На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки товарів: 5 (п’ять) днів з дня підписання договору або до 15 жовтня 2024 року в залежності яка подія наступить раніше
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 2 жовтня, 14:03
Опис
Враховуючи те, що Замовником отримано вказаний перелік товарів в якості благодійної допомоги, подальша потреба в закупівлі товарів відсутня, а тому Закупівля підлягає відміні в порядку п. 1. ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-18-011184-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 жовтня, 14:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 34 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 вересня, 12:17 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 340.00 UAH без ПДВ |
---|
Запасні частини до транспортних засобів згідно ДК 021:2015: 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів»84 штука Адреса поставки: Україна, м. Київ Строк: до 15.10.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34330000-9, Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 3793806432 |
---|---|
Поштова адреса | 23334, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Шендерів, вулиця Травнева, будинок 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Черних Максим |
Телефон | 380964378879 |
Ел. пошта | maksim.business.email@gmail.com |
відсутній
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32827651 |
---|---|
Поштова адреса | 79069, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Шевченка Т., будинок 329 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Петролюк |
Телефон | +380322911836,+380675508321,+380675508322,+380322420618,+380322420617 |
Ел. пошта | office@zahid-avto.lviv.ua |
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника згідно рахунку-фактури, після фактичного отримання товару Замовником та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 10 (десять) робочих днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А4118 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26632364 |
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, - |
Ім'я |
Геннадій БУЛИЧОВ |
Телефон | +380675092211 |
Ел. пошта | a4118@p.ua |