На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
30 000.00 UAH
Замовник
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-23-009579-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 11:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 300.00 UAH з ПДВ |
---|
Розроблення проектної документації (стадії «робочий проект») на створення автоматизованої системи відеоспостереження на об’єкті, розташованому по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31513841 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНОАРМІЙСЬКА, будинок 65 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Василенко |
Телефон | +380503316446 |
Ел. пошта | vasmb@viktan.com.ua |
Час публікації: 2024-09-11 16:36:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-12 16:36:45
Опис
У пропозиції учасника виявлено не відповідність, а саме: учасником надані документи (довідки) оформлені не відповідно до вимог оголошення спрощеної закупівлі, а саме: Гарантійний лист № 56/09 від 06.09.2024, № 58/09 від 05.09.2024, № 60/09 від 05.09.2024, № 61/09 від 05.09.2024, № 59/09 від05.09.2024, Довідка № 63/09 від 05.09.2024, № 62/09 від 05.09.2024, Лист погодження № 57/09 від 05.09.2024. Також, не надано учасником підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до п. 16.3 Оголошення спрощеної закупівлі передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі ненакладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Також, відповідно до Додатку 1 до оголошення п. 10. учасник для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі пропозиції копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходиться у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або інший договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням (термін дії право власності до 31.12.2024). Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: 1. Документи (гарантійний лист № 56/09 від 06.09.2024, № 58/09 від 05.09.2024, № 60/09 від 05.09.2024, № 61/09 від 05.09.2024, № 59/09 від05.09.2024, Довідка № 63/09 від 05.09.2024, № 62/09 від 05.09.2024, Лист погодження № 57/09 від 05.09.2024) надати учасником, оформлені відповідно до п. 16.3. Оголошення про спрощену закупівлю. 2. Надати підтвердження інформації до довідки від 05.09.2024 № 63/09 відповідно до вимог Додатку 1 до оголошення п. 10.
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, при наявності коштів у державному бюджеті.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36038290 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Дика Софія |
Телефон | 380957113242 |
Ел. пошта | du.dsz.sof@gmail.com |