На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-004821-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 листопада, 10:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 40 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний формату А4 80г/м2 ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.200 пачка Адреса поставки: 20202, Україна, Черкаська область, Звенигородка, пр.Шевченка, будинок 63 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender2@ukrpap.com.ua |
Розрахунки проводяться у безготівковій формі Замовником після отримання Замовником Товарів та підписаної Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товарів Замовнику. Замовник здійснює оплату Товарів протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки Товарів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказати у платіжній інструкції номер та дату цього Договору, номер і дату видаткової накладної. Усі платіжні документи за даним договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що ставляться до змісту і форми таких документів. Сторони залишають за собою право протягом 2 (двох) тижнів місяця, що слідує за звітним, провести звірку взаєморозрахунків дебіторської-кредиторської заборгованості за результатами виконання даного Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04060803 |
Поштова адреса | 20202, Україна, Черкаська область, Звенигородка, пр.Шевченка, будинок 63 |
Ім'я |
Дрига Алла |
Телефон | 380676077759 |
Ел. пошта | drigaalla77@gmail.com |