На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 456 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-23-003471-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 вересня, 17:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 456 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 34 567.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 69 134.00 UAH |
ДП-Л-Євро5-В0/Паливо дизельне65000 літр Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, (за місцем знаходження «Постачальника») Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09134200-9, Дизельне паливо |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43012009 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пономаренко Тетяна |
Телефон | 380502365663 |
Ел. пошта | tetiana.ponomarenko@postach.ukrnafta.com |
Час публікації: 2024-09-23 21:05:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 21:05:28
Опис
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: Згідно пункту 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається: Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Відповідно частини VI. Розділу I. «Перелік документів, які надають учасники у складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог замовника» Додатку №2 тендерної документації вимагається: Забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї. Інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено Замовником в п.3 розділу ІІІ тендерної документації. (Примірка: форма банківської гарантії наведена у Додатку №5 тендерної документації). Додаток №5 тендерної документації містить «Форма забезпечення тендерної пропозиції». Учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції надано: БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №LGI-470 /2024 від «17» вересня 2024р., яка не відповідає за текстом формі забезпечення тендерної пропозиції розміщеної у Додаток №5 тендерної документації, а саме: У абз. 5 пункту 3 наданої банківської гарантії зазначено: Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: …. - не підписання принципалом, який став переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. У п. 4 наданої банківської гарантії зазначено: … - закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - o укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури спрощеної закупівлі; закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Замовником оголошено процедуру ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями за Код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДП-Л-Євро5-В0/Паливо дизельне). У формі забезпечення тендерної пропозиції розміщеної у Додаток №5 тендерної документації зазначено у пункті 3: … • не підписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; • ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання догово-ру про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; • ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначе-ний абзацем 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупів-лі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.202 №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, ви-значених пунктом 47 Особливостей. У пункті 4: … • закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; • укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); • закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Тобто по тексту наданої БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ №LGI-470 /2024 від «17» вересня 2024р. вживається «спрощена процедура», та посилання тільки на ст. 17 ЗУ, без урахування Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.202 №1178, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Банківську гарантію, згідно форми наведеної у Додатку №5 тендерної докуме-нтації та у відповідності до вимог, встановленим у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». 2. Відповідно п.п.1.1 п.1 ч. ІІ Розділу І Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 1-го) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копію (-ї) виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Згідно ст.1 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію, Згідно наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку» від 24.05.1995 № 88 “Первинні документи – це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Тобто, видаткова накладана відноситься до первинних документів. Згідно пункту 2.4 та п.2.5 Наказу Мінфіну № 88: “Первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: … посади й прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Тобто, наданий первинний документ складений не у відповідності до порядку складання первинних документів, встановлених у ЗУ«Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та наказі Мінфіну України від 24.05.1995 № 88. Тобто, зазначена видаткова накладна не є належно оформленим документом, що підтверджує виконання Учасником аналогічного договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: копію документу, що підтверджує виконання і проведення розрахунків за анало-гічним договором №364 від 21.09.2023 року укладеному із Управлінням забезпечення оперативно –рятувальної служби цивільного захисту Державної Служби України з Надзвичайних ситуацій, оформлений згідно п.2 ст.9 Розділу ІІІ Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтер-ський облік та фінансову звітність в Україні» та Наказу Мінфіну № 88 від 24.05.1995. 3. Згідно ч. V Розділу І Додатку № 2 тендерної документації вимагається: «5.1 *Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію у вигляді заповненої таблиці щодо розташування власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС в кількості не менше 5 (п’яти) у місті Запоріжжя, в тому числі, обов’язкова наявність не менше однієї (за кожною адресою) власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС, яка розташована у м. Вільнянськ на яких учасник гарантує заправку автотранспортних та мототракторних засобів замовника. * Дана вимога встановлюється з врахуванням воєнного стану для безперебійної роботи підприємства міста. Основною вимогою є не визначення форми власності АЗС, а здійснення безумовного та безперебійного відпуску пального на АЗС. 5.1.1. У разі, якщо Учасник є власником зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: - копії документів, якими підтверджується право власності Учасника на АЗС; - оригінал листа від Учасника, як власника, з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів. Лист повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів). 5.1.2. У разі, якщо Учасник є орендарем/суборендарем зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: - копії договорів оренди та/або суборенди АЗС, укладених між Учасником та власником та/або орендарем АЗС; - оригінал листа від Учасника, як орендаря/суборендаря з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів. Лист повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів). 5.1.3. У разі, якщо Учасник здійснює відпуск товару через партнерські АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: - копії партнерських договорів, укладених між Учасником та партнером, який безпосередньо здійснює відпуск палива на АЗС; - оригінал листа від партнера, який безпосередньо здійснює відпуск палива на АЗС, з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів. Лист повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів).» Учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції надано: файл із назвою: «3.2.1 ПЕРЕЛІК АЗС Україна.pdf» в якому міститься стовбець «Правова форма управління чи користування АЗС», в якому по усім позиціям зазначено: «користування». Учасником надано документи про те, що відпуск товару здійснює через партнерські АЗС: - Договір про партнерство та поставку №24/02/2816-МТР від 18.07.2024 між ПАТ «УКР-НАФТА» (Постачальник) та учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (Покупець); - Договір про партнерство та поставку №35-Д-2605 від 20 червня 2024 між ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» (Постачальник) та учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (Покупець); - Договір про партнерство та поставку №МИ-Д-341 від 20 червня 2024 між ТОВ «МИ-ГРОЛ» (Постачальник) та учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (Покупець). Тобто, учасник використовує партнерські АЗС, відтак, у довідці у стовпці “Правова форма управління чи користування АЗС” повинно бути вказано “партнерські” Якщо ж заправки перебувають у користуванні Учасника, то це відноситься до понятття вказаного у п.5.1 ч. V Розділу І Додатку № 2 тендерної документації “орендованої АЗС”. У такому разі, Якщо Учасник є орендарем/суборендарем зазначених в таблиці АЗС, він повинен надати документи, вказані у п.5.1.2 ч. V Розділу І Додатку № 2 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: інформацію у вигляді заповненої таблиці щодо розташування власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС в кількості не менше 5 (п’яти) у місті Запоріжжя, в то-му числі, обов’язкова наявність не менше однієї (за кожною адресою) власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС, яка розташована у м. Вільнянськ на яких учасник гарантує заправку автотранспортних та мототракторних засобів замовника. В якій повинен зазначити на якій підставі використовує АЗС (власні, орендовані або партнерські).
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |