На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачальник зобов’язується приступити до поставки Товару після укладання Договору, окремими партіями до 31 грудня 2024 року, згідно з замовленнями від Замовника та в узгоджені з ним терміни, з урахуванням усіх умов, що передбачені Договором
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32521649 |
---|---|
Поштова адреса | 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Анатолійович Мільніченко |
Телефон | +380504151529,+0482355050 |
Ел. пошта | tender@utecon.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-08-002520-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 13 500.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 15 жовтня, 09:44 |
Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701500 кілограм Адреса поставки: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Ізмаїльський район, Комунальні заклади дошкільної освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (Додаток № 2 до Договору) Строк: до 31.12.2024 10:29 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701 |
|
Вид | колотий |
---|---|
Ґатунок | перший |
Відповідність ДСТУ 7701 | Так |
Постачальник зобов’язується приступити до поставки Товару після укладання Договору, окремими партіями до 31 грудня 2024 року, згідно з замовленнями від Замовника та в узгоджені з ним терміни, з урахуванням усіх умов, що передбачені Договором. Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар згідно з накладними (видатковими накладними) в розмірі 100% упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати постачання Товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника.
Тип оплати:
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145406 |
Поштова адреса | 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, проспект Незалежності, 62 |
Ім'я |
Бахарєва Ірина Олександрівна ( ) |
Телефон | +380484121127 |
Ел. пошта | tend.goroo@gmail.com |