На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
305 706.88 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Місце надання послуг: на території Замовника: Дачнянська виробнича дільниця в межах Одеської області, детальніше згідно Додатку №1 до тендерної документації. Кількість: 757,0 га. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-23-007663-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 09:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 305 706.88 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 528.53 UAH без ПДВ |
---|
ОД-24П_850_ВО: Послуги з виготовлення проекту організації та ведення господарства в захисних лісонасадженнях Дачнянської виробничої дільниці Одеської дистанції захисних лісонасаджень (ПЧЛ-1) (ДК 021:2015 - 77230000-1 Послуги пов’язані із лісівництвом)757 гектар Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77230000-1, Послуги, пов’язані з лісівництвом |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 00968167 |
---|---|
Поштова адреса | 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 22-24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Міма Наталія |
Телефон | 380632308539 |
Ел. пошта | ggo-lisproekt@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-12 22:06:43
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-13 22:06:43
Опис
Шановний учаснику! У складі тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік невідповідностей: 1) відповідно до вимог п.п.2 п.1 Додатку 2 до тендерної документації: - учасником надано довідку №08/925-24 від 30.08.2024 у довільній формі у якій відсутня інформація у частині наявності фахівців, які мають необхідні знання та досвід щодо надання послуг згідно предмету закупівлі, а саме: інженер-таксатор (не менше двох працівників)). 2) відповідно до вимог п.п.3 п.1 Додатку 2 до тендерної документації: - учасником не надано довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів), його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів) приймання наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3) відповідно до вимог п.п.2.7 п.2 Додатку 2 до тендерної документації: - учасником надано довідку №07/938-24 від 30.08.2024 у якій міститься інформація з посиланням на пункти нормативних документів, які не відповідають змісту вимоги тендерної документації. 4) відповідно до вимог п.п.2.8 п.2 Додатку 2 до тендерної документації: - учасником не надано довідку про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України). 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності -п.п.2. п.п.3, п.1; п.п.2.7, п.п.2.8 п.2 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 3.1 Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників та їх досвід. (Учасник повинен мати фахівців, які мають необхідні знання та досвід щодо надання послуг згідно предмету закупівлі, а саме: - інженер-таксатор (не менше двох працівників)). 3.2. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів), його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів) приймання наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.3. Довідку з інформацією про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник – юридична особа) із зазначенням наступної інформації: - прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; - тип бенефіціарного володіння; - відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; 3.4 Довідку про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).
Попередня оплата у розмірі 30 % від вартості послуг польових робіт за цим договором проводиться на 7-й (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку Замовником. Остаточний розрахунок за польові роботи здійснюється на 21-й календарний день з дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі - ПН/РК) з операцій по наданню послуг, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строк. Розрахунок за камеральні роботи здійснюється на 21-й день з дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг, але не раніше дати податкових накладних/розрахунків коригування (далі - ПН/РК) з операцій по наданню послуг, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строк. У разі, якщо Виконавець не є платником ПДВ, термін сплати за надані послуги, здійснюється на 21-й календарний день з дати завершення надання послуг.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Попередня оплата у розмірі 30 % від вартості послуг польових робіт за цим договором проводиться на 7-й (сьомий) календарний день з дати отримання рахунку Замовником. Остаточний розрахунок за польові роботи здійснюється на 21-й календарний день з дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі - ПН/РК) з операцій по наданню послуг, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строк. Розрахунок за камеральні роботи здійснюється на 21-й день з дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг, але не раніше дати податкових накладних/розрахунків коригування (далі - ПН/РК) з операцій по наданню послуг, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строк. У разі, якщо Виконавець не є платником ПДВ, термін сплати за надані послуги, здійснюється на 21-й календарний день з дати завершення надання послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Ім'я |
Петрова Уляна Андріївна |
Телефон | 380487276369 |
Ел. пошта | nxkz@odz.gov.ua |