На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 066 373.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-24-000116-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 11:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 066 373.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 12:49 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 30 331.87 UAH з ПДВ |
---|
Заходи з енергозбереження: капітальний ремонт (утеплення фасаду) Самбірської дитячої музичної школи на вул. Січових Стрільців, 8 в м. Самборі Львівської області (в т. ч. ПКД) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації, Львіська обл., м. Самбір, вул. Січових Стрільців, 8 Строк: до 31.12.2025 10:49 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
В результаті розгляду були встановлені наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів". І. Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови уповноваженою особою 13.09.2024 р. опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів". Учасником завантажено у встановлений строк документи. Проте учасником тілки частково усунено невідповідності. Так зокрема, п. 4.4. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації замовника передбачались вимоги: "4.4. Додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (У РАЗІ ВІДКРИТТЯ РАХУНКІВ У ДЕКІЛЬКОХ БАНКАХ) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)". Учасником у складі пропозиції подано "Відомості про учасника", де серед іншого вказано про наявність відкритих рахунків у АТ "Ощадбанк" та два рахунки в УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова. Проте у складі пропозиції відсутня довідка з АТ "Ощадбанк" та довідка УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова (по одному із рахунків) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. У Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей зазначалось які саме документи учасник зобов’язаний завантажити для усунення виявленої невідповідності. А саме: "3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - довідку з АТ "Ощадбанк" та довідку з УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова (по одному із рахунків) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами". Проте учасником не виконано зазначеної вимоги та не завантажено довідку з АТ "Ощадбанк" та довідку з УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова (по одному із рахунків) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Натомість учасник просто видалив із "Відомостей про учасника" інформацію по тим розрахунковим рахункам (в АТ "Ощадбанк" та УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова), щодо яких у нього були відсутні довідки про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Жодного пояснення та підтвердження з даного приводу учасником не надано. ІІ. Пунктом 4.5. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось: "4.5. Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі(згідно Додатку 5), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 *...". Також п. 4.5. Розділу І , п. 5.1. Додатку 4 "Проект договору" Тендерної документації, зазначалось, що срок (термін) виконання робіт становить до 31 грудня 2025 р., згідно календарного графіку виконання робіт. Всупереч зазначеним вимогам, учасником у поданій "Договірній ціні" зазначено, що "Договірна ціна на будівництво …, що здійснюється в 2024 роцi". Тобто учасником у Договірній ціні не враховано строк виконання робіт, який передбачено у Тендерній документації, а саме не враховано 2025 рік. ІІІ. Пунктом 4.5. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось: "4.5. Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі(згідно Додатку 5), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 *; - зведений кошторисний розрахунок*; - пояснювальну записку*; - локальний (-і) кошторис (-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу)*; - підсумкову відомість ресурсів*." Учасником у складі пропозиції надано вказані документи, в тому числі і "Пояснюючу записку", в якій враховано середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 173,83 люд.год та розрядi робiт 3,8) 18 000 грн. Проте, застосований у кошторисних розрахунках рівень заробітної плати 18 000 грн. суперечить поданому учасником "Розрахунку використання рівня зарплати в розмірі 14 800 грн., що відповідає середньому розряду робіт 3,8 у будівництві" (файл "ЗП, АДМ, ЗВВ на 2024"). Також в розрахунку загально-виробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на загальнобудівельні роботи враховано відсоток до кошторисної зарплати за другим блоком загально-виробничих витрат для урахування коштів на оплату перших п’яти днів непрацездатності, що не відповідає п.1.3.23 таблиці 2 "Дані щодо рівня загальновиробничих витрат за результатами діяльності ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" в 2023 р." та п.3.23 таблиці 3 "Структура розрахункових загальновиробничих витрат за статтями витрат ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" на 2024 рік"" (файл "ЗП, АДМ, ЗВВ на 2024"). IV. Пунктом 4.5. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось: "4.5. Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі(згідно Додатку 5), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 *...". Пунктом 3.4. Розділу 5 Тендерної документації передбачено: "Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281". Вище згаданою "Настановою з визначення вартості будівництва" передбачено: "2.1. Система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Система ціноутворення у будівництві складається з цієї Настанови, Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови щодо визначення вартості наукових та науково-технічних робіт у будівництві, збірників кошторисних норм України, збірників укрупнених кошторисних норм, галузевих нормативних документів з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисних норм підприємств, індивідуальних кошторисних норм тощо. 2.2. Кошторисні норми України затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури та є обов’язковими для застосування всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх галузевої приналежності і форм власності при визначенні вартості об’єктів будівництва, що споруджуються із залученням державних коштів". Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 " Про затвердження кошторисних норм України" затверджено "ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ". Згідно зазначених Вказівок, серед іншого зазначено: "П. 1.1 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи (в подальшому КНУ РЕКНб) призначено для: • визначення прямих витрат в інвесторському кошторисі і для розрахунків за виконані роботи"; "П. 1.5 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи є обов'язковими при визначені вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. При будівництві за рахунок інших джерел фінансування їх застосування обумовлюється контрактом";"П. 2.2 Усі показники ресурсів, наведені в таблицях норм Збірників РЕКНб, приймаються без змін, за винятком випадків застосування коефіцієнтів щодо специфічних особливостей виконання робіт, передбачених проектом, та обумовлених у технічних частинах відповідних Збірників". Всупереч зазначеним нормативним актам та затвердженим Кошторисним нормам та зокрема Вказівкам щодо застосування ресурсних елементних норм на будівельні роботи, учасником змінено показники ресурсів, які наведені у затверджених Ресурсних елементних кошторисних нормах. Так у поданому "Локальному кошторисі": - П.1 КБ-15-78-1 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною150 мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Стіни гладкі – змінено витрати ресурсів за нормою; - П.10 КБ15-78-3 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 20 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Укоси, ширина до 300 мм (пілястри, арки)- змінено витрати ресурсів за нормою - П.19 КБ15-78-3 Утеплення відкосів мінераловатними плитами,товщиною 20 мм з опорядженням декоративнимрозчином за технологією "CEREZIT". Укоси, ширина до300 мм (Вікна)-змінено витрати ресурсів за нормою - П.30, п.77 КБ10-63-2 «Вирівнювання основи під влаштування віконних зливів» Застосована РЕКН КБ10-63-2 , передбачає «Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням на клеї» та не відповідає складу та технологіі виконання п.30. п 77 додатку 5 Технічної специфікації . Також склад робіт РЕКН КБ10-63-2 враховує улаштувння штукатурних кутиків, які є враховані в п.34, 81 додатку 5 Технічної специфікації . - П.40КБ 15-101-2 Установлення гіпсових погонних деталей орнаментованих, плоских, випуклих, рельєфних, простого або складного малюнка [порізки, пояса, фризи, каплі тощо] висотою до 250 мм- змінено витрати ресурсів за нормою - П.49 КБ15-78-1 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною150 мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Стіни гладкі змінено витрати ресурсів за нормою - П.57 КБ15-78-3 Утеплення димаря мінеральними плитами товщиною 50мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Укоси, ширина до 300 мм -змінено витрати ресурсів за нормою - П.66 КБ 15-78-3 Утеплення укосів мінераловатними плитами, товщиною20 мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Укоси, ширина до 300 мм-змінено витрати ресурсів за нормою - П.83 КР 8-40-4 Установлення віконних зливівзмінено витрати ресурсів за нормою - П.87 КР8-41-2 Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементівзмінено витрати ресурсів за нормою - П.93 КР8-40-6 Улаштування з листової сталі примикань до кам'яних стін- змінено витрати ресурсів за нормою - П.98 КБ15-78-3 Утеплення коминів мінеральними плитами товщиною 50мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Стіни гладкі змінено витрати ресурсів за нормою - П.106 КР8-40-6Улаштування з листової сталі примикань до кам'яних стін- змінено витрати ресурсів за нормою - П111 КБ 9-42-1 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м змінено витрати ресурсів за нормою - П.120 КР 8-41-2 з Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів -змінено витрати ресурсів за нормою - П.128 КР 8-40-6Улаштування з листової сталі примикань до стін-змінено витрати ресурсів за нормою - П.133 КБ 9-29-1 Монтаж драбини - змінено витрати ресурсів за нормою - П.144 КР 8-40-4 Установлення віконних зливів - змінено витрати ресурсів за нормою. Враховуючи все вище викладене, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції даного учасника, оскільки відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) дані невідповідності не підлягають виправленню, оскільки стосуються безпосередньо зміни технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Також наявна підстава для відхилення через неповне усунення виявлених невідповідносте, згідно п. 43 Особливстей. Виходячи з вищенаведеного, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" згідно з абзацом 5 підпункту 1 та абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
В результаті розгляду були встановлені наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів". І. Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови уповноваженою особою 13.09.2024 р. опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів". Учасником завантажено у встановлений строк документи. Проте учасником тілки частково усунено невідповідності. Так зокрема, п. 4.4. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації замовника передбачались вимоги: "4.4. Додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (У РАЗІ ВІДКРИТТЯ РАХУНКІВ У ДЕКІЛЬКОХ БАНКАХ) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)". Учасником у складі пропозиції подано "Відомості про учасника", де серед іншого вказано про наявність відкритих рахунків у АТ "Ощадбанк" та два рахунки в УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова. Проте у складі пропозиції відсутня довідка з АТ "Ощадбанк" та довідка УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова (по одному із рахунків) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. У Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей зазначалось які саме документи учасник зобов’язаний завантажити для усунення виявленої невідповідності. А саме: "3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - довідку з АТ "Ощадбанк" та довідку з УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова (по одному із рахунків) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами". Проте учасником не виконано зазначеної вимоги та не завантажено довідку з АТ "Ощадбанк" та довідку з УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова (по одному із рахунків) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Натомість учасник просто видалив із "Відомостей про учасника" інформацію по тим розрахунковим рахункам (в АТ "Ощадбанк" та УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова), щодо яких у нього були відсутні довідки про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Жодного пояснення та підтвердження з даного приводу учасником не надано. ІІ. Пунктом 4.5. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось: "4.5. Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі(згідно Додатку 5), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 *...". Також п. 4.5. Розділу І , п. 5.1. Додатку 4 "Проект договору" Тендерної документації, зазначалось, що срок (термін) виконання робіт становить до 31 грудня 2025 р., згідно календарного графіку виконання робіт. Всупереч зазначеним вимогам, учасником у поданій "Договірній ціні" зазначено, що "Договірна ціна на будівництво …, що здійснюється в 2024 роцi". Тобто учасником у Договірній ціні не враховано строк виконання робіт, який передбачено у Тендерній документації, а саме не враховано 2025 рік. ІІІ. Пунктом 4.5. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось: "4.5. Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі(згідно Додатку 5), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 *; - зведений кошторисний розрахунок*; - пояснювальну записку*; - локальний (-і) кошторис (-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу)*; - підсумкову відомість ресурсів*." Учасником у складі пропозиції надано вказані документи, в тому числі і "Пояснюючу записку", в якій враховано середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 173,83 люд.год та розрядi робiт 3,8) 18 000 грн. Проте, застосований у кошторисних розрахунках рівень заробітної плати 18 000 грн. суперечить поданому учасником "Розрахунку використання рівня зарплати в розмірі 14 800 грн., що відповідає середньому розряду робіт 3,8 у будівництві" (файл "ЗП, АДМ, ЗВВ на 2024"). Також в розрахунку загально-виробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на загальнобудівельні роботи враховано відсоток до кошторисної зарплати за другим блоком загально-виробничих витрат для урахування коштів на оплату перших п’яти днів непрацездатності, що не відповідає п.1.3.23 таблиці 2 "Дані щодо рівня загальновиробничих витрат за результатами діяльності ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" в 2023 р." та п.3.23 таблиці 3 "Структура розрахункових загальновиробничих витрат за статтями витрат ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" на 2024 рік"" (файл "ЗП, АДМ, ЗВВ на 2024"). IV. Пунктом 4.5. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось: "4.5. Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі(згідно Додатку 5), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 *...". Пунктом 3.4. Розділу 5 Тендерної документації передбачено: "Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281". Вище згаданою "Настановою з визначення вартості будівництва" передбачено: "2.1. Система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Система ціноутворення у будівництві складається з цієї Настанови, Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови щодо визначення вартості наукових та науково-технічних робіт у будівництві, збірників кошторисних норм України, збірників укрупнених кошторисних норм, галузевих нормативних документів з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисних норм підприємств, індивідуальних кошторисних норм тощо. 2.2. Кошторисні норми України затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури та є обов’язковими для застосування всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх галузевої приналежності і форм власності при визначенні вартості об’єктів будівництва, що споруджуються із залученням державних коштів". Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 " Про затвердження кошторисних норм України" затверджено "ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ". Згідно зазначених Вказівок, серед іншого зазначено: "П. 1.1 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи (в подальшому КНУ РЕКНб) призначено для: • визначення прямих витрат в інвесторському кошторисі і для розрахунків за виконані роботи"; "П. 1.5 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи є обов'язковими при визначені вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. При будівництві за рахунок інших джерел фінансування їх застосування обумовлюється контрактом";"П. 2.2 Усі показники ресурсів, наведені в таблицях норм Збірників РЕКНб, приймаються без змін, за винятком випадків застосування коефіцієнтів щодо специфічних особливостей виконання робіт, передбачених проектом, та обумовлених у технічних частинах відповідних Збірників". Всупереч зазначеним нормативним актам та затвердженим Кошторисним нормам та зокрема Вказівкам щодо застосування ресурсних елементних норм на будівельні роботи, учасником змінено показники ресурсів, які наведені у затверджених Ресурсних елементних кошторисних нормах. Так у поданому "Локальному кошторисі": - П.1 КБ-15-78-1 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною150 мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Стіни гладкі – змінено витрати ресурсів за нормою; - П.10 КБ15-78-3 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 20 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Укоси, ширина до 300 мм (пілястри, арки)- змінено витрати ресурсів за нормою - П.19 КБ15-78-3 Утеплення відкосів мінераловатними плитами,товщиною 20 мм з опорядженням декоративнимрозчином за технологією "CEREZIT". Укоси, ширина до300 мм (Вікна)-змінено витрати ресурсів за нормою - П.30, п.77 КБ10-63-2 «Вирівнювання основи під влаштування віконних зливів» Застосована РЕКН КБ10-63-2 , передбачає «Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням на клеї» та не відповідає складу та технологіі виконання п.30. п 77 додатку 5 Технічної специфікації . Також склад робіт РЕКН КБ10-63-2 враховує улаштувння штукатурних кутиків, які є враховані в п.34, 81 додатку 5 Технічної специфікації . - П.40КБ 15-101-2 Установлення гіпсових погонних деталей орнаментованих, плоских, випуклих, рельєфних, простого або складного малюнка [порізки, пояса, фризи, каплі тощо] висотою до 250 мм- змінено витрати ресурсів за нормою - П.49 КБ15-78-1 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною150 мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Стіни гладкі змінено витрати ресурсів за нормою - П.57 КБ15-78-3 Утеплення димаря мінеральними плитами товщиною 50мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Укоси, ширина до 300 мм -змінено витрати ресурсів за нормою - П.66 КБ 15-78-3 Утеплення укосів мінераловатними плитами, товщиною20 мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Укоси, ширина до 300 мм-змінено витрати ресурсів за нормою - П.83 КР 8-40-4 Установлення віконних зливівзмінено витрати ресурсів за нормою - П.87 КР8-41-2 Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементівзмінено витрати ресурсів за нормою - П.93 КР8-40-6 Улаштування з листової сталі примикань до кам'яних стін- змінено витрати ресурсів за нормою - П.98 КБ15-78-3 Утеплення коминів мінеральними плитами товщиною 50мм з опорядженням декоративним розчином затехнологією "CEREZIT". Стіни гладкі змінено витрати ресурсів за нормою - П.106 КР8-40-6Улаштування з листової сталі примикань до кам'яних стін- змінено витрати ресурсів за нормою - П111 КБ 9-42-1 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м змінено витрати ресурсів за нормою - П.120 КР 8-41-2 з Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів -змінено витрати ресурсів за нормою - П.128 КР 8-40-6Улаштування з листової сталі примикань до стін-змінено витрати ресурсів за нормою - П.133 КБ 9-29-1 Монтаж драбини - змінено витрати ресурсів за нормою - П.144 КР 8-40-4 Установлення віконних зливів - змінено витрати ресурсів за нормою. Враховуючи все вище викладене, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції даного учасника, оскільки відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) дані невідповідності не підлягають виправленню, оскільки стосуються безпосередньо зміни технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Також наявна підстава для відхилення через неповне усунення виявлених невідповідносте, згідно п. 43 Особливстей. Виходячи з вищенаведеного, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" згідно з абзацом 5 підпункту 1 та абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; …2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Код ЄДРПОУ | 37801512 |
---|---|
Поштова адреса | 79044, Україна, Львівська область, Львів, Природна,5б/20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іванишин Христина Тарасівна |
Телефон | 380975984423 |
Ел. пошта | khrystynaivanyshyn28@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-13 23:58:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 23:58:41
Опис
Учаснику відкритих торгів ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - « Заходи з енергозбереження: капітальний ремонт (утеплення фасаду) Самбірської дитячої музичної школи на вул. Січових Стрільців, 8 в м. Самборі Львівської області (в т. ч. ПКД) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) » Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 2.2. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій". Учасником у довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення вказано про наявність 5-ть електрогазозварників 5-ГО РОЗРЯДУ. Проте накази про вказаних праівників подано ТІЛЬКИ НА 2-Х електрогазозварників 5-ГО РОЗРЯДКУ. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - накази ще НА ТРЬОХ електрогазозварників 5-ГО РОЗРЯДКУ. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 1.1., 1.3., 1.4. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.3. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування (в зазначених документах мають чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими користується учасник; договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі), а також скан-копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.4. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до вище зазначених умов. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).". Учасником у довідці про наявність обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника вказано, що екскаватор залучається згідно договору №01/08/19-ОП про надання послуг автотранспортом, будівельною технікою, та механізмами від 01.08.2019, який укладений з «Шляхове ремонтно-будівельне управління №65". Згідно даного договору саме "Шляхове ремонтно-будівельне управління №65" являється виконавцем послуг автотранспортом, будівельною технікою, та механізмами. Тобто воно виконує функцію субпідрядника/співвиконавця. Проте учасником подана довідка про незалучення до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців. 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого/яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. - У випадку залучення субпідрядних організацій в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі подає: 1. Лист (довідку, тощо), де зазначає інформацію про повне найменування; місцезнаходження; код ЄДРПОУ кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника; обсяг виконання робіт - у відсотках від вартості договору про закупівлю; види робіт. 2. Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій ліцензії із додатками / чи іншого дозвільного документа субпідрядної організації на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання (подається в тому випадку, якщо субпідрядна організація буде залучатися до виконання тих видів робіт, які потребують наявність ліцензії). Дана інформація може подаватися або у формі безпосередньо ліцензії з додатками, або посилання на офіційний інтернет-ресур, де можна перевірити наявність/відсутність ліцензії в електронному вигляді. (подається в тому випадку, якщо субпідрядна організація буде залучатися до виконання тих видів робіт, які потребують наявність Ліцензії)*. 3. Письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензії на виконання робіт, якщо ці роботи/послуги підлягають ліцензуванню. - У разі залучення їх в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник подає довідку в довільній формі. - Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до вище зазначених умов. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 4.4. