На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
350 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-005801-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 вересня, 08:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 350 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
код ДК 021:2015: 79821000-5 послуга з одержання, зберігання, обробки і видачі друкованої продукції за кодом ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов'язані з друком1 послуга Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою дислокації навчальних закладів Салтівського району міста Харкова Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31060300 |
---|---|
Поштова адреса | 61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Космічна, будинок 21А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катя Ранок |
Телефон | +380673803303 |
Ел. пошта | dnz@ranok.com.ua |
Оплата за виконані послуги здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання підручників та підписання акту виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02146334 |
Поштова адреса | 61146, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНІВСЬКА, будинок 27-Г |
Ім'я |
Калакіна Тетяна |
Телефон | +380577251572 |
Ел. пошта | tend_osvita@ukr.net |