На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми захисту населення і території Тернопільської міської територіальної громади від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2023-2025 роки - рішення міської ради від 19.12.2022 №8/п21/19.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-23-009112-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 13:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 262 044.73 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 310.22 UAH з ПДВ |
---|
Модернізація місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Тернопільської міської територіальної громади в частині приєднаних населених пунктів, а саме: с. Кобзарівка, с. Вертелка, с. Городище, с. Носівці, с. Чернихів, с. Глядки, с. Плесківці, с. Курівці, с. Малашівці, с. Іванківці (монтаж та пусконалагоджувальні роботи обладнання системи інформування населення про загрозу «Повітряна небезпека» та інші небезпеки)1 робота Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопільська міська територіальна громада, Тернопільська міська територіальна громада: с. Кобзарівка, с. Вертелка, с. Іванківці, с. Курівці, с. Плесківці, с. Городище, с. Глядки, с. Носівці, с. Малашівці, с. Чернихів. Строк: до 15.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42631959 |
---|---|
Поштова адреса | 46003, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Березова, буд. 11, кв. 92 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Нитка Олег Богданович |
Телефон | +380673404959 |
Ел. пошта | oleg.olgovich@gmail.com |
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Тернопільміськсвітло»
Час публікації: 2024-09-11 16:18:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 16:18:53
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 23.08.2024 № 317/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. … 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ від 06.09.2024 № 46/8 «Довідка відомості про учасника», однак учасником не зазначено фактичної адреси учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену(відкориговану чи нову) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника у повному обсязі. …. 5.10. Інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця: Якщо Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) суб’єкта (ів) господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо кожного субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), яких учасник планує залучати до виконання робіт, згідно з наведеною нижче формою: ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ) Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види робіт, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг робіт (у %) субпідрядника/ співвиконавця (суб’єкта господарювання) 1 2 3 Інформація, яка подається від субпідрядника/співвиконавця у разі залучення учасником до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців 1) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері виконання робіт, що є предметом закупівлі: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, за формою наведеною нижче: № п/п Прізвище ім’я по-батькові Посада Стаж роботи на вказаній посаді у субпідрядника/співвиконавця, років Учаснику необхідно завантажити Лист від кожного субпідрядника/співвиконавця, завірений підписом уповноваженої особи субпідрядника/співвиконавця, про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ від 06.09.2024 № 46/14 «Довідка про субпідрядні організації», де зазначено перелік субпідрядників/співвиконавців, які планує залучити учасник, однак учасником не конкретизовано відсоток - орієнтований обсяг робіт (%), що не дає змоги конкретизувати обсяг робіт, який буде виконано залученими субпідрядниками/співвиконавцями, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Також учасником надано тільки Лист-згода від 06.06.2024 № 225 про згоду виконання монтажних робіт як субпідрядника та Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 06.09.2024 № 226 від КП електромереж зовнішнього освітлення «Тернопільміськсвітло», від інших субпідрядників/співвиконавців листи про згоду та довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не подані, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену(відкориговану чи нову) довідку, що містить інформацію про субпідрядника (ів)/співвиконаця (ів), та усі документи, що вимагалися замовником.
Замовник проводить розрахунки за виконані роботи у продовж 10-ти робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3, при наявності коштів на рахунках. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тернопільська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34334305 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
Ім'я |
Волошин Наталя |
Телефон | 380674473114 |
Ел. пошта | zakupivli_tmr1@ukr.net |