підлягають виправленню, оскільки стосуються безпосередньо зміни технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду були встановлені наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД": 1. Пунктом 4.3. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації "Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації", серед іншого вимагалось: "4.3. Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Додаток 5 до Тендерної документації), а саме: -Профнастил / чи профілі сталеві листові гнуті; --Мінеральна вата / чи вироби з мінеральної вати на основі базальту / чи теплоізоляційні вироби з мінеральної вати на основі базальту; -Гідроізоляційна плівка / чи матеріал рулонний покрівельний та гідроізоляційний / чи матеріал рулонний бітумний та бітумнополімерний покрівельний гідроізоляційний; -Комплект стержневого заземлювача / чи обладнання систем блискавко захисту та заземлення; - Блоки дверні металеві протипожежні / двері (люки) металеві протипожежні. Спроможність учасника поставити матеріали в обсягах та строки вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом від виробника матеріалів / представника / дилера / дистриб’ютора, із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) матеріалів для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. На підтвердження якості запропонованих матеріалів додатково надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість матеріалів (сертифікати відповідності / декларація про відповідність / технічні листи / технічні умови / посвідчення про якість / сертифікат якості / тощо)". Отже тендерною документацією вимагалось подання документів, що підтверджують якість матеріалів, перелічених у згаданому пункті. Всупереч зазначені вимозі учасником не подано жодного документа, що підтверджує якість на: -Гідроізоляційна плівка / чи матеріал рулонний покрівельний та гідроізоляційний / чи матеріал рулонний бітумний та бітумнополімерний покрівельний гідроізоляційний та на - Комплект стержневого заземлювача / чи обладнання систем блискавко захисту та заземлення. Також додатково варто зауважити, що часником подано Висновок ДП "Львівстандартметрологія" від 27.02.2024 р. (вих. №53-07/06) згідно якого певна перелічена у Висновку продукція не підлягає обов’язкові сертифікації та оцінці відповідності. Проте варто зауважити, що замовник не вимагав надання виключно сертифікатів відповідності, на підтвердження якості матеріалів. Тобто учасники мали право подавати і інші документи на підтвердження якості запропонованих матеріалів. Окрім того, згаданий Висновок не підтверджує неможливість отримання учасником чи взагалі відсутність будь-яких інших документів, що підтверджують якість на: -Гідроізоляційна плівка / чи матеріал рулонний покрівельний та гідроізоляційний / чи матеріал рулонний бітумний та бітумнополімерний покрівельний гідроізоляційний та на - Комплект стержневого заземлювача / чи обладнання систем блискавко захисту та заземлення. 2. Пунктом 4.6. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації "Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації", серед іншого вимагалось: "4.6. Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку 5), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 *; - зведений кошторисний розрахунок*; - пояснювальну записку*; - локальний (-і) кошторис (-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу)*; - підсумкову відомість ресурсів*". Відповідно Додатком 5 Тендерної документації передбачалось "Перелік - будівельні матеріали, вироби і комплекти", які мають використовуватись учасником при виконанні робіт. Проте, подана учасником "Підсумкова відомість ресурсів" не відповідає вказаному у Тендерній документації Переліку, зокрема по позиції " 5. Вогнебіозахист АЛАНА-1". Замовником передбачалось використання " 5. Вогнебіозахист АЛАНА-1" у обсязі 1278,01841 кг. Учасником натомість змінено обсяг даної позиції та вказано: "51. Вогнебіозахист АЛАНА-1" - 1278,0158 кг. Враховуючи все вище викладене, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції даного учасника, оскільки відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) дані невідповідності не підлягають виправленню, оскільки стосуються безпосередньо зміни технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Код ЄДРПОУ | 37197537 |
---|---|
Поштова адреса | 82300, Україна, Львівська область, Борислав, Трускавецька будівля 125 корпус 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Стецун Юрій Анатолійович |
Телефон | 380667659567 |
Ел. пошта | gutlobyt@ukr.net |
Без заучення субпідрядника
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41893845 |
---|---|
Поштова адреса | 79066, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Грунтова, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Біляк Степан Ярославович |
Телефон | +380965041371 |
Ел. пошта | kbb-bud@ukr.net |
ФОП Медвідь С.Я., ФОП Стегницька М.Г.
Час публікації: 2024-09-18 08:01:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 08:01:07
Опис
Учаснику відкритих торгів ТОВ "КББ-БУД" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Капітальний ремонт даху будівлі 30 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою, м. Львів, вул. Козельницька, 9» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо).Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)". Учасником у вказаній довідці не зазначено найменування орендодавця (надавача послуг тощо). 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Довідку, згідно п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації, в якій додатково вказати інформацію про найменування орендодавця (надавача послуг тощо). 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 1.2., Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник)". Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказана інформація про наявність власного будівельного обладнання/устаткування. Проте не надано документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник). 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - щодо власного будівельного обладнання/устаткування надати документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник). 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 2.5., 2.3. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "2.5. Особи, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру. Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру". На підтвердження даної вимоги учасником надано довідку та цивільно-правовий договір, саме договір про надання послуг №108-24 від 01.08.2024 р. , укладений з Плакущою О.О. Проте, строк дії даного договору закінчується 01.08.2024 р. (п. 6.2. ). 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - надати чинний договір цивільно-правового характеру про залучення інженера-проектувальника. 4. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 4.2. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "4.2. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку; гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником; початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва; підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта; гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції)". Учасником подано такий гарантійний лист, проте у ньому не вказано, що гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника . 4.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - надати відкоригований гарантійний лист, вказавши інформацію про те, що гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника. 5. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №55. 5.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 4.5. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "4.5. Додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду щодо виконання робіт без авансового платежу.". Учасником подано такі довідки. Проте у довідці з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, зазначено, що інформація у довіді вказана станом на 25.07.2024 р., тобто більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - надати актуальну довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Додатково. Учасник може усунути невідповідність в інший спосіб чи надати будь-які додаткові документи. При цьому, у разі, якщо учасник буде усувати невідповідності в інший спосіб, необхідно враховувати усі вимоги тендерної документації. Учасник самостійно несе відповідальність за допущення нових невідповідностей під час усунення порушень, на які вказано у цьому Повідомленні.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38326214 |
Поштова адреса | 79053, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Володимира Великого, буд. 56 |
Ім'я |
Степан Гапало |
Телефон | +380322222693 |
Ел. пошта | gapalo02y@gmail.com |