На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Строк виконання робіт: до 30 жовтня 2024 року. Більш детально викладено у файлах «45440000-6 - Тендерна документація _ ЗДО Калинка _ 2024 _ №2.pdf.p7s.zip» та «45440000-6 - Проєкт договору про закупівлю _ ЗДО Калинка _ 2024 _ №2.pdf.p7s.zip». Предмет закупівлі передбачає попередньо невиконані будівельні роботи та додаткові роботи за результатами коригування проектно-кошторисної документації згідно обсягів, визначених у Додатку №2 до Тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-23-009025-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 вересня, 16:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 720 148.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 12:44 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 18 600.74 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 18 600.74 UAH |
Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (КОРИГУВАННЯ) (45443000-4)1 робота Адреса поставки: 45606, Україна, Волинська область, Луцький район, с. Гірка Полонка, вул. Горохівська, 63Г Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45440000-3, Фарбування та скління |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи, подані учасником ПП «КОНСТАНТА-М» (код ЄДРПОУ 31820131) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності якісним, технічним та кількісним характеристикам, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, а також виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема: - Локальні кошториси, обов’язковість щодо подання яких учасником передбачено підпунктом 6.4 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надана учасником за формою згідно із Настановами з визначення вартості будівництва та Настановами з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, не відповідає мінімально визначеним Замовником у Додатку №2 до тендерної документації технічним характеристикам предмета закупівлі. Так, підпунктом 6.2 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації визначено, що Учасник повинен гарантувати, що в ціну його тендерної пропозиції включено повний обсяг робіт, які передбачені у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації). Однак, наданий учасником Локальний кошторис 02-01-03 на Утеплення та підсилення котельні (файл «Локальні кошториси (1).PDF») містить невідповідності в обсягах робіт, перерахованих Замовником у технічному завданні (Додаток №2 до тендерної документації) та використання яких при виконанні робіт, що становлять предмет закупівлі, передбачено розробленою проектно-кошторисною документацією, зокрема, у позиції №8 Розділу 1 цього кошторису під назвою «Улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою» учасником запропонована в обсязі 20 м2, у той час, як згідно пункту №247 технічного завдання Замовника (Додаток №2 до Тендерної документації) улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою проектним рішенням передбачено у розмірі 200 м2. Крім того, запропонована учасником позиція №193 Розділу 15 «Заземлення ВРП» Локального кошторису 02-01-01 на Утеплення цоколю (файл «Локальні кошториси (1).PDF») визначена як «Провідник заземлюючий приховано у підливці підлоги із штабової сталі перерізом 100 мм2», у той час, як згідно пункту №193 технічного завдання Замовника (Додаток №2 до Тендерної документації) передбачено використання саме «Заземлювача горизонтального у траншеї зi сталi штабової, перерiз 100 мм2». Ідентична розбіжність міститься у Розділі 4 «Підсилення конструкцій» Локального кошторису 02-01-03 на Утеплення та підсилення котельні (файл «Локальні кошториси (1).PDF»), де учасником у позиції №85 заявлено використання «Швелера №12», тоді як, розробленою проектно-кошторисною документацією на об’єкт будівництва та пунктком №324 технічного завдання Замовника (Додаток №2 до Тендерної документації) передбачено необхідність використання при виконанні будівельних робіт саме «Швелера №10».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Документи, подані учасником ПП «КОНСТАНТА-М» (код ЄДРПОУ 31820131) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності якісним, технічним та кількісним характеристикам, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, а також виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема: - Локальні кошториси, обов’язковість щодо подання яких учасником передбачено підпунктом 6.4 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надана учасником за формою згідно із Настановами з визначення вартості будівництва та Настановами з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, не відповідає мінімально визначеним Замовником у Додатку №2 до тендерної документації технічним характеристикам предмета закупівлі. Так, підпунктом 6.2 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації визначено, що Учасник повинен гарантувати, що в ціну його тендерної пропозиції включено повний обсяг робіт, які передбачені у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації). Однак, наданий учасником Локальний кошторис 02-01-03 на Утеплення та підсилення котельні (файл «Локальні кошториси (1).PDF») містить невідповідності в обсягах робіт, перерахованих Замовником у технічному завданні (Додаток №2 до тендерної документації) та використання яких при виконанні робіт, що становлять предмет закупівлі, передбачено розробленою проектно-кошторисною документацією, зокрема, у позиції №8 Розділу 1 цього кошторису під назвою «Улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою» учасником запропонована в обсязі 20 м2, у той час, як згідно пункту №247 технічного завдання Замовника (Додаток №2 до Тендерної документації) улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою проектним рішенням передбачено у розмірі 200 м2. Крім того, запропонована учасником позиція №193 Розділу 15 «Заземлення ВРП» Локального кошторису 02-01-01 на Утеплення цоколю (файл «Локальні кошториси (1).PDF») визначена як «Провідник заземлюючий приховано у підливці підлоги із штабової сталі перерізом 100 мм2», у той час, як згідно пункту №193 технічного завдання Замовника (Додаток №2 до Тендерної документації) передбачено використання саме «Заземлювача горизонтального у траншеї зi сталi штабової, перерiз 100 мм2». Ідентична розбіжність міститься у Розділі 4 «Підсилення конструкцій» Локального кошторису 02-01-03 на Утеплення та підсилення котельні (файл «Локальні кошториси (1).PDF»), де учасником у позиції №85 заявлено використання «Швелера №12», тоді як, розробленою проектно-кошторисною документацією на об’єкт будівництва та пунктком №324 технічного завдання Замовника (Додаток №2 до Тендерної документації) передбачено необхідність використання при виконанні будівельних робіт саме «Швелера №10».