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "4.4. Додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (У РАЗІ ВІДКРИТТЯ РАХУНКІВ У ДЕКІЛЬКОХ БАНКАХ) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)". Учасником подано "Відомості про учасника", де серед іншого вказано про наявність відкритих рахунків у АТ "Ощадбанк" та два рахунки в УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова. Проте у складі пропозиції відсутня довідка з АТ "Ощадбанк" та довідка УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова (по одному із рахунків) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - довідку з АТ "Ощадбанк" та довідку з УДКСУ у Франківському р-ні м. Львова (по одному із рахунків) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. 4. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 3. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. 3.2. Скановані з оригіналу не менше 2-х аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами, який (які) повністю виконаний (виконані), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, а саме: капітальний ремонт чи реконструкція - будівлі / приміщення / споруди / закладу. 3.3. На підтвердження факту виконання надати лист-відгук (листи-відгуки) про співпрацю за договором від замовника (замовників), що вказаний (вказаний) в довідці п. 3.1. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. Також надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3)." Учасником подано інформацію про досвід виконання 2-х аналогічних договорів. Проте по договору, який укладено з Ліцеєм "Гроно" відсутні документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3) на повну суму договору. 4.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - по договору, який укладено з Ліцеєм "Гроно" надати усі документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3) на повну суму договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36090447 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Львівська область, місто Львів |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Волоцюга Зіновій Володимирович |
Телефон | +380322330494 |
Ел. пошта | zabs.lviv@gmail.com |
ПП "ГАРАНТБУД ПЛЮС"
Час публікації: 2024-09-18 23:56:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 23:56:25
Опис
Учаснику відкритих торгів ТОВ "Західатомбудсервіс" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - « Заходи з енергозбереження: капітальний ремонт (утеплення фасаду) Самбірської дитячої музичної школи на вул. Січових Стрільців, 8 в м. Самборі Львівської області (в т. ч. ПКД) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) » Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо)". Учасником у даній довідці не вказана інформація про технології, які наявні в учасника. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану довідку про найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів та технології, згідно вимог п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 3.1., 3.2., 3.3. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: № з/п / Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення / Предмет договору / Ціна договору / Стан виконання договору, %/вартість наданих послуг". "3.2. Скановані з оригіналу не менше 2-х аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами, який (які) повністю виконаний (виконані), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, а саме: капітальний ремонт чи реконструкція - будівлі / приміщення / споруди / закладу. 3.3. На підтвердження факту виконання надати лист-відгук (листи-відгуки) про співпрацю за договором від замовника (замовників), що вказаний (вказаний) в довідці п. 3.1. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. Також надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та КБ-3)." Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів НЕ ВКАЗАНО інформацію про номер договору та дату укладення договору. Окрім того по договору № 28/06 від 28.06.20223 р., який укладено з КЗ ЛОР Професійно-технічне училище-інтернат професійної реабілітації учнів-інвалідів м. Самбора, у довідці вказана початкова сума договору - 3 067 164.00 грн. Проте, додатковою угодою зменшено суму договору, згідно якої відповідно сума договору становить - 2 688 240 грн. Також і у відгуку від КЗ ЛОР Професійно-технічне училище-інтернат професійної реабілітації учнів-інвалідів м. Самбора вказана початкова сума договору, яка не відповідає підписаним додатковим угодам та фактичному виконанню договору. 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій додатково вказати інформацію про номер договору та дату укладення вказаних аналогічних договорів, а також вказати правильної суми договору, згідно додаткових угод та фактичному виконанню договору. - лист-відгук від КЗ ЛОР Професійно-технічне училище-інтернат професійної реабілітації учнів-інвалідів м. Самбора із зазначенням правильної суми договору, згідно додаткових угод та фактичному виконанню договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ культури виконавчого комітету Самбірської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02229190 |
Поштова адреса | 81400, Україна, Львівська область, місто Самбір, вул.Коперніка, 6 |
Ім'я |
Ригель Надія Миколаївна ( ) |
Телефон | +380989808231 |
Ел. пошта | sambirkultura@gmail.com |