На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 100 831.24 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-23-009428-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 25 вересня, 18:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 100 831.24 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 14:40 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 008.31 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 33 000.00 UAH |
Поточний ремонт операторної АЗС 25/013, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. 1-го Травня, буд.60 (формат S+)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Не виправив невідповідності
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Не виправив невідповідності
Код ЄДРПОУ | 40937252 |
---|---|
Поштова адреса | 17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, ВУЛИЦЯ КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 64 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ігор Гензель |
Телефон | +380992222051,+380503139670 |
Ел. пошта | ibistur@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-18 18:35:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 18:35:18
Опис
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . 1. Відповідно до п.1.3. Додатку 4 до Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції подає документи що вимагаються замовником в цьому Додатку до ТД та в цій ТД шляхом їх завантаження наступним чином: або у сканованому вигляді (тоді документ повинен містити підпис, прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, а також печатку Учасника (у разі використання)), окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями; та/ або у вигляді електронного документу створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, (наприклад таких як: https://acskidd.gov.ua/sign ) та підписаного кваліфікованим електронним підписом (далі по тексту КЕП ) та на пропозицію в цілому обов’язково повинен бути накладений КЕП. Аналіз Тендерної пропозиції Учасника дає можливість встановити, що на неї накладено УЕП, а не КЕП, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Відповідно до п.2.9. Додатку 4 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт (надання послуг) повинен надати: - довідку, складену Учасником, з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт (надання послуг); місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт (послуг) та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі робіт (надання послуг). В складі Тендерної пропозиції Учасником надано довідку, яка не відповідає зазначеним умовам в частині не зазначення видів робіт (послуг) та/або обсягів, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі робіт (надання послуг). 3. Відповідно до п.2.12 Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати дозвіл (дозволи) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: - Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах; - Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. У разі відсутності Дозволу та/або Декларації, вказаних у п.п 2.12.1, Учасник надає скан-копію Дозволу та/або Декларації субпідрядника/співвиконавця, якого він планує залучити на ці роботи. В складі Тендерної пропозиції Учасником надано дозвіл на газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах наданий субпідряднику. Разом з тим дозвіл/декларація на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів не надано. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: - накласти КЕП на документи надані в електронній формі та на пропозицію в цілому; - надати довідку довідку з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт (надання послуг); місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт (послуг) та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі робіт (надання послуг); - надати дозвіл (дозволи) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: - Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах; - Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32951760 |
---|---|
Поштова адреса | 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ПРАВДИ, будинок 10, кімната 27-Е |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вікторія Василенко |
Телефон | +380504241111,+380577882032 |
Ел. пошта | bmy.euss@gmail.com |
Авансовий платіж 30 % протягом 30 календарних днів з дати отримання від Виконавця рахунку та банківської гарантії повернення авансового платежу у розмірі, що покриває суму авансового платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Післяоплата здійснюється Замовником по факту виконаних робіт, як різниця між вартістю виконаних робіт та загальною сумою фактично здійснених платежів із врахуванням авансового платежу за ці роботи, протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами проміжних актів та кінцевого акту приймання виконаних будівельних робіт. Кінцевий Акт приймання виконаних будівельних робіт підписується на основі Акту готовності об’єкту до експлуатації, підписаного Сторонами
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Шаповал Юрій Михайлович |
Телефон | 380503833050 |
Ел. пошта | Yurii.Shapoval@Ukrnafta.com |