Код ЄДРПОУ | 31820131 |
---|---|
Поштова адреса | 44500, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський, 1 Грудня,9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Костянтин |
Телефон | +380960257747 |
Ел. пошта | konstanta1m@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31964715 |
---|---|
Поштова адреса | 45606, Україна, Волинська область, с. Рованці, вул. ПРОМИСЛОВА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шух Наталія |
Телефон | +380332770315 |
Ел. пошта | roadis@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-26 16:07:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-27 16:07:21
Опис
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-23-009025-a), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РОУДІЗ» (код ЄДРПОУ 31964715), визначеної за результатами проведеного аукціону другою найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РОУДІЗ» (код ЄДРПОУ 31964715) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а також якісним, технічним та кількісним характеристикам, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Надана учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, копія акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) №1 (за жовтень 2022 року) до Договору №0109.2022 від 01.09.2022 року, укладеного з Приватним акціонерним товариством «Спеціалізована пересувна механізована колона №1» (файл «39.2.Аналогічний договір.pdf») не містять на останній сторінці дат їхнього підписання сторонами (замовником і підрядником), тобто оформлені з порушенням інструкції з діловодства та нормативно-правових актів України. Таким чином, для усунення зазначених відомостей просимо надати копію належним чином складеного акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) №1 (за жовтень 2022 року) до Договору №0109.2022 від 01.09.2022 року. - Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, надано копії посвідчення, видані 3-м (трьом) працівникам учасника, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту, однак, тендерна пропозиція ПП «РОУДІЗ» не містить чинних протоколів перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях, положення щодо обов’язковості подання яких передбачене Замовником в абзаці «d» підпункту 2.2 пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. Таким чином, для усунення зазначених відомостей просимо надати копію чинних протоколів про перевірку знань, щонайменше, трьох працівників учасника. - Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, учасником надано відомості щодо перебування із ПП «РОУДІЗ» у трудових відносинах 30 (тридцяти) осіб, із яких 21 (двадцять одна) особа дорожні робітники, водії автотранспортного засобу та машиністи, у той час, коли в учасника згідно наданих даних відсутні працівники робітничих професій, котрі є необхідними для виконання ремонтних будівельних робіт у закладі освіти. У зв’язку із зазначеним вище, Замовник не має достатніх даних щодо потенційної можливості учасника виконати власними силами (без залучення субпідрядників/співвиконавці) повний обсяг робіт, що становлять предмет закупівлі, та гарантувати своєчасність завершення і належність якості результатів таких робіт. Таким чином, для усунення зазначених відомостей просимо належним чином підтвердити наявність у ПП «РОУДІЗ» необхідної для забезпечення якісного та своєчасного виконання договору про закупівлю кількості працівників відповідної кваліфікації. Таким чином, надані у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РОУДІЗ» (код ЄДРПОУ 31964715) відомості належним чином не підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а тендерна пропозиція учасника є такою, що не містить достатньої кількості інформації та/або документів, необхідних для документального підтвердження відповідності вимогам Замовника, зазначеним у тендерній документації. 2. Крім того, надана учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог, встановлених у пункті 10 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації, довідка довільної форми із переліком заходів захисту довкілля, які планує застосовувати учасник при виконанні робіт, що становлять предмет закупівлі (файл «48.Перелік заходів із захисту довкілля.pdf»), не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки містить гарантії щодо дотримання учасником при виконанні умов договору норм ДСТУ 9076:2021 «Автомобільні дороги. Оцінка впливу на довкілля», що суперечить положенням тендерної документації, оскільки предметом цієї закупівлі є не будівництво автомобільних доріг, а виконання робіт із капітального ремонту приміщення закладу освіти. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей шляхом надання/завантаження необхідних відомостей та документів.
Замовник здійснює оплату фактично виконаних робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору). Більш детально – у проекті договору про закупівлю.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04332207 |
Поштова адреса | 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
Ім'я |
Олена Василівна Савчук |
Телефон | +380968171767 |
Ел. пошта | boratyn.rada04@gmail.com |