На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
293 686.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-23-009488-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 вересня, 12:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 293 686.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 2 вересня, 11:59 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 468.43 UAH з ПДВ |
---|
Мішок для утилізації медичних відходів класу В300 паковання Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
Мішок водорозчинний для прання2 паковання Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3242312143 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Ковалевської Софії, будинок 76, квартира 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Одарка Бойкова |
Телефон | +380939333908 |
Ел. пошта | bojkova.tndrs@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-04 14:46:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-05 14:46:00
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Учасник повинен надати: – п.3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): п.п. 3.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру – п.10. Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): п.п. 10.5. Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи не у відповідності Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: – п.3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): п.п. 3.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру – п.10. Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): п.п. 10.5. Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику у строк визначений Особливостями необхідно привести у відповідність документи згідно Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, а саме: – п.3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): п.п. 3.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру – п.10. Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): п.п. 10.5. Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36423868 |
---|---|
Поштова адреса | 01015, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДОБРОВОЛЬЧИХ БАТАЛЬЙОНІВ, будинок 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Красько |
Телефон | +380632332057 |
Ел. пошта | tender-blanidas@blanidas.ua |
Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 30 календарних днів з моменту поставки товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993150 |
Поштова адреса | 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, буд. 91 |
Ім'я |
Мирослава Ігорівна Савчук |
Телефон | +380661030345 |
Ел. пошта | zakupivli.okl@gmail.com |